Ga naar inhoud

BENTLEY Lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Ok, de laatste voor vandaag, want 't gaat wijd. Ne Rosé gouden met blauw interieur. Mits ge uwe linkerbroekzak leegschud zullen ze de piping/stichting wel van een rosé tintje voorzien. Of in de plek van hout zo volledig geribbbeld alu en dan een rosé tintje erover. Maar dan moet de rechterbroekzak ook leeg.

Bentley Brochure (5).pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ge zit in dezelfde richting als ik dacht. Dan wel dit hout erbij:

mulsanne.thumb.jpg.e43b881e7d57b11669003b5dfe269dbd.jpg

 

 

Nu, 'k vind het wijs, maar 'k denk dat ik toch iets anders "speciaals" zou gaan doen.
Eigenlijk zou ik een CGT in solid black willen, nog even laten wetsanden zodat het echt een zwarte spiegel is zonder enige vertekening in de reflecties.
En een binnenkleur op staal, buiten huidig gamma. Wit b.v., of een muntgroen (maar heel zacht dan). Gelijk dat charles blue van Rolls maar groenig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mulsanne. Is birds eye maple. Als ze dat in stock hebben voor de Mulsanne, moet ge dat toch in de Continental GT ook kunnen krijgen, vermoed ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, gTa said:

Mulsanne. Is birds eye maple. Als ze dat in stock hebben voor de Mulsanne, moet ge dat toch in de Continental GT ook kunnen krijgen, vermoed ik.

Iets te diarree voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, ICM zei:

Iets te diarree voor mij.

Eigenlijk idem maar ik zag geen betere optie.
Mjah kijk, dan bestel ik dat spel gewoon niet, hé.

:D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, ICM zei:

Iets te diarree voor mij.

Er zijn veel te veel soorten diarree en er is er altijd wel een die past. Ik houd het op blinkende MDF.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...
  • 4 maanden later...
  • 2 weken later...
14 uren geleden, gTa zei:

Heerlijk ❤️

Review is toch behoorlijk lovend

Even kijken. 

Ik zag gisteren nog een zwarte cabrio met een donker cognac achtig lederen interieur rijden. Als ik het geld had en maar 1 sportwagen mocht kopen met een budget van een 300k euro dan neem ik direct de Bentley. Alleen al dat interieur, dat doen andere merken niet. 

Voor 400k (prijs van een speed?) kijk ik wel eventjes naar een paar anderen. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Timo zei:

Even kijken. 

Ik zag gisteren nog een zwarte cabrio met een donker cognac achtig lederen interieur rijden. Als ik het geld had en maar 1 sportwagen mocht kopen met een budget van een 300k euro dan neem ik direct de Bentley. Alleen al dat interieur, dat doen andere merken niet. 

Voor 400k (prijs van een speed?) kijk ik wel eventjes naar een paar anderen. :D

Een Continental GT is toch geen sportwagen? 'k Denk dat daar goed mee te reizen valt, ook leuk mee te daycruisen Gran Turismo gewijs. Maar "sport"? Als enige auto lijkt me dat wel een zware baas.

De Speed lijkt wel eea gekregen te hebben die 'm leuker maakt, maar voor z'n prijs zou ik idd ook iets anders shoppen, jazeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

Een Continental GT is toch geen sportwagen? 'k Denk dat daar goed mee te reizen valt, ook leuk mee te daycruisen Gran Turismo gewijs. Maar "sport"? Als enige auto lijkt me dat wel een zware baas.

De Speed lijkt wel eea gekregen te hebben die 'm leuker maakt, maar voor z'n prijs zou ik idd ook iets anders shoppen, jazeker.

Geen idee of het goed zichtbaar was, maar ik schreef sport in het cursief. :D

Dus inderdaad niet echt een sportwagen maar wel de perfecte sportieve all rounder lijkt mij. Wanner het eens iets specialer mag zijn dan een Porsche. En een Ferrari en Lamborghini te extreem zijn om elke keer te gebruiken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
  • 1 jaar later...

1960 Bentley S2 

"It was ordered by an anonymous businessman whose registered address happened to be the New York Yacht Club. He sent it to Wendler Karosseriebau in Germany, which fitted a custom-made Mercedes-Benz W112 300 shooting brake body to the Bentley’s chassis."

30_7.jpg

15_24.jpg

18_19.jpg

19_16.jpg

16_1.jpg

21_10.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Gerelateerde inhoud

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid