Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

Nu de 211's ouder en ouder worden valt me 1 ding wel serieus op. Wtf is dat met die ophangingen??

De elegance van mijn collega ligt vanvoor een serieus pak lager dan onze, heeft een 150k km. Verschil in modeljaren?

De avantgarde's zijn al helemaal een ramp als ik zo eens rondkijk, die liggen vanachter precies altijd plat tegen de grond :D Mijn schoonouders hebben ook een 211 avantgarde en ook die ligt vanachter ook al ferm plat, wel geen idee hoeveel km die kist heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu de 211's ouder en ouder worden valt me 1 ding wel serieus op. Wtf is dat met die ophangingen??

De elegance van mijn collega ligt vanvoor een serieus pak lager dan onze, heeft een 150k km. Verschil in modeljaren?

De avantgarde's zijn al helemaal een ramp als ik zo eens rondkijk, die liggen vanachter precies altijd plat tegen de grond :D Mijn schoonouders hebben ook een 211 avantgarde en ook die ligt vanachter ook al ferm plat, wel geen idee hoeveel km die kist heeft.

Dat is mij ook al opgevallen, maar ging ervan uit dat ze telkens goed geladen waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer knap! Welke motor?

Merci! Het is een 200cdi met automaat. Vlot genoeg voor mijn pa.

Die LCI is toch écht wel geslaagd bij Mercedes, op de E- en C-klasse. Dat stuur voelt zoveel sportiever aan....

Stuur ligt idd super in de hand en met dat nappaleder is het ook nog superzacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dikke bak. Echt een schaap in wolfskleren. :P

Ziet er méga uit. ;)

Dank u. Zo is het idd, die dubbele uitlaten doen er ook geen goed aan. :lol:

Ik kan de foto's niet zien. :unknown:

Oei, heb de foto's via autoforum geüpload en hier de link gekopieerd want ik krijg de foto's via flickr niet getoond...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar straks even mee gereden. Rijdt echt zalig. :inlove:

De auto zweeft over de weg en stuurt echt goed. Het stuur is zwaar genoeg. Je voelt dat het koppel in de lage toeren sterk aanwezig is en je heel erg relax kunt rijden. Kortom echt een plezier om mee te rijden.

Wel een compleet andere auto dan de X3, de E rijdt veel gezapiger en relaxter. De X3 was iets nerveuzer (motor) en ook iets performanter en veel minder comfortabel. Maar de E is zeker krachtig genoeg voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merci! De kleur is Indiumgrijs maar de foto is maar een flauw afbaksel van wat het echt is. :)

Just.

Die Benz-kleuren zit al een beetje ver in mijn geheugen... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik ben op zoek naar (dikke) OEM-velgen voor op een W203. Het is voor een kameraad die er momenteel 18" multispoke AMG's wil onder leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid