Ga naar inhoud

The Grand Tour


kefkie

Aanbevolen berichten

Is P1 met zelfde banden echt een volle seconde trager dan 918 en LaFerrari? 

Ben ervan overtuigd dat zowel track als coureur in het voordeel van de P1 speelde, maar ben ook wel ergens sceptisch dat ifv de weddenschap ze misschien niet de beste tijd van Jerome genomen hebben... Aan de andere kant, ingenieurs van alle merken waren wel aanwezig, dus vermoed dat de respectievelijke merken zich niet zomaar neerleggen bij dit soort foefelare. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Harris had hetzelfde oordeel. Op straatbanden was de P1 niet supersterk, maar op het juiste rubber een echte raket omdat de auto voor die band ontworpen was.

 

en da's ergens ook logisch, elke raceauto heeft een afstelling die gewoon met alle factoren samen het beste kan werken, en de banden zijn daar belangrijk in. Verander die en het is min of meer omzeep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waarom zouden de LaFerrari en de 918 wel hun volledig potentieel halen uit "straatbanden"? Bij de tests die ik totnogtoe gezien heb, willen ze de P1 precies voortrekken door deze nog eens afzonderlijk op andere banden te testen, maar dat doen ze nooit bij de 2 andere. Altijd wel vreemd gevonden eigenlijk. Al ben ik wel aware van de "English bias" die er soms wel dik op ligt bij meeste Engelse magazines/reviewers. 

aangepast door exTB
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, 74€ per jaar

Ik heb alleen nog maar the Grand Tour gekeken... daar waren er ondertitels in het Engels, je kunt een 30 dagen proefabonnement pakken als je het eerst wil testen.

De rest kan je nog niet bekijken maar gelukkig zijn ze nog niet beschermd tegen proxy's. Installeer HOLA en zet dat op USA en ge kunt alles bezien. Heb het vannacht getest en het werkt prima. Zo kijk ik ook netflix voor andere content uit andere landen en BBC I player vanuit België.

Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het ook gekeken vannacht. (google intypen, 3e of 4e link was al een gratis stream)

Ik mis toch nog een hoop, waren stukken bij dat ik dacht, really?

Wel goed gelachen met momenten

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Cash:

Ik lees net dat Amazon prime hun US abo veranderd zou hebben zodat het over de hele wereld bekeken kan worden.  Vermoedelijk omdat ze gezien hebben hoe dikwijls het gedownload werd... 

Waar gelezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei C_X:

De rest kan je nog niet bekijken maar gelukkig zijn ze nog niet beschermd tegen proxy's. Installeer HOLA en zet dat op USA en ge kunt alles bezien. Heb het vannacht getest en het werkt prima. Zo kijk ik ook netflix voor andere content uit andere landen en BBC I player vanuit België.

Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk

VPN en Netflix, dat werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei C_X:

Op hun eigen site zelf
 

Daar weet ik inderdaad veel mee op een site zoals Amazon

"Op Google" was dus even handig geweest :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren begreep ik plots waarom die scene zo duur was :D Ik vind het wel tof, het is gewoon Top Gear 2.0 vind ik, al is dat niet slecht. Zeer aangenaam om te kijken en ik kijk al uit naar de volgende aflevering :) 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het amusant om de terugkeer te zien.

Bepaalde dingen had ik wel moeite mee (celebrity brain crash (wtf?), royal airforce scène,...). Anderzijds echt geniale test met de 3 hypercars.

Testplioot/vervanger the stig kan wel potje rijden, maar moet toch wel z'n mond houden ook :P

Desalniettemin kijk ik met plezier uit naar de volgende aflevering

Link naar reactie
Delen op andere sites

2de aflevering was niet echt top nee.

In de eerste aflevering viel mij de Amerikaanse invloed al op met het uitmelken van de typische Britse humor totdat het niet meer grappig is, de veel te spectaculaire beelden en dan die Amerikaanse Stig....

Aflevering 2 was dus meer van dat :(

Edoch, blijft leuk om te zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen topper, S01E02, nope. Maar niet van het niveau dat ik stop met kijken. Er mag gewoon wat meer car en wat minder show in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid