Ga naar inhoud

2003 Mercedes a140 classic


metalpe

Aanbevolen berichten

 

Mercedes a 140 benzine te koop.

deze auto is echt ideaal als tweede auto of als goedkoop, betrouwbaar vervoersmiddel. Deze kan echt nog jaren mee.

Hij is van 2003 en heeft slechts 119000km. Er wordt wel nog regelmatig mee gereden.

Keuring voor verkoop wordt gedaan zodra er een akkoord is. (incl carpass uiteraard)

De auto heeft vanvoor elektrische ramen, centrale vergrendeling, radio cd, elektrische spiegels...

Voor zijn afmetingen is deze auto, mede door zijn hoogte, erg ruim. Hij is super praktisch in de stad. Het verbruik ligt rond de 7 liter/100km.

Dit is een auto die is uitgerust met een distrubutieketting. Dit is veel slijtvaster dan een riem.

De auto kreeg vorig jaar:

-een nieuwe mattenset

-nieuwe kofferpompen

-nieuwe achterophanging

-nieuwe ruitenwissers

De auto kreeg dit jaar:

-nieuwe brandblusser

-nieuwe filters

-4 nieuwe banden

Als je een auto zoekt waarmee je goedkoop, vlot en comfortabel kan rijden, is deze perfect voor jou.

De prijs is 2900 euro. U kan hem na een belletje naar 0486 97 00 91 altijd komen bezichtigen en uiteraard ook testen in Bree.

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel. Hij heeft manuele airco maar die werkt niet. We hebben ze, omdat hij enkel voor korte stukjes gebruikt werd (te kort om de auto koel te krijgen dus raampje open), nooit gemist en daarom hebben we er ook nooit naar laten kijken.

Ik kan dus niet zeggen of er een onderdeel stuk is, of dat het met "vullen" opgelost is. Daarom heb ik de airco er niet bijgezet in de beschrijving.

83f1e23def39f478b2ebd3a0f160b33d.jpg

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid