-
Similar Content
-
By LampeDebussere
Sublieme Porsche 991.2 Turbo S Coupé in een absolute nieuwstaat, nu meteen beschikbaar bij Lampe Debusseré!
Alle info op:
https://www.lampe-debussere.be/nl/te-koop/detail-2/porsche-911-4863
Prijs: 144.991 EUR
- 100% Ongevalvrij
- 100% Eerste Originele Lak
- Zeer complete uitvoering
Vlaanderen : BIV : 3.483,00 EUR
Wallonie : TMC : 2.974,20 EUR
Verkeersbelasting/Tax Annuel : 2.135,87 EUR
CO2 Uitstoot : 216 Gram
Eerste Inschrijving : 02/2016
Kilometerstand : 33.149km
Vermogen : 581 PK
Kleurencombinatie:
Nachtblauw Metaalkleur
Leder Nappa Zwart
Lederen Dashboard en Deurpanelen Zwart
Carbon Interieurpakket
Gordels in Speed Yellow
Belangrijkste opties
- Hydraulisch Lift Systeem op de Vooras
- Sport Chrono Pack Plus
- Keramische Remmen
- Sport Design Buitenspiegels
- Panoramisch Schuif- en Kanteldak
- Stuurkolomkap in Leder
- Sideskirts Meegespoten in Koetswerkkleur
- Tankdop in Alu Stijl
- Zonnekleppen in Alcantara
- Dode Hoek Assistent
- Verduisterde LED Koplampen incl PDLS + PORSCHE EXCLUSIVE
- Sportuitlaatsysteem met Zwart Hoogglanzende Eindpijpen met Kleppensturing
- Meesturende Achteras
- BURMESTER Surround Sound
- 18-Wegs Verstelbare Zetels met Memory Functie
- Sfeerverlichtingspakket
- Sport Plus Zetels
- Regensensor
- Binnenspiegel met Automatische Dimfunctie
- Stoelbekleding Achter in Leder
- Porsche Wapens in Hoofdsteunen
- DAB Digitale Radio
- Cruise Control
- Verwarmd Stuurwiel
- Verwarmde Zetels
- Geventileerde Zetels
- Parkeersensoren Voor en Achter
- Verkeersbordherkenning
- Verlichte Carbon Instaptreden met TURBO S Opschrift
- Achteruitrijcamera
- Alcantara Dakhemel
-
By LampeDebussere
Sublieme Porsche 991.2 Turbo Coupé in een absolute nieuwstaat, nu meteen beschikbaar bij Lampe Debusseré!
Ontdek alle foto's en info op:
https://www.lampe-debussere.be/nl/te-koop/detail-2/porsche-911-4862
Prijs: 126.991,00 EUR
- 100% Ongevalvrij
- 100% Eerste Originele Lak
- Porsche Approved Europese Garantie tot 15/03/2022
- Zeer complete uitvoering
Vlaanderen : BIV : 3.170,76 EUR
Wallonie : TMC : 2.974,20 EUR
Verkeersbelasting/Tax Annuel : 2.113,23 EUR
CO2 Uitstoot : 212 Gram
Eerste Inschrijving : 05/2016
Kilometerstand : 33.649 km
Vermogen : 540 PK
Kleurencombinatie:
Diepzwart Metaalkleur
Leder Nappa Beige
Lederen Dashboard en Deurpanelen Zwart met Beige Contraststiksels
Carbon Interieurpakket
Belangrijkste opties
- Verduisterde LED Koplampen incl PDLS + PORSCHE EXCLUSIVE
- Sportuitlaatsysteem met Chrome Eindpijpen met Kleppensturing
- Meesturende Achteras
- BOSE Surround Sound
- 18-Wegs Verstelbare Zetels met Memory Functie
- Sfeerverlichtingspakket
- Wielen met Centrale Wielmoer
- Sport Plus Zetels
- Regensensor
- Binnenspiegel met Automatische Dimfunctie
- Stoelbekleding Achter in Leder
- Porsche Wapens in Hoofdsteunen
- DAB Digitale Radio
- Cruise Control
- Verwarmd Stuurwiel
- Verwarmde Zetels
- Geventileerde Zetels
- Parkeersensoren Voor en Achter
- Verkeersbordherkenning
- Verlichte Carbon Instaptreden met TURBO Opschrift
- Achteruitrijcamera
- Alcantara Dakhemel
-
By Fr79
Hallo iedereen, ik loop met het idee om een 996 (3.4) te kopen als tweede (eigenlijk derde) wagen. Ik ben me bewust van de reputatie van dit model meer specifiek dit motorblok en heb al verschillende technische documentatie geraadpleegd (Hartech) over wat er zo allemaal kan mislopen. Niettemin, ik vind dit het meest ondergewaardeerde relatief recente Porsche model van dit moment en ben ervan overtuigd dat er toch degelijke exemplaren moeten te vinden zijn. Zijn er soms forumleden die ervaring hebben met dit model/type? Alvast bedankt.
-
-
By The Swede
Maat hier heeft zijn gedachten gezet op een Cayenne van het vorig model in GTS of Turbo. Binnen zijn budget heeft hij keuze te over van pre-facelift modellen (2012-2015) en zelfs enkele post-facelift modellen. Hij toonde me enkele voorbeelden. Leken me allemaal propere autos tussen de 90000 en de 140000km.
Hij vroeg of ik hier iets van af wist. Nope, nada.
Gezien dit hier ondertussen een Porsche forum is geworden, heb ik beloofd de vraag (vragen/) hier even te stellen.
- Hoe zit het met de betrouwbaarheid van die modellen?
- Zijn er dingen waar je op een bepaalde kilometerstand moet voor opletten?
- Is het waard een Turbo te kopen ipv een GTS?
- Zelf zie ik bitter weinig verschil tussen de pre-facelift en de facelift (ik zie zelfs geen). Zijn er belangrijke verschillen? (Enige wat ik vond, is dat de GTS geen V8 meer was maar een V6 turbo).
Met dank.
-
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.