Ga naar inhoud

AUDI lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Moet jij niet gewoon de rest volgen in de koers? :P

ja maar het is altijd leuker om te weten welke bocht er aan komt. aangezien het geen kleine rondes zijn maar 1 grote. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

google maps heb ik, als ik een verbinding aanga met een smartphone ofzo.

met mijn antieke gsm gaat dat niet vermoed ik.

 

en ik moet waarschijnlijk een smartphone hebben om die route te downloaden en dan door te sturen naar men gps?

 

 

het zou gemakkelijk zijn voor het parcours van de koers erin te steken. ofwel zou ik de tour eens moeten rijden, maar dan zou ik het ondertussen moeten kunnen opslaan op de gps. beetje zoals je hier soms ziet als iemand gaan lopen is. (en nadien de route laat zien) maar dat zal ook via een smartphone zijn?

 

Geen paniek want met een iphone gaat dat ook nog niet hoor...

 

Beste wat je kan doen is een sim-kaart met data abonnement in je auto steken en dan kan je wel al die online dingen gebruiken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste wat je kan doen is een sim-kaart met data abonnement in je auto steken en dan kan je wel al die online dingen gebruiken...

 

Werkt je gewone carkit dan nog? Ik heb al eens m'n Android bluetooth in de connect gezet maar dan heb je op je gsm geen internet meer en in de file is dat ambetant dus terug weggedaan.

Zo'n Mobile Vikings kaartje is een optie met alleen data maar heb ik nog nooit getest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De A6 zou tegen eind dit jaar een FL krijgen heb ik bij de kapper gehoord. en er zou ook een nieuwe motor en automaat uitkomen, die meer vermogen zou hebben en minder zou uitstoten (minder VAA dus) maar de enige die ik tegenkom is een nieuwe 117pk motor voor de A6 :lol: 117pk lijkt me niet echt een "zware" motor te zijn voor zo'n kas. iemand nog iets anders gehoord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Audi will noch vor dem Facelift unter dem Namenszusatz „Ultra“ eine besonders spritsparende Variante des aktuellen A6 auf den Markt bringen. Wie die Zeitschrift „Auto Motor und Sport“ berichtet, kommt diese noch Ende diesen Jahres in den Handel, die neue Generation der oberen Mittelklasse ist für 2014 geplant.

Angetrieben wird der A6 Ultra nach Informationen der Autozeitschrift von einem 86 kW / 117 PS starken Diesel. Der Vierzylinder verbraucht demnach 4,5 Liter pro 100 Kilometer, das entspricht einem CO2-Ausstoß von 119 Gramm pro Kilometer. Bislang benötigte der sparsamste A6 noch 4,9 Liter Diesel (CO2:129 g/km).

 

ook ultra genaamd maar dan 117pk. ofwel een schrijffout ofwel komt er nog een lagere versie uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is vreemd, het staat op verschillende nederlandstalige ook. daar spreken ze zelfs dat het speciaal voor de belgische markt zou zijn. (vaa en uitstoot)

volvo heeft ook zo'n pkbraker in hun gamma zitten, dus het zou kunnen natuurlijk.

 

maar degene die de kapper bedoelde zal idd degene zijn die jij zette. want hij had meer vermogen en een nieuwe automaat. van 177pk naar 190pk is meer en de uitstoot is ook lager.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op termijn zullen het allemaal wel dichtgeknepen motoren worden. Als ze aan EURO 25 zitten, mss zelfs volledig elektrisch. Of op kleine patatjes, witloof of te kleine bloemkolen (die ze in de winkel toch niet verkocht krijgen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Pfff, is niet nodig...

 

Audi ligt zo goed op de baan dat je daarmee niet kan crashen... Bij BMW zou het boerenbedrog zijn :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De A5 en A7 zijn niet te vinden op de site van Euro NCAP. Nu, het is ook relatief. Ik heb snel naar de resultaten van de Touran gekeken en die kreeg opeens een punt bij omdat hij een piepertje gekregen had om je te herinneren je gordel aan te doen. Maar is NCAP de enige geldige test? De BMW X6 of 7 vind ik bijvoorbeeld ook niet terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de X6 is logisch : die is zo lelijk dat zelfs de dummies er niet mee willen crashen.

 

die zal slecht scoren voor voetgangers dus niet getest :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid