Jump to content
kefkie

AUDI lovers

Recommended Posts

Naish    4,428
Naish

De knapste kar op dit moment verkrijgbaar :D

Ik vraag me trouwens af welke kleur deze is...

Share this post


Link to post
Share on other sites
kefkie    1,180
kefkie

Bij de configurator staat die kleur denkik bij exclusive.

Share this post


Link to post
Share on other sites
leonneke    15
leonneke

Toch knap ze.. kzouem eigenlijk nog is moete meebrengen e.. :-P

Share this post


Link to post
Share on other sites
kefkie    1,180
kefkie
Toch knap ze.. kzouem eigenlijk nog is moete meebrengen e.. :-P

Ast ff kan wel ja :lol:, staat die daar nog altijd maar te staan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
leonneke    15
leonneke
Ast ff kan wel ja :lol:, staat die daar nog altijd maar te staan?
Nee, ze hebbe is beslote om hem binne te zette..Geld genoeg eh..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Glenn-N    7,244
Glenn-N

Wat betaal je bij Audi een setje 19" RS4 velgen voor een A6 C6 met winterbanden?

Iemand ongeveer een idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Glenn-N    7,244
Glenn-N

Meningen graag, keuze voor wintervelg:

a6w1.jpg

a6w2.jpg

Kon je toen de A6 C7 nog niet uit was, de velgen van de TT-RS nog krijgen voor een A6?

Die zijn ook knap maar als je die nooit officieel kon krijgen op een A6 C6 dan valt die keuze af.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ritsuke    3,698
Ritsuke

De onderste vind ik het leukst staan maar dat terzijde, die kleur blijft :inlove:.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sjoerie    399
Sjoerie

Ik zou ook gaan voor de onderste. Wel meer kuiswerk...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ceke    1,541
Ceke

Daarstraks TT-s horen optrekken, zalig geluid, maar jammer van die dsg. Verpeste het een beetje, imo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tuscani    5,753
tuscani

idd de onderste blijven de knapste. maar waren/zijn dat geen 19inch velgen origineel? lijkt me een dure grap dan voor wintervelgen op te leggen.

vraagje

in welke dieselmotorisaties is de Q7 verkrijgbaar?

zit er nog iets onder de 3.0TDI?

iemand gegevens/waardes van.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naish    4,428
Naish
idd de onderste blijven de knapste. maar waren/zijn dat geen 19inch velgen origineel? lijkt me een dure grap dan voor wintervelgen op te leggen.

vraagje

in welke dieselmotorisaties is de Q7 verkrijgbaar?

zit er nog iets onder de 3.0TDI?

iemand gegevens/waardes van.

Minimum Q7 is 3.0tdi met 211 pk...

Share this post


Link to post
Share on other sites
kefkie    1,180
kefkie

Q7 3.0 TDI met 240pk ( of 211pk )

Q7 4.2 TDI met 340pk en 800Nm

Q7 V12 TDI met 500pk en 1000Nm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naish    4,428
Naish
Q7 3.0 TDI met 240pk ( of 211pk )

Q7 4.2 TDI met 340pk en 800Nm

Q7 V12 TDI met 500pk en 1000Nm

Die laatste :inlove:

Share this post


Link to post
Share on other sites
tuscani    5,753
tuscani

ik zag net een kennis rijden met een Q7 3.0tdi daarmee de vraag.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stancke    3,465
Stancke

Ik moet eerlijk toegeven dat ik toch een tijdje in en rond die kar gezeten/gestaan heb... Wat een dikke slee... Had wel geen open dakje:( Dikke S-line, met die velgskes:inlove:

5nir0p.jpg

w7kjnm.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Glenn-N    7,244
Glenn-N

Ik begrijp niet wat iedereen heeft met een schuifdak.

Mijn vader moet dat ook altijd hebben maar dat staat écht nooit open. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vicious    3,499
Vicious
Ik begrijp niet wat iedereen heeft met een schuifdak.

Mijn vader moet dat ook altijd hebben maar dat staat écht nooit open. :lol:

Hier wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • Fred
      By Fred
      "Na een carrière van acht jaar stuurt Audi zijn A3 Sportback op welverdiend pensioen. Zijn opvolger maakt uiteraard gretig gebruik van de technologie en motoren die de Volkswagen Golf, Seat Leon en Skoda Octavia introduceerden.
      Want uiteraard is deze Audi opnieuw technisch verwant met zijn Duitse, Spaanse en Tsjechische stalgenoten. Het MQB-platform is dus identiek. De nieuwe A3 Sportback is met 4,34 meter nipt groter dan zijn voorganger. Dat verschil zit vooral in het koetswerk, want de wielbasis blijft met 2,64 meter ongewijzigd. Ook de kofferruimte verandert met 380 liter niet.
      Visueel krijgt de nieuwe Audi A3 Sportback wel het drukkere en scherpere lijnenspel mee van de rest van het gamma uit Ingolstadt, met agressief getekende bumpers, led-koplampen, enzovoort. Binnenin zet het drukke lijnenspel zich voort, en herkennen we onder meer het lichtjes naar de bestuurder gekantelde dashboard uit de Q3 en Q3 Sportback.
      Onder de motorkap begint de nieuwe A3 Sportback al met al bescheiden aan zijn carrière: debuteren doet deze Audi met een 1.5 TFSI van 150 pk aan benzinekant (35 TFSI), en een 2.0 TDI met 116 en 150 pk (30 TDI en 35 TDI) aan dieselzijde. Schakelen doe je met een manuele zesbak of met een S Tronic met dubbele koppeling en zeven verzetten, die net als in bijvoorbeeld de Golf een veel kleinere keuzehendel krijgt. Later volgt er nog een 1.0 TFSI-driecilinder met 110 pk (30 TFSI) en onder meer een milde hybride 1.5 TFSI. Een plug-inhybride met twee vermogensversies en een versie op CNG staan eveneens op het programma."
      Bron: Autofans.be
       






    • Guest wooter
      By Guest wooter
      https://electrek.co/2018/11/26/audi-e-tron-gt-images-porsche-taycan-launch/
      Wereldpremière op woensdag op de LA Auto Show.

      0



       
    • vince522
      By vince522
      Een lager verbruik en betere prestaties lopen langs een betere windgeleiding en een lager gewicht. Daarom pronkt de nieuwe Audi A4 met een luchtweerstandscoëfficiënt van 0,23 (Avant: 0,26) en met een gewicht dat tot 120 kilogram lager ligt dan zijn voorganger, terwijl hij toch groeide (4,73 meter lang, 1,84 meter breed en 1,43 meter hoog).
       
      De A4 leunt op het zogeheten MLBevo-platform, een evolutie van de basis waarop de vorige generatie leunde. De ophanging en de stuurinrichting werden flink onder handen genomen, met naast die eerder vermelde gewichtsbesparing ook een beter compromis tussen sport en comfort als resultaat.
      Het koetswerk oogt opnieuw strak, maar blijft voorspelbaar. Enkel de vorm van de koplampen suggereert wat esthetische progressie. Bovenop de gekende S-Line introduceert Audi ook een zogeheten Design-uitrustingslijn die visueel zal verschillen van de andere modelversies.
       
      De nieuwe Audi A4 komt meteen als duo, want Ingolstadt presenteert de sedan samen met de Avant. Die breakversie heeft een bagagevolume dat schommelt van minimum 505 tot maximum 1.510 liter. Een elektrische hoedenplank en een automatisch openende/sluitende kofferklep komen als standaard.
       
      Net zoals bij de vorige generatie zal de Audi A4 als basis dienen voor sportievere koetswerkvariaties die de A5-badge zullen dragen.
       
      Bij de lancering deze herfst zal de Audi A4 verkrijgbaar zijn met drie TFSI-benzinemotoren: de 1.4 TFSI (140 pk, 114 g/km), de 2.0 TFSI Ultra (190 pk, 109 g/km) en de 2.0 TFSI (252 pk, 129 g/km), en met vier TDI-dieselmotoren: 2.0 TDI 150 (150 pk, Ultra: 95 g/km), 2.0 TDI 190 (190 pk, 107 g/km), 3.0 TDI 218 (218 pk, 110 g/km) en 3.0 TDI 272 (272 pk, 129 g/km).
      Later volgt er nog een 2.0 TDI-instapdiesel met 122 pk.
       
      Uiteraard hangt het normverbruik en de daaraan gekoppelde C02-uitstoot sterk af van het koetswerktype, de aandrijving (de krachtigere motorisaties komen desgewenst met de Quattro-vierwielaandrijving) en de versnellingsbak (afhankelijk van de motorisatie voorziet Audi een manuele zesbak, een gerobotiseerde zevenbak en een automatische achtbak).
       
      Om het brandstofverbruik ook in de praktijk zo laag mogelijk te houden, voorziet Audi de zogenaamde Predictive Efficiency-assistent die de bestuurder met raad en daad bijstaat om de dorst naar diesel of de honger naar benzine te stillen. De automatische transmissies krijgen nu ook een coasting-zeilfunctie.
       
      Bron: Autowereld
       
      Meer foto's: Autoblog
    • binnenmuisarchitekt
      By binnenmuisarchitekt
      http://prez.ly/YGjb

    • The Swede
      By The Swede
      Er spraken er hier over de nieuwe M3 en over het feit dat de huidige eigenaars misschien wat langer hun huidig model zouden houden.
      Daarop ging ik uit curieusiteit efkes kijken naar de waarde van de M3's tegenwoordig, en dan vooral de twee laatste modellen.
      Dit bracht me op het idee van deze poll:
      - Stel, je bent familievader en je droomt van een sportieve wagen waar ook het gezin (plus rommel) mee kan. Je voorkeur gaat naar een M3 of RS4. Je budget zit rond de 20-25k. 
      Ik keek zelf naar wagens vanaf 2008-2009. Een mooie RS4 komt rond de 20k. Een M3 berline is makkelijk een 5000 duurder.
      Ik geef bij deze de twee onderstaande voorbeelden.
      http://www.virtando.de/ad3708683-Audi-RS4-Avant-42FSI-Quattro1HandBOSENaviXenon-2008
      https://www.bytbil.com/skane-lan/personbil-m3-sedan-420hk-7783-13733872
      Wat kies je wanneer je ook het budget in aanmerking neemt ? (ik zoek dus geen louter theoretisch antwoord over de persoonlijke voorkeur, maar voeg er de afweging van budget bij)
      De RS4 aan 20k of de M3 aan 25k ? 
       
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms & Conditions