Ga naar inhoud

LEXUS lovers


Jef

Aanbevolen berichten

According to EVO writer Chris Harris & Lexus Europe, Lexus driver Akira Iida posted a 7:14 lap time of the Nürburgring Nordschleife in a LFA Nürburgring Edition — good enough for either the fourth or fifth all-time fastest lap on the famed German track in a production vehicle (the exact time has yet to be announced). Even more impressive, regardless of milliseconds, this is the fastest lap ever by a mainstream manufacturer.

Bron: lexusenthusiast.com

[ATTACH=CONFIG]36[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, alleen die belachelijke uitlaten zijn mijn ding nie

Vroeger vond ik dat ook, maar je raakt eraan gewend, de achterbumper is zo vormgegeven dat het er ook in past imo. Een normale IS heeft een "lelijkere" opstelling imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Vorige week vrijdag eens binnen gesprongen bij Lexus. De 220d sport gaan bekijken. Er stond een 200d sport in donkergrijze kleur met alcantara zeteltjes...wat een mooi wagen is me dat zeg. Ik had al eens wat beelden opgezocht, maar irl is het een pareltje. Alleen jammer dat er geen automaat in de dieselversies beschikbaar is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Idd, alleen die belachelijke uitlaten zijn mijn ding nie

Ja, maar die zie je niet als je erin zit. Enkel degene met zijn M3 gaat daar last van hebben :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 7 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 7 maanden later...
  • 6 maanden later...

Heeft er iemand weet van een Lexus SUV die eraan komt? Ik heb bij Toyota Motor Europe een SUV uit een gesloten trailer zien komen. Het zag er nogal een sportief ding uit, en een beetje kleiner dan een RX. Hij was niet echt gecamoufleerd, maar er lagen wel nog wat doeken over. Ze duwden hem over het terrein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is onderweg. @@Jef heeft daar op autoforum al wat info over gepost, staan ook scoops daarvan.

Thanks. Ik had dus toch foto's moeten nemen, hoewel ik niet weet of ze daar hard mee gelachen zouden hebben. @@Alexanderr heeft ooit wat zever gehad met foto's van een of andere auto die nog niet officieel voorgesteld was.

 

Edit: Ik denk dat het deze was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad de concept. Normale spiegels op en iets andere lichten op die snoet en dat zal wel ongeveer productieversie zijn denk ik. Die zou voor kwartaal 3 zijn dacht ik, dus wat jij gezien hebt zal al wel productie zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het hier eens rondgevraagd en het komt wel vaker voor dat er hier een productierijp model aankomt. Ik vermoed dat ze nog een en ander willen testen of zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die hebben daar naast de Ikea een testparcours liggen, en op de wegen in de buurt wordt er ook vaak getest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, maar ik heb het over de Bourgetlaan. Dat testcenter is inderdaad een beetje verder. Wat mij verbaasde is dat ze dat ding uit de trailer haalden aan de voorkant van het gebouw, in het zicht van iedereen die er passeerde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier op de Bourgetlaan ook al gezien. Onlangs nog eentje op een trailer zonder deuren en interieur met een zeil over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

http://www.topgear.com/uk/jeremy-clarkson/Jeremy-on-the-Lexus-LFA-2012-12-05

Unlike a normal Lexus which isolates the occupants from any sensations at all, the LFA feels like what it is: a machine. It has a single-clutch gearbox, because that way you notice the changes. It pitters, patters and howls. Sometimes, you get the impression you're actually sitting inside one of the 10 cylinders. It's a very long time since I drove something so highbrow, so magnificent, so detailed, so perfect. After driving an LFA, everything else feels as squidgy as one of Arsène Wenger's coats.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid