Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Allez verdomme, heb de afbeelding gestolen!

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

• 4 weken later...
Geplaatst:

Daar zie ik nu eens echt het nut niet van in...

Ook gezien. Best cool :)

Geplaatst:

Daar zie ik nu eens echt het nut niet van in...

Plezier hebben heeft nooit nut.

Geplaatst:

Vandaag een zwarte GT3 RS 4.0 met grijs/rode decals zien en horen aanzetten aan een kruispunt. Wat een geluid! :P

Geplaatst:

Member op TS verkoopt zijn 993 GT2 omdat hij het gevoel heeft dat de prijs van de auto de waarde ervan overstijgt. Hier foto's van zijn laatste rit:

http://teamspeed.com/forums/attachment.php?attachmentid=114106&d=1346928239

http://teamspeed.com/forums/attachment.php?attachmentid=114105&d=1346928221

http://teamspeed.com/forums/attachment.php?attachmentid=114108&d=1346928388

Helemaal alleen in een 993 GT2 door verlaten bergpassen knallen op een vochtige lentedag, eens een pauze pakken, de auto nog eens goed bekijken, genieten van het moment, ... Dat moet echt een gevoel van volmaaktheid geven :inlove:

Geplaatst:

Reden waarom mclaren zo goed is en minder natuurlijk aanvoelt is volgens mij die brakesteer zoals hier uitgelegd:

Geplaatst:

Dikke vette second that - zet 'm zo maar af

Er staat zo een ZEER vette (en zwaar gestripte) bij Penders te koop.

Rijdt de tijden van een 996cup en is helemaal gestript, plastic ruiten, carbon deuren, full rolkooi, uniballs en met alle (nieuwstaat) originele delen bij.

Geplaatst:

Ge zijt vergeten: "voor een vette prijs" :)

:( spijtig genoeg wel.

7.500km op de teller

en voor +30.000 euro aan mods.

Vraagprijs 99.000 euro

Geplaatst:

7500km waarvan 7499 op Spa en 1 in de werkplaats van Prospeed zeker :D

Geplaatst:

Lol Gé kent de man van prospeed ook: kar is echt in top conditie. Reed trouwens een pak trager dan de kar kon, neemt niet weg dat ik dit nooit zo geven voor een trackcar. Die auto is idd tussen 90 en 100 in te schatten, in originele staat.... De gedane kosten devalueren de auto. Soit volgens ik hoor zouden voor dit soort wagens wel degelijk kopers zijn. De Russische, Albanese enz..... Gemeenschap wordt steeds groter en rijker :D

Geplaatst:

Heerlijk. Eindelijk wat credit voor de P diesel. Heb altijd al gezegd dat de Diesel absoluut fantastisch is, en werd steeds uitgescholden... :roll:

Geplaatst:

Ben trouwens wel echt benieuwd naar de Cayenne Diesel S. Dat kot moet geschift lekker rijden in dagelijks verkeer.

Geplaatst:

De Russische, Albanese enz..... Gemeenschap wordt steeds groter en rijker :D

Ik kom die mannen anders (gelukkig?) nog ni tegen on-track (ik bedoel het soort dat in ons land verblijft)

Geplaatst:

Ben trouwens wel echt benieuwd naar de Cayenne Diesel S. Dat kot moet geschift lekker rijden in dagelijks verkeer.

Peis da ge er binnen afzienbare tijd wel genoeg zult zien passeren in de werkplaats, in de plaats van bepaalde andere modellen die veel moeilijker te slijten zijn tegenwoordig.

Geplaatst:

Heerlijk. Eindelijk wat credit voor de P diesel. Heb altijd al gezegd dat de Diesel absoluut fantastisch is, en werd steeds uitgescholden... :roll:

Enkele maanden geleden zei Metcalfe dat ook al

Een mens zou oprecht nieuwsgierig worden!

Geplaatst:

Zo ne review, en dan zo ne brol gebruiken als "data logger" ipv ne Performance box ofzo :fp:

Geplaatst:

Zo ne review, en dan zo ne brol gebruiken als "data logger" ipv ne Performance box ofzo :fp:

Dat deel van de test zit er gewoon in om de cijferneukertjes te 'overtuigen'. Nauwkeurigheid is dus niet het belangrijkste.

Wat 'ie zegt is over de rij-ervaring is gewoon waar, los van alle nul-naar-zoveel cijfertjes.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid