Ga naar inhoud

24h Zolder


Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Polygoon:

Beliën heeft Bas Leinders kunnen strikken om in hun 120D te rijden. Nou nou. 

Serieus??

Ze hebben nog altijd maar 1 pitstop gemaakt en rijden nu op de 7e plek algemeen. Sterk..

En dat met een 120D, dat bood perspectief @gTa:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei msxx:

Serieus??

Ze hebben nog altijd maar 1 pitstop gemaakt en rijden nu op de 7e plek algemeen. Sterk..

En dat met een 120D, dat bood perspectief @gTa:D

ook net gezien. dacht dat er een foutje was gemaakt in de live timing. niet dus. net de tweede pitstop gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit in de tankzone.
Tanken voor nr 3, 33, 333, 15 en 66.

Maar 15 (bmw m3) is uitgevallen, ontsnapte Piston :-)

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren dus langs geweest bij het Comparex team. Blij dat ik een paar gezichten kan plakken op de namen van dit forum. Brunault  en zijn vrouwken leren kennen. Zelden zo een geapssioneerd autoliefhebber tegengekomen. Fijne mens. 

Wat het team betreft, even mijn ongezouten mening:

  • Er loopt daar veel volk rond dat niet weet wat het aan het doen is.
  • Daarbij dan nog een deel dat daar rondloopt om er enkel bij te horen. Mas tu vu volk.
  • Teamwerking kan veel beter. Wet tyres gaan uithalen als de wagen al praktisch aan de box staat is te laat.
  • Zelfde met het terug monteren van slicks.
  • Stints te veel aan dezelfde piloten. 
  • Zet de piloot in die naargelang wat nodig is, het beste doet wat moet op dat ogenblik.
  • @Jokke: zoek je volgend jaar een ander team, dat je meer apprecieert.
  • Jokke draait de beste tijden van het team, en wordt het minste ingezet? 
  • Alles draait om centen, en niet langer om de beleving, zelfs in deze 24u voor "amateurs"
  • Wat er was van het team BGDC van FSA , waren toffe mensen. 
  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben precies op het verkeerde moment binnengestapt, hoop mensen gemist precies. Anderzijds, voel me snel teveel in zo'n omgeving. Rijders en team hebben wel genoeg te doen zo'n weekend :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei utah:

Gisteren dus langs geweest bij het Comparex team. Blij dat ik een paar gezichten kan plakken op de namen van dit forum. Brunault  en zijn vrouwken leren kennen. Zelden zo een geapssioneerd autoliefhebber tegengekomen. Fijne mens. 

Wat het team betreft, even mijn ongezouten mening:

  • Er loopt daar veel volk rond dat niet weet wat het aan het doen is.
  • Daarbij dan nog een deel dat daar rondloopt om er enkel bij te horen. Mas tu vu volk.
  • Teamwerking kan veel beter. Wet tyres gaan uithalen als de wagen al praktisch aan de box staat is te laat.
  • Zelfde met het terug monteren van slicks.
  • Stints te veel aan dezelfde piloten. 
  • Zet de piloot in die naargelang wat nodig is, het beste doet wat moet op dat ogenblik.
  • @Jokke: zoek je volgend jaar een ander team, dat je meer apprecieert.
  • Jokke draait de beste tijden van het team, en wordt het minste ingezet? 
  • Alles draait om centen, en niet langer om de beleving, zelfs in deze 24u voor "amateurs"
  • Wat er was van het team BGDC van FSA , waren toffe mensen. 

Hij rijdt toch met de zelfde renstal/team als in de BGDC, namelijk EMG? (Neemt niet weg dat ik in principe akkoord ben met de punten die je aanhaalt hoor)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Livetiming was te zien in de pitboxen + zowat in alle tenten die er stonden.

Nog ééntje dat ik wil toevoegen:

Nav het heet moment aan de 1ste chicane : marshalls die aan het grabbelen zijn naar vlaggen, ivm olie op de baan en totaal geen idee hebben wat ze moeten doen. Gevolg is dat er een paar veel geluk gehad hebben met de schuivers die erop volgden.

En kudos voor Brunault, toen de slicks uit het rek moesten, en dit niet echt vlot ging. Ijzig kalm de situatie opgelost. Sjiek.

aangepast door utah
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei thaenzy:

Hij rijdt toch met de zelfde renstal/team als in de BGDC, namelijk EMG? (Neemt niet weg dat ik in principe akkoord ben met de punten die je aanhaalt hoor)

Waren daar met verschillende karren. En het was niet Jokke zijn wagen. Dat was overduidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Polygoon:

Ah tis waar diene dikzak van TSITL ook nog gespot, hij werd gevolgd door een camera ploeg.

Leukste was dat zijn vriendin achter hem aan huppelde op 100 meter afstand. Terwijl hij zich liet fotograferen met van alles en nog wat. Hier in de streek hebben ze daar een naam voor: een "domme kalle".

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei utah:

Waren daar met verschillende karren. En het was niet Jokke zijn wagen. Dat was overduidelijk.

Da's inderdaad overduidelijk :lol: Heb het ook niet over de wagen zelf. Maar ik vind het dus vreemd dat hij niet geapprecieerd zou worden, terwijl ze hem daar dan toch goed kennen denk ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei utah:

Hoeveel stints kan / mag / moet hij rijden in deze 24u race?  En hier wil ik het bij houden. No more comment.

Daarmee weet je nog niets hé, Jokke heeft misschien maar een deal voor 4u van de 24 uren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de bgdc doet fsa de pitstops en is emg daar ter ondersteuning
Juist de omgekeerde situatie
Ik nodig iedereen uit om een keer ons te bezoeken op een bgdc race
Het is bij ons wel geen 24h en geen belcar maar wel plezant en leuk om mee te maken

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid