Ga naar inhoud

The Grand Tour


kefkie

Aanbevolen berichten

In die tent is er geen plek voor een auto :lol: enkel hun decor en wij als publiek.

Special guests mogen we niets over zeggen :).


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-10-2016 om 19:58 zei kefkie:
In die tent is er geen plek voor een auto [emoji38] enkel hun decor en wij als publiek.

Special guests mogen we niets over zeggen [emoji4].


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 


*censor*

 

aangepast door Ritsuke
Censor
Link naar reactie
Delen op andere sites

Opmerkelijk in het duo interview , hoe ze de nadruk leggen op de tekst. Dat ze daar hard aan sleutelen(eind van het interview). Die twee dan toch. Dat en het feit dat ze hun eigen karakters respecteren bij het maken van het programma - iets wat me opviel bij de nieuwe top gear: niet genoeg rekening gehouden met de karakters van de presentatoren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Touch, you mean? Een touché is iets anders, dat situeert zich b.v. binnen de gastro-enterologie en ik weet niet wat jouw geaardheid is of seksuele wensen zijn maar bij mij moeten ze zoiets niet voor m'n plezier aanbieden. :D:D:D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Cash:

Het is sinds vandaag te bekijken.

Ik vond het een aangename aflevering!   En er zit een Belgische touche aan !

 

Waar heb je die gevonden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net dat Amazon prime hun US abo veranderd zou hebben zodat het over de hele wereld bekeken kan worden.  Vermoedelijk omdat ze gezien hebben hoe dikwijls het gedownload werd... Op verschillende torrent sites is het al sinds deze nacht te vinden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei 3000:

Niemand gaat toch zo'n abonnement nemen voor GT alleen in deze digitale tijden? :)

Ondanks dat ik de aflevering deze ochtend gedownload heb in HD kwaliteit heb ik zonet een abo genomen ja.


Hun werk mag wel beloond worden vind ik,  en 74€ voor toegang tot de hele Amazon database (films, muziek en boeken). Tja das niet overdreven vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Cash:

Ondanks dat ik de aflevering deze ochtend gedownload heb in HD kwaliteit heb ik zonet een abo genomen ja.


Hun werk mag wel beloond worden vind ik,  en 74€ voor toegang tot de hele Amazon database (films, muziek en boeken). Tja das niet overdreven vind ik.

74 per jaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Cash:

Ondanks dat ik de aflevering deze ochtend gedownload heb in HD kwaliteit heb ik zonet een abo genomen ja.


Hun werk mag wel beloond worden vind ik,  en 74€ voor toegang tot de hele Amazon database (films, muziek en boeken). Tja das niet overdreven vind ik.

Stomme vraag, maar films met of zonder ondertitels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, 74€ per jaar
Ik heb alleen nog maar the Grand Tour gekeken... daar waren er ondertitels in het Engels, je kunt een 30 dagen proefabonnement pakken als je het eerst wil testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Perfecte kwaliteit, perfecte aflevering.


Mod edit. No torrent links please.

Sorry maar heb de link verwijderd, sites genoeg waar je kan zoeken en vinden, we willen hier niet in problemen geraken ...
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Cash said:

Ondanks dat ik de aflevering deze ochtend gedownload heb in HD kwaliteit heb ik zonet een abo genomen ja.


Hun werk mag wel beloond worden vind ik,  en 74€ voor toegang tot de hele Amazon database (films, muziek en boeken). Tja das niet overdreven vind ik.

Idem dito.  Een dezer misschien toch eens overwegen om een abonnement te nemen, Amazon begint stilaan interessant te worden, een van hun laatste reeksen Goliath vond ik ook niet slecht evenals Bosch.  En volgend jaar komt ook nog The last tycoon, als deze reeks zo goed blijft als de pilot is dat ook best wel de moeite.  Enig nadeel met hun series: het zijn allemaal vrij korte seizoenen met amper een 10 à 13 afleveringen per seizoen (die dan nog eens vaak in 1x vrijgegeven worden waardoor je er na een nachtje binge watchen al weer doorheen zit).  Idem dito met Netflix en hun House of cards.

De kwaliteit van The Grand Tour is echter wel verbluffend goed en daarin zit eigenlijk ook het grootste verschil met Top Gear, de productiekwaliteit van GT ligt stukken hoger van bij TG maar daar zullen de budgetten wel voor iets tussenzitten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid