Ga naar inhoud

BMW M2


Gast

Aanbevolen berichten

 

Dat was tot ik zelf een GT86 reed want daarna voelde een ritje in de 1M aan als een hovercraft..

Meen jij nu echt dat een GT86 meer rijplezier biedt dan een 1M?

 

Serieuze vraag trouwens, geen sarcasme  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is te zien wat je verwacht van een wagen.  Mijn verwachtingen zullen heel anders liggen dan velen hier.

Als je een kick krijgt van aan de lichten een stoplicht sprintje te doen in onder de 5 seconden dan is een 1M/RS3/AMG45 iets voor jou.

Hou je van een geweldig gevoel wanneer je bochten aansnijdt en inremt dan is een GT86 serieus speelgoed met trouwens een erg lage running-cost.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is te zien wat je verwacht van een wagen. Mijn verwachtingen zullen heel anders liggen dan velen hier.

Als je een kick krijgt van aan de lichten een stoplicht sprintje te doen in onder de 5 seconden dan is een 1M/RS3/AMG45 iets voor jou.

Hou je van een geweldig gevoel wanneer je bochten aansnijdt en inremt dan is een GT86 serieus speelgoed met trouwens een erg lage running-cost.

Waar wil je hiermee nu naar toe. De 1M is geen bochtensnijder ergo de M2 ook niet? Niet akkoord. Als de M2 rijdt als een 1M, dan is dat een goed rijdersspeelgoedje, ondanks de turbo's.

Een RS3 of A45 amg vragen een meer smijt gedrag en geven misschien niet de feedback. Maar zijn zeker niet gebouwd om enkel rechtdoor plezant te zijn (tov bv de oude rs3, panamera, S amg of rs7)

De GT86 is een geweldige kar, akkoord maar dat Is niet dezelfde klasse. Appels en peren imho.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dat blauw vind ik 'm wel nog dik. Heerlijk die brede heupen, ook. Nooit fan geweest van de achterlichten van de '2 maar hier zitten ze in een kont die net breed genoeg is om 't OK te laten lijken, vind ik. Zeer agressief gestyled bazeke. Steek daar de (standaard?) lichte, gesmede 18" onder en dat zou toch nog m'n ding kunnen zijn. :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dat blauw vind ik 'm wel nog dik. Heerlijk die brede heupen, ook. Nooit fan geweest van de achterlichten van de '2 maar hier zitten ze in een kont die net breed genoeg is om 't OK te laten lijken, vind ik. Zeer agressief gestyled bazeke. Steek daar de (standaard?) lichte, gesmede 18" onder en dat zou toch nog m'n ding kunnen zijn. :-D

Altijd 19".

Best veel bang for buck trouwens, voor 60k heb je al het nodige. En als je handbak wilt nog minder :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja jongens, dat is toch heel logisch:

op een zetel moet je kosten verhalen voor materiaal, ontwikkeling, productie, werktuigen, maschines transport, garantie, van tertiaire diensten (personeelsdienst, controlling, veiligheid, kwaliteit) en winst.

 

Hoe meer modellen, hoe minder stuks van 1 model, des te minder zetels voor dat model. Dan heeft verkoop (Vertrieb) volgende keuze: een duurdere basiszetel en een duur M model en minder automodellen of de automodellen en 1 zetel.

 

De huidige trend van maximaal gamma-variantie drukt meer en meer in de richting van standaardstukken, verkoop in paketten of lines. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd 19".

Best veel bang for buck trouwens, voor 60k heb je al het nodige. En als je handbak wilt nog minder :D

Maar de 18" zullen voorzeker passen. Ik zou die 19" meteen verpatsen aan Sjon-met-de-318d-bonbon, en er de light 18" forged alloys op leggen. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja jongens, dat is toch heel logisch:

op een zetel moet je kosten verhalen voor materiaal, ontwikkeling, productie, werktuigen, maschines transport, garantie, van tertiaire diensten (personeelsdienst, controlling, veiligheid, kwaliteit) en winst.

 

Hoe meer modellen, hoe minder stuks van 1 model, des te minder zetels voor dat model. Dan heeft verkoop (Vertrieb) volgende keuze: een duurdere basiszetel en een duur M model en minder automodellen of de automodellen en 1 zetel.

 

De huidige trend van maximaal gamma-variantie drukt meer en meer in de richting van standaardstukken, verkoop in paketten of lines. 

 

Ze hebben de zetels van de M3 toch al?

Link naar reactie
Delen op andere sites

't zijn de standaard spiegels. Net als de stoelen.

 

Dat stoort me allerminst. Heeft de M235i dan speciale spiegels en stoelen?

Ik vind dat deze M2 zich optisch gezien al genoeg onderscheidt van de "normale" 2-reeks door andere aanpassingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar de 18" zullen voorzeker passen. Ik zou die 19" meteen verpatsen aan Sjon-met-de-318d-bonbon, en er de light 18" forged alloys op leggen. :inlove:

Dit
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid