Ga naar inhoud

Beginnersauto


ex-Mooseman

Aanbevolen berichten

Mijn vriendin heeft dit:

http://ww3.autoscout24.de/classified/290913645?asrc=pl|as

Ik vind het een gore strontbak, maar zij lijkt er erg tevreden mee. De 120d op de oprit vind ze maar niks wegens "te schokkerig" en "te snel" en "te duur" en "slecht zicht" en ... dus ik kan wel begrijpen dat ze dat trage aquarium op wielen super vindt. Ondanks het perfecte zicht is ze er wel in geslaagd om een hek op haar werk omver te rijden, tegen een paal te rijden op @flupke73 z'n werk, tegen het huis te rijden, over een borduur te rijden enz... niet kapot te krijgen dus :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een 2002 Peugeot 206 1.1 staan met 120000km. Net nieuwe distributieriem en groot onderhoudje gehad... rijdt perfect. ;)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Corsa wordt het dus niet: de bijna perfecte carrosserie heeft een grote bluts in de rechterdeur, en de bumper vooraan heeft diepe schuurplekken op beide hoeken.  Verder zie je de swirls niet meer van de krassen.

De bijna-nieuwe banden hebben een DOT-code die nog in spijkerschrift staat.  Waarschijnlijk de originele dus...

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Polygoon said:

Zoals @DéGioke zei, een Golf IV doet die job perfect. Sowieso ook nog cheap te vinden.

Ik heb de mijne nu een jaar, als beginnend bestuurder rijdt dat perfect. Niet kapot te krijgen en cheap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Carlito:

 

Hartelijk dank voor deze totaal nutteloze bijdrage.

 

Budget van 2.500 euro "beetje" verhogen naar 6.600 euro....

Zeer, zéér graag gedaan.

Fijn ook dat jij de zware verantwoordelijkheid neemt om dit te melden.
Bedankt daarvoor.

Ik zou voor een Golf IV tdi 90 gaan, trouwens.

aangepast door Roox
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-6-2016 om 11:21 zei Mazdastruction:

Heb hier 3 Mazda Demio's staan, mag weg voor € 1800 met jaar waarborg en gekeurd. Niet kapot te krijgen en if so: niet veel verloren. 

Geweldig! 

Andere onverslijtbare en zeer toegankelijke japjes die over het hoofd gezien worden zijn de Colt, de Swift en de Logo :D Jazz zal wss nog niet in het budget vallen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stuur ze effectief zoveel mogelijk naar die kleine Japannerkes. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

106 rallye is perfect voor zo'n jong sletje. Geen servo zorgt voor een stevige trek arm, altijd handig.

En laat ik toevallig éne staan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Rallye zou niet mis staan aan de overkant van de straat, denk ik. A.k.a. op mijn oprit :D.

Ware het niet dat mijn vrouw het klassieker-gehalte van zo'n blik niet wil inzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Frekkel:

altijd weer die vrouwen hé. Teken dat ze te weinig muilperen krijgen.

ze raken er te rap aan gewend tegenwoordig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-6-2016 om 19:22 zei DéGioke:

Golf 4 tdi

 

Bah, kletterende stinkdiesel! 

 

:ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-6-2016 om 23:06 zei Bompa:

ze raken er te rap aan gewend tegenwoordig

Je moet variëren é. De ene keer een tik op hun smoeltje, de andere keer een rechtse hoek. En om de vijf keer ongeveer moet je een linkse  hoek in de lever geven.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 jaren later...
Op 15/6/2016 om 09:53, ex-Mooseman zei:

De Corsa wordt het dus niet: de bijna perfecte carrosserie heeft een grote bluts in de rechterdeur, en de bumper vooraan heeft diepe schuurplekken op beide hoeken.  Verder zie je de swirls niet meer van de krassen.

De bijna-nieuwe banden hebben een DOT-code die nog in spijkerschrift staat.  Waarschijnlijk de originele dus...

Ik stuit toevallig weer op dit topic.

Ze hebben destijds die Corsa dan toch gekocht.  Voor 500 euro.

Vier nieuwe banden gelegd, van een iets minder brolmerk.  Twee ontbrekende roostertjes in de voorbumper hebben ze vervangen. 

Het interieur heb ik, samen met de buurman, serieus gekuist (de armsteun in de deur was na het kuisen terug blauw, voordien was die bruin.  De chauffeurszetel was dégoutant tot en met.

En...  ze rijdt er nog mee.  

Het krel (de Opel), staat zomer/winter buiten, langs de straat, wordt hoogstens een keertje met de hogedrukreiniger afgespoten, als vader wat tijd over heeft.    Los van een paar oliewissels hebben ze daar nog niks van kosten aan gehad.  

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid