Ga naar inhoud

Mercedes-Benz W213 E-Klasse


Phil

Aanbevolen berichten

Jammer dat Mercedes niet gekozen heeft voor een andere oplossing voor het instrumentenpaneel. :(

 

Ik vraag me af of dat 's nachts eigenlijk niet vermoeiend is voor je ogen. Bij lange nachtelijke ritten schakel ik soms mijn Navi Pro uit voor meer rust in de cabine te hebben.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai wat een verschil met de huidige E. Van een stijlbreuk gesproken...

Dit ziet er echt al heel goed uit. Nu nog wachten op de foto's van de buitenkant, maar ook dat gaat in orde zijn.

 

Mercedes-Benz.  :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tellers van de S op de middenconsole van de C om het simplistisch te stellen. Niet mis, maar niet meteen overtuigd hier. Vermoedelijk is het kwestie van gewenning en zal het irl wel mooi afgewerkt zijn...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een prachtig interieur  :inlove:

 

Mercedes is de laatste tijd enorm goed bezig in mijn ogen qua design, zowel qua interieur als exterieur. Als je deze E vergelijkt met de vierkante lompe stijl van de vorige E, dat is toch een wereld van verschil.

 

En nogmaals, het interieur is gewoonweg fenomenaal, de concurrentie heeft nu een serieuze achterstand. Als je het vergelijkt met de andere nieuwkomer in dit segment, de Jaguar XF, je zou denken dat de Mercedes een ton meer kost.

 

001jaguarxf_s_interior2015.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het echt een prachtig interieur.

 

Als de afwerking in de buurt van de S komt is het helemaal top, maar 't ziet er uit van wel.

 

De grote schermen storen minder dan bij de S omdat het scherm hier in 1 stuk is, bij de S zit er een duidelijke scheiding in het midden die storend is, zeker omdat het recht op recht is in een anders zo vloeiend design.

 

Alleen hoop ik dat de resolutie van de schermen beter is, in de S kan je elke pixel tellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mjammie :)  Wat een interieur.

 

Als ik dit vergelijk met het interieur van mijn E van 4 jaar oud dan stamt de mijne precies uit de oertijd.

 

Wat een vooruitgang dat men hier boekt.

 

Vraag hier natuurlijk hoeveel opties op de hier getoonde interieurs zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dik interieur. 

 

En ik had ook verwacht dat de nieuwe E gewoon zou lijken op de S-klasse waar alles van afgeleid wordt. Ben benieuwd. Hopelijk wordt er niet teveel nadruk gelegd op een full option model waarbij je ook AMG pakket enzo nodig hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid