Ga naar inhoud

BMW Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Tenzij je vader voor 18ers gaat heeft je dealer dus ongelijk.

Merci voor de info maat!

't Is ondertussen allemaal al besteld en betaald via salesafter! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestaat er een website waar je gemakkelijk stukken voor BMW kan bestellen zonder via je dealer te moeten gaan? Ik denk dan aan blackline, performance bumpers, ... .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er hier mensen die zaterdag naar de BMW Fan Day gaan en geïnteresseerd zijn om eventueel te ruilen van testrit?

Ik had om 14u30-15u30 een testrit met de nieuwe 640i maar wegens omstandigheden zal ik in de namiddag niet meer vrij kunnen maken en enkel 's voormiddags aanwezig zijn.

Eventueel anderen die nog geen testrit hebben en waar ik iemand een plezier mee kan doen mogen het ook gerust laten weten...

Maar dus liefst wisselen met iemand die 's morgens een testrit heeft zodat ik toch nog wat kan rijden ;)

aangepast door B3noît
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net terug van de bmw fan dag. een leuke dag al had ik wel meer volk verwacht..

Enkel forumkarren tegengekomen zoals de 316d van BMA (hemzelf ook zien rondlopen), de Z4M van wooter, M5 van sega ( denkik ) en de 535 van benoit.

Zelf heb ik met de 640i cabrio gereden en de 740i. het ritje met de 640 was best wel rustig en de leider reed de gewone standaard "bmw rit". Het ritje met de 740 was best een pak heviger met een aantal binnenbaantjes en wat snellere stukken. Dit was een treintje met een 535i, z4 35is, 740i en een X5 3.0d. Die X5 bleef verrassend goed volgen:shock:.

Voor de rest ook meegeweest met de 1M en de M3 en mijn voorkeur gaat toch uit naar de M3 :lol:.

Op gran turismo 5 heb ik een tijd van 1.28 gereden maar dat was al snel verbroken :lol:

6269075776_6d96d556ae_b.jpg

6269075500_0f6b7eaf3b_b.jpg

6268541735_685b725202_b.jpg

6269067828_aa3b2b7804_b.jpg

6268541045_27b954e44b_b.jpg

6269067478_78ffecd2d1_b.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt een zeer knap initiatief van BMW !!!

Eerst koffie en koffiekoeken, daarna broodjes en drank, koffie.

Alles gratis.

Niet TE veel volk.

Mooie auto's.

Testritten.

Echt wel voor herhaling vatbaar !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net terug van de bmw fan dag. een leuke dag al had ik wel meer volk verwacht..

Enkel forumkarren tegengekomen zoals de 316d van BMA (hemzelf ook zien rondlopen),

Dan kom je gewoon naar mij en zeg je, YOOOO BMA !

:D

Echt jammer, dat je me niet hebt aangesproken !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtige dag gehad gisteren!

Aangekomen rond 9u15 in kolonne vanuit West-Vlaanderen met Bartie zijn prachtig witte 1M en kinemas zijn al even mooie Alpina Roadster S (zalige sprintjes gezet ook aan de lichten cheesy.gif).

Bij het afslaan al de eerste BB'er tegengekomen DeGioke en toch wel verschoten hoeveel BMW-fanaten reeds aanwezig waren. Knap ook hoe BB en BMW hun werk hebben gemaakt van de begeleiding ivm parkeren van je wagen.

Onmiddellijk na aankomst de testrit met de 640i om 14u30 afgezegd aangezien we 's middags nog naar Nederland moesten.

Dan sprak die dame van de PS3 ons aan of we het niet eens wilden proberen. Normaal gingen we eerst naar de M-drift gaan aangezien we verwachtten dat er daar al veel volk ging staan aanschuiven, maar uiteindelijk toch overtuigd geweest om plaats te nemen achter het playstation stuur.

Bartie ging als eerste en zette een respectabele tijd neer. Daarna overgenomen en na 1 warmuplap een 1:25:015 neergezet en m'n gegevens doorgegeven.

Daarna plaatsgenomen in de M3 en 1M aan de drift. 1 woord: DAMN!

Die mannen weten waarmee ze bezig zijn; prachtig hoe gecontroleerd ze die rond zetten. Waarvoor dank!

De testrit met de 525d om 11u was ook heel knap; heel vriendelijke begeleider en voldoende marge om de wagen uiteindelijk te testen. Later schrijf ik nog een verslagje, dus bespaar ik het jullie.

Helaas moesten we dan dringend weg, maar niet zonder eerst even te gaan kijken hoe het met de tijd stond (want blijft toch wel een knappe vrouw, euh, prijs icon_razz.gifthumbsup2.gif). Broodje gegeten, waarbij ze me aansprak en het heuglijke nieuws meedeelde dat de tijd na 2u nog niet verbeterd was smiley.gif

Daarna vliegensvlug naar Eindhoven vertrokken aangezien we daar om 13u moesten staan. Op de terugweg naar huis, echter rond 18u15 nog eens vlug gestopt om de tijd eens te gaan bekijken. Helaas 1:23:513 (laatste 2 cijfers kunnen mis zijn) voor ene 'Kurt'. Ik kon het niet laten om nog eens plaats te nemen smiley.gif. Uiteindelijk een 1:23:465 neergezet; ik was over m'n toeren excited.gifnew_shocked.gifexcited.gif.

Helaas, gezien hun reglement was de wedstrijd toen al afgelopen en geldde mijn tijd niet meer shocked.gif Ik was vrij teleurgesteld eigenlijk... Ook bleek m'n voorganger traction control op 3 te hebben gezet ipv 5 dus kon ik dat niet weten. Gemiste kans wel, maar ach het blijft een wedstrijd wink.gif

Desalniettemin een dikke proficiat aan Kurt! Ik hoop dat je een leuke dag beleefd ;-)

Uiteindelijk nog een aangename babbel met Asserti gehad en samen richting huiswaarts vertrokken. Op de autostrade zag ik opeens de E34 terug naderen en nog een leuke terugrit gehad (Damn, wat een geluid komt daar niet uit zonder uitlaat? cheesy.gif) (Sorry voor het flashen en mogelijke onduidelijkheid, maar ik hoopte dat je het doorhad dat er iets verder een flitswagen stond wink.gif)

Kortom: Ik ben heel tevreden aanwezig te zijn geweest en bedank ook graag BMW (en BB) voor deze unieke ervaring! Heel fijne dag gehad!

Oh ja, fijne eerste (korte) kennismaking met Sega en binnenmuisarchitect wink.gif

Foto's zet ik hier later eens wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, fijne eerste (korte) kennismaking met Sega en binnenmuisarchitect

Het genoegen was volledig wederzijds collega ! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid