Ga naar inhoud

Oude Peugeots


Martini Racing

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Geen schuifdak is al positief, dan zal de koffer nie doorgeroest zijn. :)

 

Dorpels en brilletje achter de koplampen is ongeveer t enige waar die van mij last van heeft. B) (behalve tijd om hem af te maken dan :blink: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Project "houtskelet" heeft effe prioriteit gekregen. Daarna heb ik 50m² garage om er terug in te vliegen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Project "houtskelet" heeft effe prioriteit gekregen. Daarna heb ik 50m² garage om er terug in te vliegen. :)

Interessant project, met welke firma bouw je en waarom houtskelet?

/offtopic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Project "houtskelet" heeft effe prioriteit gekregen. Daarna heb ik 50m² garage om er terug in te vliegen. :)

Sla die planken dan maar snel in elkaar. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant project, met welke firma bouw je en waarom houtskelet?

/offtopic

 

/ effe mee off topic:

 

Houtskelet is gezet door Broux Houtcontructies uit Overpelt. Rest ben ik allemaal zelf aan t doen.

 

Waarom houtskelet? Geen specifieke reden, ik heb altijd gezegd dat als ik zelf bouw t ne houtskelet zou worden, droge bouwmethode, met de juiste isolatie een lage energiewoning zonder veel moeite, natuurlijke materialen, flexibel (een gat boren van Ø160 voor de ventilatie bv doe ik met een boormachintje op batterijen)...

 

http://s612.photobucket.com/user/Joske_8b/library/

 

Sla die planken dan maar snel in elkaar. :D

 

Komt wel goed. Lang paasweekend es een beetje doorwerken, dorpel van de garagepoort (5m breed) proberen leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Op 7-8-2016 om 08:05 zei Gixxer:

5108a5dd2503aa14cd0633345c1f5968.jpg

 

Cool :D

 

12 jaar geleden op vakantie geweest in Zuid-Frankrijk, bij de tante en nonkel van m'n neef (zijn tante en nonkel van zijn vader's kant), die naar ginder geëmigreerd waren uit België. Bij hun huis (een ex-weeshuis, waar hun buur uit België ook op een verdiep woonde), stonden 2 oude J5's (hoog en denk lang model, zonder nummerplaten denk ik). Ik weet niet waarom, maar dat model had iets vond ik. Vooral de neus. Elke keer ik nog eens eentje zie, moet ik terugdenken aan die vakantie. :)

 

http://static.panorama-auto.it/var/ezflow_site/storage/images/media-library/e/peugeot-j5/13244985-1/Peugeot-J5_horizontal_lancio_sezione_grande_doppio.jpg

 

Eén ervan had deze kleur:

https://c1.staticflickr.com/9/8857/18124016680_45645d6638_b.jpg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een 505 Dangel, eigenlijk een MB G-klasse 4x4^2 maar dan van Peugeot. Dat zou ik toch ook nog graag eens hebben. De Pick-up versie is ook knap maar toch liever de station wagen.

aventure-peugeot-museum-505-dangel-1.jpg

 

 

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwart gij de de Dangel niet met een P4?

Dangel is volgens mij een onafhankelijk constructeur wel meer Peugeot's verhoogt en ombouwt tot 4x4. Boxers, Partners,...

P4 is idd een 'samenwerking' met mercedes. Had als ik mij nie vergis iets te maken met t franse leger, en 'niet'-franse auto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-8-2016 om 16:18 zei ex-Mooseman:

Een 505 pick-up. Zag je vroeger veel schilders en marktkramers mee rijden in zuid-Frankrijk. Vaak nog met een huif er op

Is een 504.

 

Zie je in FR ook nog veel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid