Ga naar inhoud

Bugatti Chiron


fuxhound

Aanbevolen berichten

Ik vind die schouderlijn boven die achterste wielkas wat misstaan op een anders zo afgerond design, nu lijken het precies twee auto's voor en achter... Los daarvan heerlijk spul uiteraard.

 

Heb hetzelfde idee hierbij.

 

Uiteraard bijzonder indrukwekkende auto, maar qua design niet 'spot-on' zoals ik dit wel zag bij de Veyron. Omdat ik ook genoegen neem met minder vermogen, zou ik de Veyron nog steeds verkiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Optisch is het een verbetering tov de veyron, maar het doet me eigenlijk nog steeds niets.

 

Specs en onderliggende techniek kan je echter weinig anders dan daar massas respect voor hebben

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Specs en onderliggende techniek kan je echter weinig anders dan daar massas respect voor hebben

 

Vooral omdat men dat in 2016 met al hun eco-blablabla nog durft bouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig alleen dat je over een paar jaar voor minder geld auto's hebt die even hard rechtdoor gaan maar wel een bocht kunnen nemen.

Ergens toch wel een geval van te veel geld in r&d steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En je moet eigenlijk in Duitsland wonen om van die auto te genieten.

 

Op een zondag morgen dat ding uithalen en op een paar uur het land doorkruisen over de autobahnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig alleen dat je over een paar jaar voor minder geld auto's hebt die even hard rechtdoor gaan maar wel een bocht kunnen nemen.

 

Zoals met de Veyron bedoel je?

 

Noem er zo eens eentje? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee Veyrons gezien in Genève centrum en dan de Chiron op het salon ... Ik vind er niks aan, de Veyron blijft tien keer mooier!

Die vier LED-ringen en inspiratieloze achterkant doen het niet voor mij. Interieur en profiel vd auto zijn wel geslaagd!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Kont van de Veyron vind ik ook véél dikker, indrukwekkender. Maar 't verwonderde me al langer dat een auto zoals een Veyron (objectief +400 km/u) zo'n gesloten, stompe kont kon hebben. Aerodynamisch gezien, en ook qua koeling, kan dat toch niet ideaal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Het is een automaat...maar ik heb er echt ENORM veel belangstelling voor.

Zit hier toevallig niemand die mij zou binnen krijgen in de Bugatti fabriek? Ik wil het allemaal gezien hebben :) ben ze al 4 jaar af en toe eens aan het mailen, maar helaas, je moet een koper zijn om binnen te mogen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid