Ga naar inhoud

RenaultSport Lovers


Rabbit

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Ice_Ken:

vreemd, je zou toch denken dat dit een compleet ander publiek aanspreekt.

Ze kunnen die productie gewoon niet aan in Dieppe, omdat ze meer Alpines ineen moeten gaan steken dan dat ze hadden gedacht. Vandaar ook dat er eerst wel sprake was van de R.S.16 wel in productie te brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Denniske said:

Ze kunnen die productie gewoon niet aan in Dieppe, omdat ze meer Alpines ineen moeten gaan steken dan dat ze hadden gedacht. Vandaar ook dat er eerst wel sprake was van de R.S.16 wel in productie te brengen.

zeer jammer wel :no:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Mijn buurjongen van weleer verkoopt zijn Clio 3 RS, gezien we aan het uitkijken zijn voor een 2de wagen en ik dankzij @Rabbit nog heel goed weet hoe tof dat rijdt zijn we toch maar eens gaan kijken. Het gaat om een 20th edition (dus parelmoer wit met zwarte accenten), uiteraard is het eerste wat mijn vriendin zegt "wat een johnnybak". Uiteindelijk kreeg ik ze dan toch zo ver om eens mee te rijden en uiteindelijk zelf te rijden. Achteraf kwam ze bij mij met een glimlach tot achter haar oren, ze vond vooral de 'motorgeluiden' en de baanligging leuk, mission accomplished.

Vrouwen :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei vince522:

Mijn buurjongen van weleer verkoopt zijn Clio 3 RS, gezien we aan het uitkijken zijn voor een 2de wagen en ik dankzij @Rabbit nog heel goed weet hoe tof dat rijdt zijn we toch maar eens gaan kijken. Het gaat om een 20th edition (dus parelmoer wit met zwarte accenten), uiteraard is het eerste wat mijn vriendin zegt "wat een johnnybak". Uiteindelijk kreeg ik ze dan toch zo ver om eens mee te rijden en uiteindelijk zelf te rijden. Achteraf kwam ze bij mij met een glimlach tot achter haar oren, ze vond vooral de 'motorgeluiden' en de baanligging leuk, mission accomplished.

Vrouwen :inlove:

 

I remember, we wilden es afspreken met die kerel indertijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Glenn-N said:

Heb je Ice_Ken zijn topic al eens doorgenomen? 

Zeer zeker, maar ik ken de verkoper al vanaf mijn jonge jaren. De wagen zelf heeft nooit een circuit gezien en is los van een inlaatfilter standaard gebleven. Uiteraard ga ik wel alle pijnpunten van het model na gaan zodat ik zeker ben :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-8-2017 om 18:21 zei vince522:

Zeer zeker, maar ik ken de verkoper al vanaf mijn jonge jaren. De wagen zelf heeft nooit een circuit gezien en is los van een inlaatfilter standaard gebleven. Uiteraard ga ik wel alle pijnpunten van het model na gaan zodat ik zeker ben :)

Ik mag hopen dat het om een inlegfilter gaat en niet om een kelk, want anders mucho sound maar pk's byebye.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • 1 maand later...

Twijfel om mijn 1.6 RS te laten chippen. Is dat nog van deze tijd of no-go?

200 > 230pk en 240 > 320nm

Trophy heeft standaard 220pk, weet niet of er veel verschil zit in de opbouw van dat blok tov een gewone RS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Glenn-N zei:

Twijfel om mijn 1.6 RS te laten chippen. Is dat nog van deze tijd of no-go?

200 > 230pk en 240 > 320nm

Trophy heeft standaard 220pk, weet niet of er veel verschil zit in de opbouw van dat blok tov een gewone RS.

Ik stel me vooral de vraag: waarom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, Glenn-N said:

Twijfel om mijn 1.6 RS te laten chippen. Is dat nog van deze tijd of no-go?

200 > 230pk en 240 > 320nm

Trophy heeft standaard 220pk, weet niet of er veel verschil zit in de opbouw van dat blok tov een gewone RS.

Ik heb iets soortgelijk en kan het wel aanraden. Geen idee of je dezelfde bak hebt als mij.

16 hours ago, gl3nn said:

Ik stel me vooral de vraag: waarom?

Meer peekaaaaaa's!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, gl3nn zei:

Ik stel me vooral de vraag: waarom?

Goeie vraag ja. :D

1 uur geleden, DuDe zei:

Ik heb iets soortgelijk en kan het wel aanraden. Geen idee of je dezelfde bak hebt als mij.

Meer peekaaaaaa's!!

Waar laten uitvoeren? Megane GT heb jij dacht ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, gl3nn said:

Ha, ik ben nogal een buitenbeentje. Voor mij primeren pk’s niet :D 

Ik kan mij niet uitspreken over de clio maar het onderstel van de megane kan best wel wat meer aan. Maar ik ga u niet tegenspreken. Je lijkt inderdaad een buitenbeentje 😜

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebt ge die extra pk's altijd ter beschikking of zitten die achter de RS knop? (Ik heb ooit eens gevraagd aan een tuner of dat mogelijk was, die ging dat nakijken, maar heb daar niks meer van gehoord).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig, bij opel kan dat bijvoorbeeld wel achter de OPC knop (hebben ze mij toch zo gezegd).

Maakt de tuning eigenlijk veel verschil, voel je die extra pk's en koppel?

En maakt het na de tuning nog uit om voor comfort, normaal, ... te kiezen, of voel je daar geen verschil meer in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, knight-rider said:

Spijtig, bij opel kan dat bijvoorbeeld wel achter de OPC knop (hebben ze mij toch zo gezegd).

Maakt de tuning eigenlijk veel verschil, voel je die extra pk's en koppel?

En maakt het na de tuning nog uit om voor comfort, normaal, ... te kiezen, of voel je daar geen verschil meer in?

25% meer koppel voel je uiteraard wel. PK's voel je ook maar minder. De wagen is gewoon veel soepeler en herneemt veel beter zonder een paar versnellingen terug te moeten gaan. Hij voelt ook wel een stuk sneller maar nog nooit gemeten. 

Ik gebruikte die verschillende modi eigenlijk voordien al nooit en nu nog steeds niet. Ik switch enkel tussen neutraal en sport stand. Dat verschil merk je nog wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid