Ga naar inhoud

AUDI lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Iemand hier die enige ervaring heeft met de 1.8 TFSI (in een A4)? 
Waarschijnlijk wel een wereld van verschil tussen de 120 pk (230 Nm) & 170 pk (320Nm) versie? 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand hier die enige ervaring heeft met de 1.8 TFSI (in een A4)? 

Waarschijnlijk wel een wereld van verschil tussen de 120 pk (230 Nm) & 170 pk (320Nm) versie? 

 

 

ik heb al redelijk wat ervaring met zowel de 120 pk als de 160 pk

 

120 pk is kut :D motor valt VOLLEDIG dood boven de 4000 rpm

160 pk is best aangenaam, nog steeds geen sportieve motor maar heeft net dat beetje meer comfort

 

ik zou sowieso chippen want die motoren voelen enorm dichtgeknepen aan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is voor de oudjes, dus ik vrees dat chippen geen optie is. 
Is er een groot verschil in vlotheid onder 4000 rpm? (De dag dat mijn moeder, laat staan mijn vader ook maar in de buurt van de redline komt, verschiet ik mij een ongeluk.) 

Ik wil ze overtuigen om af te stappen van diesel (& busjes). Zo'n 1.8 TFSI 120pk heeft evenveel koppel als onze huidige zafira 2.0DTi. 
De 170pk versie valt nog mooi binnen budget, maar als die onder de 4000rpm weinig verschilt van de 120pk versie, steken ze de meerprijs (rationeel gezien) beter in opties. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

toch wel ja, zeker op de autostrade in 6de hernemen is een pak aangenamer met de 160 pk (nu zelfs 170 pk geworden blijkbaar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

Vraagje aan de audirijders.

Bij het afsluiten van de wagen viel mij opeens op dat het lampje van de parkeerrem zowel op het dashboard als het knopje zelf bleven branden. Na een tijdje gingen ze wel beiden uit.is dat bij jullie ook zo, want het was me nog niet eerder opgevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Wat een lelijke concept is me dat zeg!

 

De voorkant is veel te bruut. Achterkant lijkt gekopieerd van een TT en in profiel wordt het niet veel beter  :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje aan de audirijders.

Bij het afsluiten van de wagen viel mij opeens op dat het lampje van de parkeerrem zowel op het dashboard als het knopje zelf bleven branden. Na een tijdje gingen ze wel beiden uit.is dat bij jullie ook zo, want het was me nog niet eerder opgevallen.

Same here.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

vraagje aan de audifielen hier.

kan je een route kant en klaar in je gps steken?

zoja hoe. :D

 

indien neen, kan je dan de wagen een route laten opslaan terwijl je die doet?

zoja hoe.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraagje aan de audifielen hier.

kan je een route kant en klaar in je gps steken?

zoja hoe. :D

 

indien neen, kan je dan de wagen een route laten opslaan terwijl je die doet?

zoja hoe. :D

 

Bij Volvo is dat mogelijk om GPX files in je Navi te laden, weet niet of het bij audi ook kan.

 

GPX files kan jij op verschillende sites aanmaken adhv google maps of een andere kaartaanbieder

 

bijv http://bikeroutetoaster.com/ (wel registreren om GPX files te maken) ik gebruik deze voor fietsroutes

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraagje aan de audifielen hier.

kan je een route kant en klaar in je gps steken?

zoja hoe. :D

 

indien neen, kan je dan de wagen een route laten opslaan terwijl je die doet?

zoja hoe. :D

 

Heb je de nieuwe GPS met google maps integratie? Dan kan dat wel via Audi Connect

Link naar reactie
Delen op andere sites

google maps heb ik, als ik een verbinding aanga met een smartphone ofzo.

met mijn antieke gsm gaat dat niet vermoed ik.

 

en ik moet waarschijnlijk een smartphone hebben om die route te downloaden en dan door te sturen naar men gps?

 

 

het zou gemakkelijk zijn voor het parcours van de koers erin te steken. ofwel zou ik de tour eens moeten rijden, maar dan zou ik het ondertussen moeten kunnen opslaan op de gps. beetje zoals je hier soms ziet als iemand gaan lopen is. (en nadien de route laat zien) maar dat zal ook via een smartphone zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid