Ga naar inhoud

BMW F47 X2


Phil

Aanbevolen berichten

On 12/25/2016 at 11:20 AM, The Swede said:

Ik ben hier efkes niet mee. 

De X4 en X6 zijn duidelijk wagens die 'anders' zijn dan een X3 en X5. Terwijl die laatste twee uitgesproken "break" zijn en voor een huisvader duidelijk practischer willen zijn dan de twee andere met hun veel kleinere ruimte achterin en koffer... zie ik hier een vijfdeurs kleine SUV die naast een andere kleine vijfdeurs SUV in het gamma komt... Waar zit in godsnaam dat verschil buiten de marketing?

@Tommie, leg ons dat es uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk dat de X2 (concept) anders anders is ( :D ) tegenover de X1 dan de X6 tegenover de X5 of de X4 tegenover de X3. Waar je van de X1 nog kan zeggen dat het een kleine X5 of X3 is, kan je van de X2 (concept) niet zeggen dat het een kleine X6 of X4 is.

Maar volgens mij is de X1 ook duidelijk een uitgesproken "break" voor een huisvader en heeft de X2 (vermoed ik, afgaande op foto's) minder ruimte achterin en een kleinere koffer.

BMW-X2-vs.-BMW-X1-side-image.jpg

aangepast door Framfy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat de X2 eerder zal concurreren met de Mercedes GLA en Range Rover Evoque. Dat zijn auto's die eerder gekocht worden voor de looks. En hoewel de X1 qua afmetingen gelijkaardig is aan die 2, is die toch beduidend ruimer en praktischer.

We zullen wel zien eens het definitieve model er is maar ik vermoed dat er wel een hele hoop marketingpraat zal rond verkocht worden. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 10-2-2017 om 16:46 zei krikke:

Een X2 M40i zal er niet inzitten zeker? :angry:

Denk het niet, zullen dezelfde motorisaties worden als in de X1 veronderstel ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
5 uur geleden zei Tommie:

Staat op het onderstel van de X1, wat had je dan verwacht? :)

Hoera, nog meer shoppers :roll:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
23 uur geleden zei tuscani:

Ik heb soms de indruk, dat jij echt met hart en ziel achter je werk staat.  

Noem het gerust gezond cynisme :) Als ik mijn job niet meer graag deed, was ik al lang weg!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
On 9/2/2017 at 9:46 AM, Tommie said:

Marktlancering komt stilletjes dichterbij. Eerste leveringen begin 2018 normaalgezien.

Al meer info over lancering?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
On 4/25/2017 at 11:47 AM, VanCamel said:

Ik word er niet warm van... Nóg een nicheproduct en dan nog eentje met FWD :sick:

Volgende 1 wordt ook FWD. k vraag me af welk lam excuus de logorijders dan gaan vinden om dat overprijsd onding goed te praten :roll:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Knap ding zal dit worden.

Gemiddelde BMW koper ligt niet wakker van FWD of RWD. Het zijn enkel wij liefhebbers die daarover bleiten.

In zo'n model maakt dat toch geen ruk uit.

Ik voorspel dat deze zoals de X1 ons slaag zal geven in de verkoop.

GLA doet het niet goed genoeg, maar er is een iets veelbelovends op komst :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid