Ga naar inhoud

AMG lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Akkoord maar wel in kombi voor mij. Een C63 moet gewoon kombi zijn, elke sportieve sedan for that matter.

Does not compute

Link naar reactie
Delen op andere sites

43km en zo in de toerenbegrenzer brakken heel de tijd:rolleyes:

Maar ik heb het gevoel dat dat ding toch meer toeren moet kunnen maken? Je hoort hem in de toeren gaan, en plots is de toerenbegrenzer daar al:unknown: Volgens mij kunnen daar nog makkelijk 1500 toeren bij..

Voor de rest zo'n dik ding:inlove: En wat hij zegt over de besturing.. Ik denk dat dit meer een GT is om te cruisen, het is geen GT2 RS he..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat die AMG's vanuit het fabriek al ingereden worden. Maar dan nog lijkt het me voor de rest van de auto ook niet ideaal te zijn...

Toeren zullen inderdaad wel hoger kunnen, maar het zal ook nog duurzaam moeten blijven ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie inet in waarom er uitzonderingen moeten gemaakt worden voor nieuwe leden, vrouwelijk of niet!

Nah! Enkel m'n eigen vriendin verbeter ik nooit. :D Man's got to know his limitations.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie inet in waarom er uitzonderingen moeten gemaakt worden voor nieuwe leden, vrouwelijk of niet!

Nah! Enkel m'n eigen vriendin verbeter ik nooit. :D Man's got to know his limitations.

Ik wel. Het geeft me altijd een fijn gevoel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid