Ga naar inhoud

BMW Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Thumb resize.

Wat een kar.

Ligt ook goed in de markt de laatste jaren.

Vriend van mij is al enkele jaren op zoek naar eentje om in zijn collectie bij te plaatsen, maar kan geen geschikte vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een kar.

Ligt ook goed in de markt de laatste jaren.

Vriend van mij is al enkele jaren op zoek naar eentje om in zijn collectie bij te plaatsen, maar kan geen geschikte vinden

Die hierboven gaat in Arizona onder de hamer... Laat hem een bod uitbrengen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor BMW liefhebbers die er geen probleem mee hebben rechts te rijden...

(108000km!) http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201202441579273/sort/priceasc/usedcars/maximum-mileage/up_to_100000_miles/price-to/1000/model/5_series/make/bmw/page/1/postcode/rg426je/radius/1501?logcode=p

http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201202440842905/sort/priceasc/usedcars/maximum-mileage/up_to_100000_miles/price-to/1000/model/7_series/make/bmw/page/1/radius/1501/postcode/rg426je?logcode=p

Gewoon zelfs op UK platen laten staan. Normaal moet je dan na een jaar wel terug naar UK om de schouwing en de taks te vernieuwen, maar aan die prijs breng je hem beter naar een BMW specialist en verkoop je hem voor een paar honderd Euros voor de onderdelen en koop je gewoon een nieuwe. Het taksvignet vernieuwen kost anders makkelijk £400 op zo een krachtige wagen.

Goedkoop rijden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Is de *30i 6 cilinder van BMW een betrouwbaar blok? Hoeveel km zou dit zonder grote kosten aan de motor kunnen blijven draaien?

Het gaat over de 265pk versie uit de Z4 3.0si en 130i

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn mss wel hun betrouwbaarste motoren, de atmo benzine 6-pitters ;)

Kennis van me rijdt al bijna 10 jaar met een 530i Touring, nu al ruim 300.000 km op de teller zonder problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

BMW 1er GT mit Frontantrieb: Premiere in Paris, Herbst 2012

Der Pariser Salon 2012 findet erst im Herbst statt, wirft für BMW-Fans aber dennoch schon einen langen Schatten voraus: BMW wird die Messe in Frankreich für die Premiere des BMW 1er GT mit Frontantrieb nutzen. Auf den Markt kommt der Kompaktklasse-Vertreter vermutlich trotzdem erst Anfang 2014 und damit nach Einführung der neuen MINI-Generation F56, mit der er sich einen Großteil der Technik teilt.

Hauptgegner für die GT-Variante der 1er-Reihe ist ganz offensichtlich die Mercedes B-Klasse, die sich an eine etwas ältere Zielgruppe richtet und aus dem Mercedes-Portfolio nicht mehr wegzudenken ist. Zumindest für die etwas stärker motorisierten Varianten des BMW 1er GT ist auch eine neue Variante des Allradantriebs xDrive mit frontlastiger Kraftverteilung denkbar.

BMW-1er-GT-2014-Frontantrieb-655x491.jpg

Das Angebot von xDrive-Varianten des 1er GT würde vordergründig mit Blick auf die Traktion und das subjektive Sicherheitsempfinden auf rutschigem Untergrund Sinn machen. Zwar sollen sich die Fronttriebler von BMW laut Dr. Norbert Reithofer ebenfalls sehr dynamisch bewegen lassen, der Fahrspaß spielt bei diesem Fahrzeugkonzept aber trotz allem eine weniger wichtige Rolle als bei anderen Baureihen.

Unter der Haube des BMW 1er GT werden Benzin- und Dieselmotoren mit drei und vier Zylindern und bis zu 2,0 Liter Hubraum arbeiten, die eine Leistungsspanne von knapp über 100 bis über 200 PS abdecken werden. Neben manuellen Getrieben wird es auch Automatikgetriebe geben, wobei die neunstufige Variante von ZF für Fahrzeuge mit quer eingebauten Motoren die wahrscheinlichste Lösung darstellt.

http://www.bimmertoday.de/2012/02/02/bmw-1er-gt-mit-frontantrieb-premiere-in-paris-herbst-2012/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik moet maandag dat plastieke 3-spaak ding vervangen op het stuur) op een X3.

Hoe doe ik dat? Ik veronderstel gewoon dat kapje met het BMW-logo erin eraf peuteren en de rest wijst zichzelf uit? Moet ik nu opletten met die airbag? Altijd al onthouden dat dat opletten is als je aan een stuur aan't werken bent.

images?q=tbn:ANd9GcSWnkSWByFJZsldfGBn9CbqdPPugeZb_4Sqz-lER3n6WDs_DQaVBTdV9syusQ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet maandag dat plastieke 3-spaak ding vervangen op het stuur) op een X3.

Hoe doe ik dat? Ik veronderstel gewoon dat kapje met het BMW-logo erin eraf peuteren en de rest wijst zichzelf uit? Moet ik nu opletten met die airbag? Altijd al onthouden dat dat opletten is als je aan een stuur aan't werken bent.

Thumb resize.

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=11825

aangepast door Thebiemerke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid