Ga naar inhoud

AUDI lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

ik heb daarjuist een kwartier gezocht hoe je lane assist op een A6 uit zet.  Daarna heb ik google moeten inschakelen om het te vinden.:fp:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb daarjuist een kwartier gezocht hoe je lane assist op een A6 uit zet. Daarna heb ik google moeten inschakelen om het te vinden.:fp:

op de schakelaar van de knipperlichten?! :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Heeft de huidige (3e) generatie A6 Allroad nog een in hoogte verstelbare ophanging? (Bij de 1e en 2e generatie kon je de luchtvering ook per knopdruk in hoogte instellen.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft de huidige (3e) generatie A6 Allroad nog een in hoogte verstelbare ophanging? (Bij de 1e en 2e generatie kon je de luchtvering ook per knopdruk in hoogte instellen.)

Die heeft nog een verstelbare ophanging :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

*Stoft dit topic af* Daarnet de huidige RS6 Avant nog eens zien staan op 't Zuid in Antwerpen… Wauw. Wat een kist is dat toch :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vervangauto voor de komende dagen. Tis eens wat anders om maar 9ltr diesel te verbruiken ipv de gebruikelijke 12-14ltr naft.

S-line ophanging is hard, maar echt hard. En met de S-tronic is ook iets mis want tegen dat die reageert, zijn we weer 1 a 2 seconden verder zelfs met dat driveselectdinggedoe in dynamic.

 

Zetels zelf zitten wel goed, maar ze zitten nog hoog en geven meer het gevoel dat je op de auto zit ipv in de auto.

 

Voor de rest een tof bakje met een veel te lichte besturing.

 

IMG_20150714_084039_zps1add3n6r.jpg

 

IMG_20150714_084029_zpsfkeq2dnn.jpg

 

IMG_20150714_084010_zpsxqlkpmo9.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel een behoorlijk mooie kar qua looks. Interieur ziet er mij maar magertjes uit, maar dat is misschien omdat er weinig opties in steken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zitten wel wat opties op, maar vooral in de MMI, zoals bv. google maps, audi connect, schrijven op die knop, dab, audio upgrade,...

 

Voor de rest, volledig S-line. Sline sportstuur, verwarmde spiegels, cc, zetelverwarming, full led verlichting, sline ophanging, 18" wielen, startknop, dat driveselect gedoe,..

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 gemiddeld met een 2l diesel, daarvoor moet je echt als een debiel op het gas staan..

 

Heb je de S-tronic in S gezet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb daarjuist een kwartier gezocht hoe je lane assist op een A6 uit zet.  Daarna heb ik google moeten inschakelen om het te vinden. :fp:

 

Paar weken terug even Q5 gereden en daar m'n hoofd gebroken over waar je het rijbereik kon terugvinden. Nooit gevonden ... maar heb nooit echt gezocht op google of zo. Voor mij moet je dat "snel" kunnen vinden in de auto zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid