Ga naar inhoud

Porsche Panamera II


BMWMB

Aanbevolen berichten

Komt er nu een aanpassing (upgrade) aan de batterij om de panamera fiscaal interessant te maken na 2020?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Dat zou ideaal zijn mocht hem voldoen aan de 2020 regels tegen volgend jaar zou ik een nieuwe familie car nodig hebben 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou begot niet weten wat anders te kopen

voorwaarden   

familie auto 

 vaa en fiscaal vriendelijk,

een goeie 450pk heeft,

6 cilinder, beetje sound

en een beetje leuk rijd.

 

zo veel keus is er niet daarin ze, tesla model s, taycan of panamera , voor de rest geen idee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het dat spel mist sound en 6 cilinders, maar vaa en fiscaal wel goed

aangepast door Bart
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het dat spel mist sound en 6 cilinders, maar vaa en fiscaal wel goed


Scheelt ook zeker een 10k per jaar aan verbruikskosten (tesla model s vs panamera hybrid) bij 50.000 km / jaar.

En de model s voelt lichtvoetiger aan. Kan alleen maar zeggen dat ik alles op de keper beschouwd liever met de model s rijd dan de panamera. Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik die lekkere sound van de panamera wél mis!! [emoji22]

Misschien is de taycan wel iets voor jou ?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al gedacht aan een taycan, ga eens gaan kijken als hij uitkomt. En hopelijk is hij een beetje betaalbaar.

ik Vind wel dat tesla eigenlijk wel een serieuze voorsprong heeft met hun eigen laadstations, ga eens met een tesla p100d moeten gaan rijden ook zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Bart zei:

Ik zou begot niet weten wat anders te kopen

voorwaarden   

familie auto 

 vaa en fiscaal vriendelijk,

een goeie 450pk heeft,

6 cilinder, beetje sound

en een beetje leuk rijd.

 

zo veel keus is er niet daarin ze, tesla model s, taycan of panamera , voor de rest geen idee 

X5 45e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is persoonlijk, maar heb dat nooit geen mooie auto gevonden. 

Eigenlijk vind ik uit de BMW stal enkel de nieuwe z4 , 8 reeks en de x6 mooi.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik ben wat aan het rondkijken voor een nieuwe of jong tweedehands familieauto, en ik vroeg me af er een groot verschil  is tussen een Gewone hybride of een turbo hybride?

maw is de turbo hybride zijn meerprijs waard? Qua verbruik / running kost voor 10dkm per jaar kan mij dat weinig schelen.

de taxen en vaa gaan wel tegenvallen volgend jaar, maar langs de andere kant misschien de laatste keer dat een V8 tubo benzine nog mogelijk is.🙁

En volgend jaar komt er een nieuw model ...  twijfels he niet gemakkelijk

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua performance een wereld van verschil; 462 pk vs. 680 :silly:
De gewone hybride is al snel, maar de punch van de Turbo S PHEV is ongelooflijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jij al met beide gereden?

 Het verschil tussen 700 en 850 nm is nu ook niet zo gigantisch .  Maar ja als ik het wil weten , met alle twee es gaan rijden zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik mag kiezen zou ik een pre-WLTP Panamera 4EH nemen met sportuitlaat. Best value for money.

Een V8 is sneller, ja, maar minder spectaculair in zekere zin.

Het enige punt waar ik de V8 beter vind is in een herneming van pakweg 150 naar 250 (en ver daarboven); daar voel je de onuitputtelijke oerkracht van die motor. Echt geschift. Maar hoeveel keer kan (en wil) je dat gebruiken ...

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb met alletwee gereden.. met de ene iets langer dan de andere, maar in België volstaat de gewone ruimschoots hoor.

Moet wel zeggen dat ik de turbo precies een iets andere mate van demping/vering vond hebben


En ik sta helemaal achter het advies van Alexander.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid