Ga naar inhoud

Mercedes-AMG Hypercar


gTa

Aanbevolen berichten

Op 15-9-2017 om 20:46 zei tuscani:

.

vlaanderen : Willy ? :D

 

Op 16-9-2017 om 01:31 zei breyton:

Het zou dan nog eerder Willy Michiels kunnen zijn. 

Willy sommers bedoel ik idd niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei William Blake:

Compressie is aangepast, ook om gewone benzine aan te kunnen.

Spijtig dat E85 niet doorgebroken is, zou dat ook geen oplossing geweest kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Krikkie:

Spijtig dat E85 niet doorgebroken is, zou dat ook geen oplossing geweest kunnen zijn?

Of nog niet. Ik denk dat er hier nogal wat zijn de het potentieel van wat extra vermogen bij E85 wel zouden zien zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei ir_fuel:

Marketingpraat dus.

Het is een F1 motor, maar ....

 

Als je een beetje verstand hebt besef je toch zelf dat je nooit een F1 motor in een straatwagen kunt leggen.

 

Dat is dus wat ik bedoel... Wordt volgens mij een auto die de hype niet zal kunnen waarmaken helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 15-9-2017 at 8:46 PM, tuscani said:

1 in Vlaanderen en eentje in Brussel. En blijkbaar was dat alles voor België.

vlaanderen : Willy ? :D

In het "Autogefühl" filmpje over de voorstelling van de Project One interviewt den Thomas een koper, die nauwelijks Engels of Duits kan en enkel het woord "belegging" uitspreekt. Ik vermoed dat dit de Vlaamse koper is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, jvp said:

In het "Autogefühl" filmpje over de voorstelling van de Project One interviewt den Thomas een koper, die nauwelijks Engels of Duits kan en enkel het woord "belegging" uitspreekt. Ik vermoed dat dit de Vlaamse koper is...

Geruchten draaiden rond de oud eigenaar van Napoleon Games, uit de omgeving van Aalst :) Maar dat is niet de man in het filmpje. Op die zijn kaartje staat 'Romain Smets' :D Dus blijft er nog eentje over in België.

 

Hoe zielig is dat interview trouwens :lolz: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Monterey Jack:

Geruchten draaiden rond de oud eigenaar van Napoleon Games, uit de omgeving van Aalst :) Maar dat is niet de man in het filmpje. Op die zijn kaartje staat 'Romain Smets' :D Dus blijft er nog eentje over in België.

 

Hoe zielig is dat interview trouwens :lolz: 

 

Pfff, vent echt is dat eigenlijk het uploaden waard, zo ne brol ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Rabbit said:

Pfff, vent echt is dat eigenlijk het uploaden waard, zo ne brol ? 

Brol inderdaad. 

Plus, welke normale koper van zoiets wil in zo een filmpje komen :lolz: Zeker als je uzelf zo belachelijk maakt :fp: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Ik vind hem echt lelijk :oops:

Ik zie er eigenlijk ook bijzonder weinig Mercedes in, kon evengoed een project zijn geweest van één of andere onbekende Aziatische supercar bouwer imo.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid