Ga naar inhoud

BMW F90 M5


Phil

Aanbevolen berichten

Gaat er een nieuwe motor komen in deze M5, of blijft het dezelfde slecht klinkende die nu in de F10 ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

8-traps automaat van ZF erin ofwa? Geen DKG meer?

Straks heeft MB de sportiefste boite in deze klasse, met zijn 9G-MCT :P

Nu hopen dat ze de sound terug goed krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat off-topic gaan op een forum heden ten dage toch sociaal aanvaard is:

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/4/2017 om 21:59 zei VanCamel:

Wilt dus zeggen dat deze ontwikkeld is vóór de G30... Interesting...

Is nog niet ontwikkeld he. Ze zijn gestart met dit project voor de G30.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, William Blake said:

8-traps automaat van ZF erin ofwa? Geen DKG meer?

Straks heeft MB de sportiefste boite in deze klasse, met zijn 9G-MCT :P

Nu hopen dat ze de sound terug goed krijgen.

Er zijn "gewone" automaten die niet moeten onder doen voor een DKG/PDK/MCT tegenwoordig.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is nog niet ontwikkeld he. Ze zijn gestart met dit project voor de G30.

Dat bedoel ik uiteraard...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan aan kleine dingen liggen. B.v. al voor de effectieve start van de G30 toch al in mules een 4WD-systeem willen testen dat volledig (elektronisch) instelbaar is, zoals het b.v. lijkt te gaan komen in de nieuwe M5. Dan "moet" die kar al z'n ontwikkelingscode krijgen.

Nu, m'n kop eraf als BMW-verkopers niet gaan ingepeperd worden om dat fabeltje mee te verkopen als ze de '5 willen aanprijzen: "Kijk maar naar de ontwikkelingscode: de M5 is eerst ontwikkeld, dus de gewone '5 is daarvan afgeleid en niet omgekeerd. Daarom rijdt uw aanstaande 518d zo veel beter dan de hele verzamelde concurrentie, meneer!" :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

't kan ook zijn dat ze eerst F90 als code voor de nieuwe 5 hadden voorzien, maar dat ze plotseling beseften dat die ontwikkeling véél te goed was voor het plebs en dat ze daarom eerst de G30 brengen... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/1/2017 om 11:00 zei PJH:

Omdat off-topic gaan op een forum heden ten dage toch sociaal aanvaard is:

 

Wat voor Dolf 4 rijdt daar eigenlijk achter? VR6?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Die RDE gaat voor o zo veel mensen een serieuze steek ik de nek zijn. :cry:  Mocht men de huidige tax houden én dat retroactief toepassen, ook op auto's die nu al rondrijden, dan is de begroting in één klap in evenwicht en zijn erg veel auto-eigenaren een pak méér gepluimd dan nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei gTa:

Die RDE gaat voor o zo veel mensen een serieuze steek ik de nek zijn. :cry:  Mocht men de huidige tax houden én dat retroactief toepassen, ook op auto's die nu al rondrijden, dan is de begroting in één klap in evenwicht en zijn erg veel auto-eigenaren een pak méér gepluimd dan nu.

breng

ze

niet

op

ideeën

!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

veel beter zou zijn als je auto dat CONTINUE meet. want de ene persoon is de andere niet. de ene rijd er normaal mee en verbruikt 5liter, de auto rijd er normaal mee en verbruikt 8liter. jouw auto mag op een test nog altijd als proper doorgeraken, als jij zelf als een bezetene rijd, stoot je ook veel meer uit. volgens de overheid stoot mijn auto 174gr CO2 uit maar in praktijk zit ik rond de 120

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid