Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Zag daarnet op een oude wallpaper van me het interieur van een W211... met precies een sequentiële of CVT versnellingsbak? :o

attachment.php?attachmentid=739&d=1330634985

Je ziet dat de pook hier zo wat vreemd en scheef staat en er staat ook A-N-R op en +/-.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zag daarnet op een oude wallpaper van me het interieur van een W211... met precies een sequentiële of CVT versnellingsbak? :o

Thumb resize.

Je ziet dat de pook hier zo wat vreemd en scheef staat en er staat ook A-N-R op en +/-.

Op een R231 SL is dat als ik me niet vergis ook ooit geleverd. Bijna niet verkocht. Het zou me niet verbazen als dat op de 211 er ook heel kort is geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al met alle 3 meegereden en 2 van de 3 gereden jonge!

Impressionant!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scheelt nagenoeg niets.

Alleen,.... Als je stukken krijgt....

Ja, schijnt heel hoog op te kunnen lopen als er elektrische problemen zijn...gebeurt nog veel zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, schijnt heel hoog op te kunnen lopen als er elektrische problemen zijn...gebeurt nog veel zeker?

Geen idee eigenlijk.

Wij hebben er nog 3 of 4 bollen als vaste klant. En daar hebben we eigenlijk momenteel geen problemen meer mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Beetje Googlen doet al veel... Kar is blijkbaar ook de inspiratie geweest voor Jean Bugatti voor zijn Atlantic... Straf dadde...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 prototype op 500k basis, 6 in productie op 540k basis, 3 leven nog zeker...

Prototype heeft een iraanse sjeik cadeau gekregen van de duitse regering. Chassis 130898. Kar had een ingewerkte voorbumper...

Dan is er één in bezit van Arturo Keller, een volwaardige 540k, Chassis 408336, zwart met rood interieur.

Die van die hollander hierboven is er een op 540k basis maar met de 500k motor, zwart met beige interieur...

En dan sedert nog maar een paar jaar is er een derde opgedoken blijkbaar,

http://www.autobahnkurier540k.com/Autobahnkurier540k.html

Kar heeft dus ook de ingewerkte voorbumper en is ook een volwaardige 540k...

Voor zover de gevonden info allemaal klopt natuurlijk...

Iig, deze ketel wordt mee in m'n droomgarage gestoken :)

aangepast door TCT
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft enkele jaren geleden ook eentje op Villa d'Este gestaan.
Yup, 2008... Dat jaar heeft die in pebble beach en villa d'este de hoofdprijs weggekaapt... Was de kar van A. Keller.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit heb ik dat in m'n garage, ik hoef er voor mijn part geen meter mee te rijden, ik wil het gewoon hebben. Het -imo- beste model van Mercedes met een vleugje Porsche én hetgeen elk ermee uitgerust sportmodel onweerstaanbaar maakt, verbrede wielkassen... :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid