Ga naar inhoud

Porsche Panamera


vince522

Aanbevolen berichten

Porsche_Panamera_side.jpg2017-porsche-panamera-spy-photo.jpg

toch een geweldige verbetering

Yep, zo sterk hetzelfde en toch lijkt 't nu al beter. Vooral die gordellijn die niet meer opstijgt aan de C-zuil: veel beter.

Ook leuk: die 21" (of zelfs 22"?) kruisspaakvelgen die vooraan wat convex en achteraan wat concaaf zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol, maak er van wat je zelf wil. Als ik een afspraak maak met iemand die anderhalf uur te laat is en hij reclameert omdat hij moet wachten omdat ik ondertussen met iemand anders bezig ben, dan is dat zijn probleem en niet het mijne. Mocht je in de toekomst nog eens klachten hebben over zaken waar je niks van af kent, mag je het altijd persoonlijk komen zeggen ;)

 

@willytoyota werd ooit aangemaand te vertrekken wegens alluderen op fysieke agressie jegens andere leden. Dit geldt hier net zozeer, je bent gewaarschuwd.

 

Mvg,

Jupke.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die heeft mooi praten, mag godverdorie gewoon in zijn bureauke blijven zitten, hoeft dus bijna niks te doen, en is nóg altijd top 100 wereldwijd. :rolleyes:  Qua hoog van de toren blazen kan dat wel tellen. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Was, dan is het wat beter geweest en nu is het weer van dat.

Ik lach er maar mee. Ik heb er geen enkel probleem mee dat Porsches gezinswagens en SUV's op de markt brengt, en zelfs met dieselmotor. Het zijn 1 voor 1 dikke bakken, met een een toch wel 'Porsche' persoonlijkheid, anders en meestal ook beter dan de concurrentie. 

Zolang ze maar de 911 blijven maken, zal Porsche voor mij Porsche blijven. Net zoals BMW, hoewel ze nu ook een 114i hebben en een MPV met FWD, voor mij BMW blijft, omdat ze ook de dikkere BMW's blijven maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Porsche_Panamera_side.jpg2017-porsche-panamera-spy-photo.jpg

toch een geweldige verbetering

Ik vind de huidige Panamera vele knapper, nieuwe is precies een BMW... Heeft nog weinig met Porsche te doen qua looks...
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind 'm net veel knapper, temeer 'm achteraan wat vloeiender is en dus meer lijkt op een 911. De lichten zijn nog afgeplakt, maar ook die gaan veel platter zijn, zoals bij de 991. Ik zie geen enkele gelijkenis met BMW.

 

Porsche-Panamera-Sport-Turismo-4%5B2%5D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@willytoyota werd ooit aangemaand te vertrekken wegens alluderen op fysieke agressie jegens andere leden. Dit geldt hier net zozeer, je bent gewaarschuwd.

Mvg,

Jupke.

@@Porker @@Alexanderr gelieve niet op de man te spelen mgv

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, daar is de verkoper die te schoon is om uit zijnen bureau te komen want een klant wil 'maar' een Boxster.

 

 

Hij heeft zelfs ooit aan een klant een Boxster verkocht zonder uit zijn bureau te komen.

 

...

 

heb ik van horen zeggen

 

...

 

:mellow:

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Precies wel nog een probleem met het kompas.

 

Voor mij mochten de wielen en wielbogen wel een maatje kleiner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei, alle 100 knopjes zijn verdwenen

 

dat gaat leuk worden zo'n touch buttons voor het oudere publiek :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat gaat leuk worden zo'n touch buttons voor het oudere publiek :)

 

Die moeten dan maar bij hun S-klasse blijven :D

 

Het  nieuwe systeem werkt imo heel intuitief en oogt veel cleaner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die moeten dan maar bij hun S-klasse blijven :D

Het nieuwe systeem werkt imo heel intuitief en oogt veel cleaner.

Ga je nog steeds een 100l tank kunnen speccen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week back-to-back de S350d en de 730d meegekregen bij SIXT en kan alleen cocluderen dat de S nog altijd een heel stuk beter rijdt dat de 7. Top-limousine vs dikke-berline.

De vorige Panamera was een sportieve vierdeurs die VEEL te groot was voor de plaats die hij binnenin bood.

Eerder een M3 concurrent. Zeker geen concurrent voor de S-klasse, hoezeer de marketingmensen dat bij Porsche ook graag zouden hebben.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een panamera niet eerder een A7 / 6GC / cls concurrent?

 

Prijsmatig zit die er toch een stuk boven, dacht ik.

 

En als je ze hier bezig hoort, dan denken ze dat dat een alternatief is voor een S.

 

Er zijn maar twee alternatieven voor een S: een Rolls en een Bentley. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid