Ga naar inhoud

The Grand Tour


kefkie

Aanbevolen berichten

Je vindt het zinloos, maar als je de kans had ?

Do or don't ?

:)

 

Ik zou het doen en heb het al gedaan, but it's overrated. 

 

Ge hebt geen twee worstjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Vertraagd gefilmde wielen, driften met supercars, hun "gilletjes",...

Is precies eerder verder borduren op het gekende thema ipv te vernieuwen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat stoort me niet 
het waren eerder de voorspelbare ingestudeerde mopjes, alle uitdagingen met doorgestoken kaart, de dommige uitdagingen met wrakken van auto's met alle typische mopjes, de gasten die de helft van de niet-britse kijkers niet kennen en het totaal gebrek aan iets interessant.
wat me nog wist te boeien was bvb de endurance race met die BMW (bestickerd met larsens biscuits en peniston oils) of de Renault Avantime waarmee ze sneller rond het circuit wilden gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Er is een bepaalde woestijnscène die op zichzelf al 3 miljoen kost :lolz:Elke show heeft gemiddeld 6 miljoen budget dacht ik. Clarckson, Hammond en May verdienen ook dik 10 miljoen per jaar :lol:

 

http://www.telegraph.co.uk/on-demand/0/the-grand-tour-on-amazon-prime-what-will-jeremy-clarksons-new-sh/

http://www.mirror.co.uk/tv/tv-news/jeremy-clarksons-amazon-deal-worth-6335059

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 oktober komen ze naar Rotterdam voor opnames.

Heb mij ingeschreven voor deze bij te wonen. Benieuwd of het lukt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-10-2016 om 11:11 zei kefkie:

22 oktober komen ze naar Rotterdam voor opnames.

Heb mij ingeschreven voor deze bij te wonen. Benieuwd of het lukt :)

Het is gelukt :party:

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Hoe heeft@Kefkie de opnames ervaren?


Lange dag :).

We moesten ergens in de Rotterdamse haven verzamelen, gsm's e.d. achterlaten en werden dan op bussen gezet naar een geheime locatie.

Opnames duurden zelf zo'n 3,5u waarbij je constant moest rechtstaan, dat sloeg wel wat tegen :).

Verder is het min of meer het klassieke topgear met enkele aanpassingen en af en toe een steek naar de BBC.

Ik verschoot ervan hoe goed zij hun teksten konden opzeggen zonder fouten. Bij opnames van een Belgisch tv programma moesten ze om de 10 minuten opnieuw beginnen. Ik denk dat ze 2x iets gemist hebben en dat was het.

Er waren 250.000 aanmeldingen voor deze opname en er waren slechts 450 mensen toegelaten.

De tent was wel klein waar de opnames gebeurden, en dan met al dat volk en al de camera's was het toch maar smal. We stonden wel telkens op de eerste rij dus we hadden een goed beeld, mensen achteraan zullen niet veel gezien hebben.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-10-2016 om 06:20 zei kefkie:

 


Lange dag :).

We moesten ergens in de Rotterdamse haven verzamelen, gsm's e.d. achterlaten en werden dan op bussen gezet naar een geheime locatie.

Opnames duurden zelf zo'n 3,5u waarbij je constant moest rechtstaan, dat sloeg wel wat tegen :).

Verder is het min of meer het klassieke topgear met enkele aanpassingen en af en toe een steek naar de BBC.

Ik verschoot ervan hoe goed zij hun teksten konden opzeggen zonder fouten. Bij opnames van een Belgisch tv programma moesten ze om de 10 minuten opnieuw beginnen. Ik denk dat ze 2x iets gemist hebben en dat was het.

Er waren 250.000 aanmeldingen voor deze opname en er waren slechts 450 mensen toegelaten.

De tent was wel klein waar de opnames gebeurden, en dan met al dat volk en al de camera's was het toch maar smal. We stonden wel telkens op de eerste rij dus we hadden een goed beeld, mensen achteraan zullen niet veel gezien hebben.

Bedankt voor je antwoord. En welke auto's stonden er in de tent? Geen special guest? Was wel te denken dat je je gsm e.d. zou moeten achterlaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid