Ga naar inhoud

Porsche Taycan


Audi S8

Aanbevolen berichten

8 uren geleden, ir_fuel zei:

Beetje off topic? :P 

bwa, dat is zoals een avant en een limo in hetzelfde topic bespreken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik nu de enigste die daar wat Fisker Karma lijnen in zie?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja.

 

7 hours ago, tsmetjen said:

Ben ik nu de enigste die daar wat Fisker Karma lijnen in zie?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

 

Gvd ni gemakkelijk om te posten boven een quote :P 

 

 

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou ge boven een quote antwoorden? Vroeger in school schreef ge t antwoord toch ook onder de vraag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Le Capri Mauve zei:

In mail staat het antwoord meestal bovenaan.

En dat is de schuld van Micro$oft. Die vonden het toen mailen begon niet nodig om de cursor onderaan ne mail te zetten.

We lezen in Belgie van boven naar beneden.

Ge gaat toch ook nie irl iemand eerst t antwoord vertellen en daarna wachten tot hem de vraag gesteld heeft? Dat was in de tijd van Luc Appermont een tv-programma maar ...:ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ne mens moet al iets doen om niet vergeten te worden [emoji16]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat cuv ding is op foto’s toch niet echt m’n goesting, neem de gewone mission e maar voor mij:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30/1/2018 om 10:15, wooter zei:

Misschien kan je voor de lol eens bij Porsche binnen wandelen en een Mission E reserveren. Volgens wat ik hier van sommigen hoor zou je die vroeger kunnen krijgen dan een Model 3, dan kan je 'm toch zeker al reserveren aangezien mijn Model 3 reservering al in maart 2016 gebeurd is.

Ik denk dat als ik met genoeg geld naar @Alexanderr ik wel een blanco bestelbon kan tekenen. Ik kan fout zijn.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter
Ik denk dat als ik met genoeg geld naar [mention=477]Alexanderr[/mention] ik wel een blanco bestelbon kan tekenen. Ik kan fout zijn.

In de VS hebben mensen het al geprobeerd maar niks kunnen regelen. Misschien Alexander officieus binnen de eigen dealer wel, maar nog niet naar Porsche AG.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dit ding op't salon in Geneve gezien. Vond hem mossel noch vis. Beetje vreemd om een Panamera op offroad banden te zien staan. 

Net naast het plateau waarop die auto stond op te draaien, namen 2 juffrouwtjes aan de lopende band interviews af bij het publiek om te vragen wat men er van vindt.
Je moest zelfs aanduiden op een iPad wat je mooi vond, wat niet, wat je anders zou willen etc etc. 
Porsche wil hier dus hoog mee scoren en staat nog open voor verandering;

Mijn opmerking dat ik er een V8 ipv die kut-batterijen in wilde begreep dat meisje helaas niet goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Maxime S zei:

Mijn opmerking dat ik er een V8 ipv die kut-batterijen in wilde begreep dat meisje helaas niet goed. 

Misschien had ze gewoon geen vibrator.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter
4 hours ago, Maxime S said:

Heb dit ding op't salon in Geneve gezien. Vond hem mossel noch vis. Beetje vreemd om een Panamera op offroad banden te zien staan. 

Kleinere Panamera Gran Turismo met Audi Allroad opzet.

4 hours ago, Maxime S said:

Mijn opmerking dat ik er een V8 ipv die kut-batterijen in wilde begreep dat meisje helaas niet goed. 

Ik denk dat jij het niet begrepen hebt :)

Waarom investeren in een V8 als je met minder moeite veel betere prestaties kan geven, én een Tesla kan volgen :)

Ik voorzie dat Porsche in hoog tempo op de EV trein gaat springen, in die mate zelfs dat ze niet gaan weten wat ze moeten gaan doen met de 6 cilinder boxer in de 911. Puristen zullen nog wel de boxer willen, maar de EV versie gaat gewoon veel beter zijn.

Als de prijzen voor supercharging bij Porsche identiek gaan zijn als bij Tesla, het Ionity netwerk binnen enkele jaren zo uitgerold is als het Tesla netwerk en zo een Mission E Cross Turismo ook in orde is qua infotainment, lijkt me dat zeer zeker een auto die op alle facetten beter kan zijn dan de Model S en Model X.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minutes ago, wooter said:

Puristen zullen nog wel de boxer willen, maar de EV versie gaat gewoon veel beter zijn.

Niks boven een echte sportwagen van 2 ton

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wooter Blijf toch aub eens in de Tesla-topics. Besef je wel hoe hard je telkens opnieuw in de herhaling valt en bijgevolg tegensteekt?
Mijn dementerende opa doet het in dat opzicht zelfs beter.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

[mention=42]wooter[/mention] Blijf toch aub eens in de Tesla-topics. Besef je wel hoe hard je telkens opnieuw in de herhaling valt en bijgevolg tegensteekt?
Mijn dementerende opa doet het in dat opzicht zelfs beter.

QFT
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Dit is een topic van een auto, eentje ook ook batterijen. Lijkt me redelijk dat ik daar ook een mening mag over hebben en daar heb jij niks over te beslissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, wooter zei:

Dubbel

Oppermachtig wezen jij.

Wel erg intriest dat je zomaar even een post edit als zijnde "dubbel", terwijl je eerst mooi "val dood" had getypt. 

6 minuten geleden, wooter zei:

Dit is een topic van een auto, eentje ook ook batterijen. Lijkt me redelijk dat ik daar ook een mening mag over hebben en daar heb jij niks over te beslissen.

Het lijkt jou inderdaad redelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid