Ga naar inhoud

BENTLEY Lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

image.png.c1dfb89ada8d5320b22c0ce71eeb2322.png

 
 
F
 
A 1960 Bentley S2 LWB with a one-off, Mercedes-based, Shooting Brake body by Wendler of Reutlingen. Chassis LLBA9. Seen at the 2014 Lime Rock Concours d'Élegance. This wacky thing was special ordered for an anonymous yachting fan through a New York City middleman, and was originally ordered in grayish blue metallic with reddish orange leather interior. Many body parts are from the contemporary Mercedes-Benz 300SE fintail. A heavy car, in part due to the reinforcements necessary to the 300's monocoque bodywork.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...

Deze vandaag gespot in het zuiden, dikke fan van de Mansory velgen.

b6b551e7ef8c616e9c50fcdd166b6a7c.jpg

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al gezien.

Heerlijk ding.

Beetje bling voor mijn smaak maar zou daar zonder morren dagelijks m'n ritjes mee doen, geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Waarom tag je mij? Ik kan me vergissen (of niet alles weten), maar last time I checked heb ik toch geen hoerenkot-imago? :lolz: 

Nu, los van alles: consequent samengesteld is het wel. En of 't smaakvol is, moet ieder voor zich bepalen. :D  Ik pas, in ieder geval. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, gTa said:

Waarom tag je mij? Ik kan me vergissen (of niet alles weten), maar last time I checked heb ik toch geen hoerenkot-imago? :lolz: 

Nu, los van alles: consequent samengesteld is het wel. En of 't smaakvol is, moet ieder voor zich bepalen. :D  Ik pas, in ieder geval. :D 

Vroeg me af of jij het wel kon smaken of niet. :D

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Timo zei:

Vroeg me af of jij het wel kon smaken of niet. :D

Moeilijke, toch. :D 

Ik kies sowieso iets anders, als ik kan. Maar je kan daarvan niét zeggen dat er geen lijn in zit. (Ook al is die redelijk sterk cabardouchoir, die lijn. :D ) Enkel het amberkleurige hout vind ik er echt niet goed bij passen ... maar ik weet ook niet wat er wél goed bij past?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, nu je 't zegt, bij mij ook. Laadt heeel traag. Eerste keer dat ik dat voor heb op die configurator. Loopt normaliter supersnel.

Lijkt me linen + cricket ball te zijn als kleurencombo? (maar een andere variant dan die die jij nam)
Vind pianolak daar ook niet perfect bij passen, maar wel al even goed als dat amberkleurig hout (koa? of liquid amber?).

Enfin 'k zou er nooit van wakker moeten liggen want zo'n fel rood binnenin, no thanks.
(Toch niet als interieurkleur;, misschien wel als zetelbekleding in een zwart interieur, dat wel.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zilver met zwarte details van buiten, zwart vanbinnen met rode zetels en deurinleggen...

McLaren P1 here I come!

Ja P1, ze zijn me wa kwijt met de rest...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat blauw van jeans kan je toch supermakkelijk weghouden? Ik rijd nu al 3 auto's lang met erg lichtgekleurd lederen zetels en ik draag zeer vaak jeans. Geen last van blauw uitslaande zetels. Of soms wel, als ik te lang wacht met eens wat te kuisen, maar dan een passend productje erop en dat is weer oké.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, gTa zei:

Dat blauw van jeans kan je toch supermakkelijk weghouden? Ik rijd nu al 3 auto's lang met erg lichtgekleurd lederen zetels en ik draag zeer vaak jeans. Geen last van blauw uitslaande zetels. Of soms wel, als ik te lang wacht met eens wat te kuisen, maar dan een passend productje erop en dat is weer oké.

Ik wou dat doen, maar de chef wou de productjes van @Wax-it.be niet betalen. Dus bleven ze blauw. :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Gerelateerde inhoud

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid