Ga naar inhoud

BENTLEY Lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

19 hours ago, walter said:

Dat was nu wel echt eens het kijken niet waard, hé.

Eén lange promofilm die dan bizar genoeg afgewisseld wordt met customer testimonials van omhooggevallen schapenboeren en loodgieters, die de nieuwe SUV "sportief" vinden ... En dan nog die ontwerper die een Bentley uit de jaren 50 toonde als inspiratie voor de nieuwe Bentayga, of toch voor die ene lijn op de flank. Of die twee dudes die ze lieten rijden in het gras om te tonen hoe fantastisch de 4x4 is. Uch. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 4 weken later...
  • 7 maanden later...

Yep, tof. Dat laatste lijkt me nu wel iets te zijn dat wel vaker gekozen zal worden. En het eerste is ook helemaal niet zo wild qua combo. Maar tof dat het idd niet allemaal zwart is en af en toe eens donkerbruin.

Anderzijds geloof ik ook dat verkopers zoals @Alexanderr (die stockwagens met minder safe tot zelfs ronduit gewaagde kleurencombo's durven bestellen) daarin heel wat te betekenen hebben. Zonder die groene en oranje Panamera ST die PCK heeft geleverd zou 't m.i. bijna allemaal zwart, zilver en crayon zijn en binnenin zwart en soms eens bruin.

Geen idee of bij Bentley ook veel stock wordt gepakt, dat zal toch wel ietske minder zijn dan bij Porsche. :D

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dunno, da's een barokke auto ook, hé. Vind het nog wel passen.

Je bent niet verplicht om dat te nemen. De 1st Edition heeft het standaard maar op de andere is het een optie.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/12/2017 at 10:33 PM, Vicious said:

Ik vind dat hele Bentayga-gebeuren echt een klucht. 100% overtuigd dat Rolls dat beter doet.

Vorige week nog een nest van die Rollsen zien rijden in MC... dit is echt een lelijk mislukt ding. Give me a Range any time.

5 minutes ago, gTa said:

Dunno, da's een barokke auto ook, hé. Vind het nog wel passen.

Je bent niet verplicht om dat te nemen. De 1st Edition heeft het standaard maar op de andere is het een optie.

Mag voor mij ook wel.

Waar ik me wel in verslik, is dat het mooie, warme dashboard van weleer werd vervangen door het zwart plastic onding uit de A8. In de Audi’s vind ik het al vreselijk goedkoop aandoen. Het hier vinden 😱

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar zie jij zwarte plastiek?

is volgens mij hout.

en je moet bij audi gewoon andere sierlijsten aanvinken. :D (ik heb ook zwart populier steken, veel mooier dan)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

A deep, mirror-like black finish applied to fine Walnut veneer, Piano Black is reminiscent of the impressive grand piano. A lustrous jewel finish, the deep colour compliments and reflects the elaborate detail of your Bentley. Hand finished and highly technical Piano Black is the ultimate statement of modernism.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, The Swede zei:

Vorige week nog een nest van die Rollsen zien rijden in MC... dit is echt een lelijk mislukt ding. Give me a Range any time.

Mag voor mij ook wel.

Waar ik me wel in verslik, is dat het mooie, warme dashboard van weleer werd vervangen door het zwart plastic onding uit de A8. In de Audi’s vind ik het al vreselijk goedkoop aandoen. Het hier vinden 😱

Heel die pianolak-manie is van den hond zijn kloten. 

Ik neem aan dat dat bij Bentley en Rolls wel échte houtlagen zijn die zwart vernist zijn, maar ik verdenk alle andere merken er van om gewoon glanszwart gespoten plastic oid te verkopen als "pianolak". 

En idd: quasi altijd is een mooi verniste, speciale houtsoort als fineer véél knapper en beter passend in zo'n auto. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Gerelateerde inhoud

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid