Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

500E

Of E500 voor facelift

Dat het een E was, zover was ik wel... Maar de w code of whatever is me bijster...

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de buitenlucht heb ik hem nog niet gehoord. Maar in de ondergrondse garage wordt dat geluid nogal versterkt en klinkt ie best wel goed imo

aangepast door kefkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Wat is een mb S320 cdi (w220 facelift) 03/2003 met 156000 km nog waard.

Heeft alle belangrijke opties o.a. leder, navi-command, schuifdak, xenon, electr zetels, GSM, PDC, ... .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is een mb S320 cdi (w220 facelift) 03/2003 met 156000 km nog waard.

Heeft alle belangrijke opties o.a. leder, navi-command, schuifdak, xenon, electr zetels, GSM, PDC, ... .

11-12 als je geluk hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb iemand die 11k wilt geven (moet wel nog komen kijken). Opkoper die de garage gebeld heeft wilde nog 6k euro + BTW geven:chair:. Voor de ML krijg ik nog 1000 euro + btw meer (en die is een jaar ouder en ziet er veel slechter uit).

Wat mag ik nog aan een ML320cdi van 2008 geven met 80.000 km. Wagen is van klant van de garage en zou quasi full option zijn. NP zou rond de 90.000 euro bedragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid