Ga naar inhoud

AMG lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Nog eens bekeken...
:lolz: 
Absurd gewoon. [emoji3] 
 
Er is ook een video van autotopnl waarin ze een door GAD getunede (vorig model) G-klasse rijden met 1.000 pk in. Effe een AMG GT-R volgen op de Autobahn aan 240-260 per uur. In een bloody G-klasse oud model. :lolz: 

Voor met een w463 240km/h te rijden met grote ballen hebben
Mijn G500 was begrensd op 210km/h en dat was op de autobahn in de flauwe bochten al meer dan rap genoeg


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, geloof ik graag. 

Bovenstaand spel staat natuurlijk niet meer standaard zoals de jouwe, zal wel iets vaster liggen, maar dan nog: aero blijft hetzelfde, steering ratio ook, enz. 

Jouw G. :inlove: Heerlijk mooi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Thans toch een knappe verschijning imo. Ziek ook wat voor details er in dat interieur kruipen. Jammer dat je ze zo weinig ziet rijden, de non-amg vind ik zelfs nog knapper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

https://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/ko/New-Mercedes-AMG-four-cylinder-turbo-engine-from-ultra-modern-production.xhtml?oid=43531216&ls=L2VuL2luc3RhbmNlL2tvLnhodG1sP29pZD00ODM2MjU4JnJlbElkPTYwODI5JmZyb21PaWQ9NDgzNjI1OCZib3JkZXJzPXRydWUmcmVzdWx0SW5mb1R5cGVJZD00MDYyNiZ2aWV3VHlwZT10aHVtYnM!&rs=1

https://www.evo.co.uk/mercedes/a45-amg/19790/mercedes-amg-a45-technical-specifications-revealed-debuts-new-415bhp-m139

Nieuwe M139 AMG motor. Zeker de moeite om eens door te nemen voor de kenners ;)

"The injection is by direct and indirect injection, the latter only applying under heavy loads to essentially ‘fuel dump’ into the cylinders to create maximum power."

"In S models, even the car’s air-conditioning is used to cool the engine in extreme circumstances, such as refuelling after a high-speed stint on the autobahn. Clever stuff."

Vet

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, CHARLE5 zei:

Blijkbaar is maximumkoppel pas bij veel hogere toeren beschikbaar dan voorheen (https://www.autoblog.nl/nieuws/mercedes-amg-a45-overtreft-audi-rs3-wederom-125342)
2250 vs 4750 rpm. Toch echt een groot verschil.

Zeer benieuwd hoe die motor aanvoelt, en het feit dat je tot 7200 rpm kan doortrekken is ook leuk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn foto’s van de drivers academy van AMG op imola
Super ervaring en enorm veel bijgeleerd
Wie ooit de kans krijgt om op dit circuit te rijden moet dit zeker eens doen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6/7/2019 at 9:42 AM, William Blake said:

https://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/ko/New-Mercedes-AMG-four-cylinder-turbo-engine-from-ultra-modern-production.xhtml?oid=43531216&ls=L2VuL2luc3RhbmNlL2tvLnhodG1sP29pZD00ODM2MjU4JnJlbElkPTYwODI5JmZyb21PaWQ9NDgzNjI1OCZib3JkZXJzPXRydWUmcmVzdWx0SW5mb1R5cGVJZD00MDYyNiZ2aWV3VHlwZT10aHVtYnM!&rs=1

https://www.evo.co.uk/mercedes/a45-amg/19790/mercedes-amg-a45-technical-specifications-revealed-debuts-new-415bhp-m139

Nieuwe M139 AMG motor. Zeker de moeite om eens door te nemen voor de kenners ;)

"The injection is by direct and indirect injection, the latter only applying under heavy loads to essentially ‘fuel dump’ into the cylinders to create maximum power."

"In S models, even the car’s air-conditioning is used to cool the engine in extreme circumstances, such as refuelling after a high-speed stint on the autobahn. Clever stuff."

Vet

 With AMG’s teaser campaign placing such a heavy emphasis on a rear-biased all-wheel drive system, not to mention the numerous CLA45 test mules being spotted slithering around the ‘Ring, early indications look good for AMG’s new hot hatchback.

 

Care to explain? Dat wordt toch een dwarsgeplaatste motor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 hours ago, Brunault said:

Dit zijn foto’s van de drivers academy van AMG op imola
Super ervaring en enorm veel bijgeleerd
Wie ooit de kans krijgt om op dit circuit te rijden moet dit zeker eens doen

Wat heb je allemaal gedaan en geleerd dan? Ziet er cool uit. 

 

Ik ga er van uit dat je de jouwe nu wel een pak harder durft te pushen? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/6/2019 om 20:29, ir_fuel zei:

 With AMG’s teaser campaign placing such a heavy emphasis on a rear-biased all-wheel drive system, not to mention the numerous CLA45 test mules being spotted slithering around the ‘Ring, early indications look good for AMG’s new hot hatchback.

 

Care to explain? Dat wordt toch een dwarsgeplaatste motor?

Vergeet alles wat je weet over haldex achtige AWD. Wordt 4matic+ met specifieke driftmode... 

Op 11/6/2019 om 20:21, Timo zei:

@William Blake hoe zit dat nu met de productie van de S-coupe, je zei dat die stopte? Ik vind mijn post niet meer terug dus geen idee of je had gereageerd. :D

 

Ze gaan hem nog bouwen tot productie 5/2020

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minutes ago, William Blake said:

Vergeet alles wat je weet over haldex achtige AWD. Wordt 4matic+ met specifieke driftmode... 

Welja, heb je daar ergens technische info van? Ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14 juin 2019 om 16:19, ir_fuel zei:

Het is echt de wereld op zijn kop. Straks moet je gewoon bij Mercedes zijn voor een sportief rijdende wagen ipv bij BMW.

Dat is al enkele jaren aan de gang... 

Nog geen info over 4M+ op de nieuwe gen 45

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/6/2019 om 16:18, ir_fuel zei:

Welja, heb je daar ergens technische info van? Ben benieuwd.

Zelfde systeem als de focus RS:

The last part of the video explores the Focus RS' 'drift mode' which shuffles torque to the rear wheels, in particular the outside rear, to help provoke the car into a drift. The Focus RS uses a GKN engineering twin-clutch four-wheel-drive system that utilises a pair of clutch packs to control power distribution between the front and rear axles as well as the individual rear wheels. You can read about it in detail in our Focus RS preview here.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid