Ga naar inhoud

BMW M2 Competition


Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

En vooral zonder dat overdreven spoilerwerk.

Ja gelukkig heeft een GT3(RS) dat niet !

Maar ik ben het volledig eens dat het wat minder Johnny style zou kunnen en mogen

Ps : spoilers doe op een circuit echt wel veel ! Je moet maar eens opzoeken hoeveel kg extra druk op neus of kont dit kan zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jokke_vlo:

@wannes check PM die ik je stuurde lijkt toch vrij officieel tenzij die man me voor de gek houdt .....

niet ontvangen :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jokke_vlo:

@wannes check PM die ik je stuurde lijkt toch vrij officieel tenzij die man me voor de gek houdt .....

Stuur mij ook eens aub?

Ik heb ook een klant die blind wilt tekenen als hij weet dat het effectief komt.
Heb zelf nog geen kans gehad om bij Bornem te horen, maar ik vermoed dat ze daar toch van niets weten of willen bevestigen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuur mij ook eens aub?

Ik heb ook een klant die blind wilt tekenen als hij weet dat het effectief komt.
Heb zelf nog geen kans gehad om bij Bornem te horen, maar ik vermoed dat ze daar toch van niets weten of willen bevestigen...



Ik ga rustig zwijgen ja :) we praten achteraf wel. Als hij komt heb ik ene ....... Lijkt me toch mogelijk dat akkoord met je klant te maken nee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gelukkig heeft een GT3(RS) dat niet !

Maar ik ben het volledig eens dat het wat minder Johnny style zou kunnen en mogen

Ps : spoilers doe op een circuit echt wel veel ! Je moet maar eens opzoeken hoeveel kg extra druk op neus of kont dit kan zetten

Bij een 991 GT3 vind ik de spoilers/velgen wel heel knap. Bij de 991 GT3 RS vind ik het geheel al wat minder harmonisch en lichtjes overkill. Bij een M4 GTS vind ik de velgen en de achterspoler echt niet knap, en de voorbumper van de M2 is ook overkill qua design.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die menig deel ik ...... Puur qua looks vind ik de 991GT3 knapper dan de RS ......

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 22/07/2016 at 1:37 PM, Jokke_vlo said:

Het M2 chassis heeft op circuit toch zijn beperkingen. Ik volg de M235i cup en ken er veel rijders of mannen die er mee gereden hebben.

Is een niet zo evenwichtige wagen die veel problemen kent qua balans

Heb ik gemerkt ja...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus een M2 GTS zou een M2 moeten zijn die meer naar een "gewone" 2 neigt qua uiterlijk? :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-7-2016 om 17:51 zei Jokke_vlo:

Voila


Maar wij weten niet of die officieel komt, dus jij weet meer dan ons. Dus mocht het mogelijk zijn, stuur die info eens door. Jij zou het ook leuk vinden, mochten wij info delen met jou :D

 

Dit gerucht moet ergens op internet gestaan hebben zeker afgelopen week? Heb 3 mails gehad met vraag tot info...

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7/22/2016 at 1:37 PM, Jokke_vlo said:

Het M2 chassis heeft op circuit toch zijn beperkingen. Ik volg de M235i cup en ken er veel rijders of mannen die er mee gereden hebben.

Is een niet zo evenwichtige wagen die veel problemen kent qua balans

M235i Cup is toch geen M2? Dat is zoals zeggen dat de M135i nogal zwabbert door de bocht omdat je iemand kent die met een 116i rijdt wiens auto daar nogal last van heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik kan lezen heeft Jokke het over de balans en gewichtsverdeling, dat lijkt mij eigen aan het ontwerp van de wagen en niet aan de afstelling ervan of het gebrek aan strijkplanken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minutes ago, vince522 said:

Voor zover ik kan lezen heeft Jokke het over de balans en gewichtsverdeling, dat lijkt mij eigen aan het ontwerp van de wagen en niet aan de afstelling ervan of het gebrek aan strijkplanken.

Gewichtsverdeling zal niet echt een probleem zijn.

Aan de balans kan je veel doen middels de ophanging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

M235i Cup rijdt op dezelfde bandbreedte rondom als ik me niet vergis? En wat ik er als toeschouwer van kan opmaken, zijn ze tamelijk zacht opgehangen. Dat icm slicks kan vreemd aanvoelen denk ik. Daar (veronderstel ik) nog eens het elektrisch bekrachtigd stuur bij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Stuk LCI (oa. koplampen) al zichtbaar

 

Citaat

This M2 CS prototype has been spied wearing LCI bits. Until now, the M2 CS has only been spotted sounding like an M3/M4, but looking like a standard M2. This M2 prototype features the same refreshed headlights, tail lights and grilles seen on the standard 2 Series LCI prototypes, but it also wears a huge Bane-like camouflage covering the front bumper which suggests a significant design change up front.

Regardless of what lies behind the front end camouflage, the most telling signs that this is the M2 CS and not just an standard LCI M2 are its much larger steel brakes and M3/M4 like exhaust canister. You can see these differences below compared to the photos of the standard M2 LCI prototype which features the current M2 brakes and exhaust. Note: the prototypes are currently wearing all season tires for testing purposes during the winter months.

To recap, the M2 CS will feature the M3/M4's S55 engine, but slightly detuned to 400 HP. In addition to the new engine, the M2 CS will feature other track focused bits such as suspension tweaks and aerodynamic parts - such as more aggressive front bumper / front splitter and rear spoiler or wing. Expect a throatier exhaust and possibly optional carbon ceramic brakes as well. It will come to market in 2018 (as a MY2019 in the US).

http://f87.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1351511

BMW-M2-CS-4Q7A0149.jpg

BMW-M2-CS-4Q7A0125.jpg

BMW-M2-CS-4Q7A0133.jpg

BMW-M2-CS-4Q7A0141.jpg

BMW-M2-CS-4Q7A0153.jpg

BMW-M2-CS-4Q7A0170.jpg

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid