Ga naar inhoud

Tesla Model 3


Gast wooter

Aanbevolen berichten

Gast wooter

Eerste leveringen voor eind 2017, met als minimum range 350km en een 0-100 van sub 6 seconden voor het basispakket. Plaats voor 5 inzittenden, een horizontaal 15" touchscreen ipv de verticale 17" en een glazen dak van voor tot achter. Autopilot en alle hardware zit er ook op.

 

model-3-unveil-1-e1459483286373.png?w=15

 

rECsZ9I.png

 

dev1olnibkvgnioymgi3.jpg

 

c9uot7nszsdz9cnsdozz.png

 

Het aantal deposits was op het moment van launch (na een dag beschikbaar in Tesla Stores en een uur online) 115000 stuks, wat meer is dan dat er 3-reeksen op 1 jaar verkocht worden bij BMW.

 

https://t.co/pjMl3cQSQ2

Link naar reactie
Delen op andere sites

achteraan zeker niet slecht. opzij kan ik hem ook wel gewoon worden. maar waarom steken ze er vooraan de vorm van een grill in? nu is dat precies een speelgoedauto?

ze kunnen die lijn toch wel anders tekenen of desnoods een gesloten rooster in steken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das dus die fameuze Testa die rond de 30 000 euro moet kosten? Ik geloof dat dit een succes zal worden. (Is het eig al :D)
 

 

dat interieur ziet er niet 'af' uit

 

Heel die auto ziet er niet 'af' uit vind ik  :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik hem nog eens grondig op foto bekeken heb is dat geen misse wagen eig. Maar nog steeds té conceptachtig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Net de voorstelling bekeken. Is Musk een stotteraar of had hij gewoon veel zenuwen? :huh::lol:

Tis niet de gladheid die je van een Apple presentatie gewoon bent :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Het aantal deposits was op het moment van launch (na een dag beschikbaar in Tesla Stores en een uur online) 115000 stuks, wat meer is dan dat er 3-reeksen op 1 jaar verkocht worden bij BMW.

 

 

In USA dan toch.

 

3-reeks is +/- 400.000 wagens per jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid