Ga naar inhoud

gezocht: Dakkoffer e91


Frekkel

Aanbevolen berichten

Het gaat vooral over een dakkoffer, al dan niet met dakdragers

Het is een pfl met dakrails. Maar voor zover ik weet maakt fl of pfl geen reet uit. Zelfs dakdragers van een 1 reeks zouden moeten passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger was 't gemakkelijker, mijnheer parabool, dan had één reeks, één type-aanduiding. Één of andere kwiet vond het een goed idee om dat te veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat vooral over een dakkoffer, al dan niet met dakdragers

Het is een pfl met dakrails. Maar voor zover ik weet maakt fl of pfl geen reet uit. Zelfs dakdragers van een 1 reeks zouden moeten passen.

Ik heb er voor m'n e91 fl nog voor de wijziging naar de lage mounts van de e91 FL er kwam.

Weliswaar van een E46 Touring normaal, maar dat gaat ook ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe je weg? Originele bmw of thule? Wat wil je er voor?

Originele van BMW.

Ik zou ze nog niet wegdoen, maar je kan/mag ze wel gebruiken mocht je dat willen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij pasten niet op onze E46 Touring. De voetjes waren OK, maar het dak van de E46 was een flink stuk smaller

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij pasten niet op onze E46 Touring. De voetjes waren OK, maar het dak van de E46 was een flink stuk smaller

 

Het dak is inderdaad iets smaller, maar indien voldoende aangespannen, kun je ze perfect gebruiken.

 

Nu reeds 3 maal gebruikt zonder enig probleem

 

Photo1-3.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het aanbod B. Moest blijken dat ik niks vind en in de problemen geraak laat ik nog iets weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het inderdaad om dakdragers voor een BMW E91 gaat, moet je verduidelijken of het om een PFL of FL met of zonder dakrailing gaat. ;)

Verdienstelijke poging maar helaas een onvolledig antwoord. Een LCI heeft niet in elk modeljaar dezelfde rails gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet meer zeker of ik m'n dakrails van de '1 nu al verkocht heb of niet. Hebben alleszins op bimmerboard gestaan, maar daar heeft zo veel op gestaan en daar zit verdomme een serieus hoopje wankers bijeen die dan toch niet komen opdagen als ze iets kopen. :fp:  Dus voor hetzelfde geld liggen die nog ergens. If so moogt ge ze hebben. Een dakkoffer heb ik ook te leen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik ben niet meer zeker of ik m'n dakrails van de '1 nu al verkocht heb of niet. Hebben alleszins op bimmerboard gestaan, maar daar heeft zo veel op gestaan en daar zit verdomme een serieus hoopje wankers bijeen die dan toch niet komen opdagen als ze iets kopen. :fp:  Dus voor hetzelfde geld liggen die nog ergens. If so moogt ge ze hebben. Een dakkoffer heb ik ook te leen.

Kun je dat eens checken @@gTa , en als dat past koop ik die graag van je over.

 

Is dit wat je zoekt? 

 

Capture.png

Ja, maar zo op het zicht met een grotere koffer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is toch een mistverstand denk ik. Voor zover ik weet heb je 3 (of 4, twijfel een beetje) types dakdragers:

 

- Dakdragers voor de E91 met "open dakrails", dus waar de dakrails slechts op 3 punten het dak raken. Deze dakrails werden gebruikt tijdens de pfl en de eerste modeljaren van de lci.

- Dakragers voor de E91 met "gesloten dakrails", dus waar de dakrails over de hele lengte aansluiten op het dak. Deze dakrails werden gebruikt tijdens de latere modeljaren van de E91 lci.

- Dakdragers voor de E91 zonder darails, deze zouden wel eens uitwisselbaar kunnen zijn met de dakdragers voor een E87 en een E90, al denk ik dat er een miniem verschilletje is. Het dak van de E91 helt anders dan dat van de E87 en de E90 die beide wel degelijk exact dezelfde dakdragers gebruikten.

 

Ik ben zinnens de dakrails van mijn E91 (foto hierboven) te halen, dus met de dakdragers die daarop passen, ga ik niet veel meer zijn. Die gaan dus de verkoop in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de eerste soort van doen. Als @@gTa ooit nog uit zijn kelder geraakt met het blijde nieuws dat hij ze nog heeft, en ze passen niet, dan moet je uw prijs maar eens doorsturen glenn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid