Ga naar inhoud

Configuratie gemaakt? Zet ze hier!


TCT

Aanbevolen berichten

Als ik ooit zou moeten SUV'en met genoeg budget, neem ik natuurlijk een sobere Cayenne Turbo of een Range Rover.

Maar een piste met V8, 300km/u, 4s naar 100, is ook wel leuk en vooral niet op elke straathoek...

Screenshot_20221002_222652_com.android.chrome.thumb.jpg.afe0962fe87e162a277946dce9410683.jpg

Screenshot_20221002_222701_com.android.chrome.thumb.jpg.514905c6c5a839cd93968838224291f4.jpg

Screenshot_20221002_222708_com.android.chrome.thumb.jpg.d07c034b6d0e4aa6ab9adbc20b2246e2.jpg

Screenshot_20221002_222717_com.android.chrome.thumb.jpg.e3ac63a381cafa7086c91e630255466b.jpg

Screenshot_20221002_222724_com.android.chrome.thumb.jpg.0f2eeb5f9c46d6f4692b36ee7dde6895.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitstraling is toch je dat niet, imo. Rijdt niet slecht, maar in zijn segment eigenlijk geen hoogvlieger, vind ik. 't Is een valabele optie voor iemand die iets anders wil dan een X5 of GLE of Range Sport ... maar toch niet als je in de prijscategorie van 175-200k spreekt (Trofeo). Dan schiet dat grondig tekort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijzen van Kabe voor 2023 staan eindelijk in de configurator.

Ze adverteren met hun nieuwe "instapversie" Novum, dus was benieuwd.

De goesting stopte echter toen ik de startprijs zag van de "instapversie" 🤑

175197062_Schermafbeelding2022-10-07om08_57_34.thumb.png.53f9cf3c1ca6a7034eadf4b994a1cbda.png

Schermafbeelding 2022-10-07 om 09.01.51.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je toch al serieus vaak met dat ding op reis gaan om dat er uit te halen? Ik zou dat precies eerder huren dan kopen, al heb ik geen idee wat het kost om zoiets te huren voor een week ( of twee).

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minutes ago, Jenkins said:

Dan moet je toch al serieus vaak met dat ding op reis gaan om dat er uit te halen? 

Mensen kopen geen caravan of mobilhome "voor de goedkoop".

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
12 uren geleden, berengun zei:

onopvallende uitvoering voor rijders/genieters

http://www.porsche-code.com/PPUYXI39

 

Super, eigenlijk vreemd dat bijna iedereen die stickers laat staan, terwijl je die gratis kan weg laten 🙂

Zo een onopvallende configuratie zou ook mijn keuze zijn, zou ook zwart mogen zijn maar graag nog met de kuipzetels 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 10 maanden later...

Very classic spec. Nice! Like it!

Wel liever een Wraith, tbh. :oops:  Niet per sé mooier, maar wel een V12 op naft.
Edith vraagt of die uit gamma zijn, Wraith en Dawn? 😢 

Edith haar tweelingszus vraagt waar je die in de Configurator vindt, want ik zie de Spectre enkel in de zgn Visualizer?
(En jouw renders lijken uit de klassieke Rolls configurator te komen, of vergis ik me?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minutes ago, gTa said:

Very classic spec. Nice! Like it!

Wel liever een Wraith, tbh. :oops:  Niet per sé mooier, maar wel een V12 op naft.
Edith vraagt of die uit gamma zijn, Wraith en Dawn? 😢 

Edith haar tweelingszus vraagt waar je die in de Configurator vindt, want ik zie de Spectre enkel in de zgn Visualizer?
(En jouw renders lijken uit de klassieke Rolls configurator te komen, of vergis ik me?)

Visualizer en dan in 2D gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Phil zei:

Visualizer en dan in 2D gezet.

Ahaaa. Merci!

De kleur die ik wil zit er niet in. :D  (Lyrical copper.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Zonde dat die van ons het huis niet wilt verkopen voor onderstaande...

Bentley Brochure.pdf

V8 over V12 omdat je daar in de configurator zilveren velgen en chrome exterieurelementen hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid