Ga naar inhoud

AMG lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

knap.

een C(63) break vind sally dus van geen kanten mooi. die mag ik dus al schrappen.

een E break vond ze vreemd genoeg best wel oké. :lol:

eens zoeken wat daar allemaal in bestaat dat redelijk vlotjes is maar toch betaalbaar.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

knap.

een C(63) break vind sally dus van geen kanten mooi. die mag ik dus al schrappen.

een E break vond ze vreemd genoeg best wel oké. :lol:

eens zoeken wat daar allemaal in bestaat dat redelijk vlotjes is maar toch betaalbaar.:D

E 500 of E 350 CDI

E 350 benzine niet nemen, heeft niet genoeg koppel om leuk te rijden, je zit constant toeren te maken en veel te verbruiken, maar gaat geen zak vooruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag eentje over de vloer gehad.

Zwart, zwarte velgen, rode remklauwen, interieur en kap.

Ik dacht dat dat zo ongeveer de lelijkste kleurencombo mogelijk was voor die kar, maar dat rood is nog erger...

Protest!

Rood is één van de knapste kleuren voor de SLS! Zowel coupé als cabrio staan beeldig in het rood.

Voor één of andere reden vind ik de cabrio mooier dan de coupé. Ben nochtans geen cabriofan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Protest!

Rood is één van de knapste kleuren voor de SLS! Zowel coupé als cabrio staan beeldig in het rood.

Voor één of andere reden vind ik de cabrio mooier dan de coupé. Ben nochtans geen cabriofan...

Nah, wij hebben een rode rondrijden, evenals een imolagrijze, zwarte en monzagrijs.

Rood vind ik persoonlijk te opzichtig voor die auto. imola en vooral monzagrijs vind ik duusd keer knapper.

Nuja, smaken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

"First complete pictures without camouflage, but its still a test car, we were lucky to spot the G65 here in Dubai. The cars came to Dubai for heat testing, there was 3 of them a grey g65, blue, and black. the speedometer top speed was 320 km/h, while the g55 was 280km/h. The Gear knob and shifting method was different compared to the g55. There will only be 200 pieces ever produced.

Here are some pictures, Sorry for the quality problem was we were not allowed cameras, we took as many shots as we could with our phone , to tell you the truth we had to actually sneak in there to take the photos when they were walking us out"

1dd1ae61d8d4baadafdf16371bf8a26a.png

b61357dc1603702759f8b5d7ea6bb872.png

9de632681b60141f995f69a1f63ae0e5.png

Meer foto's: http://www.3rabcars.com/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miljaar !!!! Net met een SLS gereden.

By far meest indrukwekkende auto die ik ooit onder mijn gat gehad heb! :-o

Die kar is ongelooflijk he :o

Coupe of Roadster?

Je zou denken dat dat een pak anders zou rijden aangezien dat oorspronkelijk een Viper was :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miljaar !!!! Net met een SLS gereden.

By far meest indrukwekkende auto die ik ooit onder mijn gat gehad heb! :-o

op welk vlak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miljaar !!!! Net met een SLS gereden.

By far meest indrukwekkende auto die ik ooit onder mijn gat gehad heb! :-o

:inlove:

Dat moet er toch ook eens van komen.

Heb wel al met een CL63 met performance pakket gereden, ook 571 pk. Maar zo'n SLS is toch nog helemaal anders!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid