Ga naar inhoud

Bugatti Chiron


fuxhound

Aanbevolen berichten

Ik vind die schouderlijn boven die achterste wielkas wat misstaan op een anders zo afgerond design, nu lijken het precies twee auto's voor en achter... Los daarvan heerlijk spul uiteraard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die schouderlijn boven die achterste wielkas wat misstaan op een anders zo afgerond design, nu lijken het precies twee auto's voor en achter... Los daarvan heerlijk spul uiteraard.

 

Is misschien een beetje de bedoeling? Geeft de indruk dat de voor- en achterkant in mekaar geschoven zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11062354_1048859531832992_87426648923766

 

 

Maar allez :o hoe vet is dat

 

Ik zou ECHT graag eens binnen geraken in de Bugatti fabriek. Zeg dat al van toen de veyron uit kwam. Die technologie fascineert mij enorm. Hoe zij omgaan met de zotste krachten, temperaturen, .... en toch een auto kunnen maken die eerst naar de Delhaize kan om een fles melk, en dan tussen Aalter en Nevele wss 350km/h kan halen, om dan terug af te remmen en sereen zoonlief van school af te halen. En dat elke dag opnieuw, 20 jaar aan een stuk als we Bugatti moeten geloven. Je kunt toch niet anders dan daar zot veel respect voor hebben. De hoeveelheid engineering die daar in zit, 1.9 mil pounds lijkt een koopje als je daar eens goed over nadenkt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg niet dat ik er ééntje zou willen hebben é. Ik zeg dat de techniek mij interesseert uit ingenieursstandpunt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://blog.caranddriver.com/the-most-entertaining-facts-figures-and-boasts-from-the-bugatti-chiron-press-release/

 

Grappig artikel over de press release

 

 

“Thanks to the new asymmetrical design, the brake caliper can dissipate an extraordinary amount of braking energy. It also looks like a small work of art.”

– This story, by the way, is a small work of art.

“ ‘Safety first’ remains Bugatti’s motto.”

– We weren’t aware that this was Bugatti’s motto.

“Ettore Bugatti, whose motto was ‘nothing is too beautiful and nothing is too expensive,’ would certainly have taken pleasure in this example of sheer craftmanship.”

— We’ve heard that, for an undisclosed sum of money, Bugatti will offer customers bespoke motto consistency.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid