Ga naar inhoud

AMG lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Bangelijke foto's, maar enorm 'gemaakt'.

Ook liever met plank en zwarte wielen. :) (speciaal pakket ofzo?)

Dat is het circuit-pakket, of aerodynamica pakket ofzoiets. Juiste naam weet ik niet, maar is track-gericht. Extra lip en tankplank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar zijn de wallpaper formaten van bovenstaande foto's??
Ik ben voor de eerste gegaan! gecentreerd was dat meer als genoeg op m'n laptop...
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Zonde,waarom niet gewoon in het blauw bestellen dan?

Is niet mogelijk.

En denk niet dat de faciliteit waar de SLS gemaakt wordt kan gebruikt worden om paint to sample te doen.

De werkplaats waar deze werken gebeurd zijn, zijn die van AMG Performance (het oude manufaktur) in Affalterbach ook als ik het goed zie, dus zou best kunnen dat die die kar zo besteld heeft, en dat dus zo gedaan wordt.

Hoewel het dan langs 1 kant gek is dat hij van rood af begint, aangezien dat een kleur is met meerprijs.

Maar kan natuurlijk ook een stockwagen geweest zijn.

Ik wil trouwens niet weten wat dat gekost heeft....

Om in een G-klasse dat geruitte leder zoals de 65 AMG enzo te steken vragen ze tussen de 15 en 20k :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

For a new car there are two options: For paint jobs that can be processed by the industrial machines there is a code PA1. With this, the car will be painted in the factory with lacquers other than the series offerings. Paint jobs that use lacquers which can not be processed by industrial machines have to be done afterwards. This car was one of our test cars that we then used as a sample car to show the possibilities of the AMG Performance Studio.
The AMG Performance Studio in Affalterbach gives owners the opportunity to customize their vehicle aside from all series options. The Yosemite Blue SLS AMG was done as a sample car to give people an idea of what can be done. The color is not available as a series color; therefore, it has to be done afterwards. The colored carbon fiber options are also only available through the AMG Performance Studio.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus dan geef je 1000'en euro's voor een speciale kleur en dan zit je (in dit geval) met een blauwe sls met een rood motorcompartiment,binnenkant koffer(wel bekleed maar toch) enz...

Ik zou dat nooit doen denk k .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik ook. Als ze toch zo'n moeite doen, spuit dan volledig die panelen...

Of stem dat af met de productielijn ofzo dat ze die blanke panelen op voorhand spuiten en dan installeren in de productielijn zelf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus dan geef je 1000'en euro's voor een speciale kleur en dan zit je (in dit geval) met een blauwe sls met een rood motorcompartiment,binnenkant koffer(wel bekleed maar toch) enz...

Ik zou dat nooit doen denk k .

Die binnenkanten zijn toch gespoten?

Althans, zo zie ik het op dat filmpje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die binnenkanten zijn toch gespoten?

Althans, zo zie ik het op dat filmpje

Wanneer ze hem terug in elkaar zetten zie ik nochtans nog veel rood, oa de motorkap en de a-stijlen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die binnenkanten zijn toch gespoten?

Althans, zo zie ik het op dat filmpje

Ze plakken de motorruimte en de koffer toch gewoon af dacht ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid