Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Nog niet, neen. Ik vermoed wel dat het nog komt.

Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat het interieur van een GLE of GLS ondermaats is. 'k Heb het nog niet eens live gezien, laat staan er in gezeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de GLE als renter meegekregen voor de zomer. Valt goed mee. Had hem wel enkel voor een dag in Stockholm, dus niet genoeg mee gereden om echt ene goed oordeel over te vellen. Reed redelijk zoals de vorige GLE. En voelde qua sfeer ook aan als de vorige. (donker dus :lol: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Quill zei:

Zijn geruchten van 6 maand geleden die nu worden opgepikt.

Die motor komt sowieso in de nieuwe C AMG, ja, maar nog onzeker in welke versie

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, gTa zei:

Daar volg ik u niet in.

Een GLE en een GLS kan je momenteel alvast enkel met lederen zetels krijgen in een full plastic interieur, nog geen volledig lederen interieur of alcantara dakhemel. Dat zijn zaken die de premium feel in een auto-interieur ENORM doen toenemen. Granted: 't kost veel geld, ik dacht tussen de 3,5 en de 6 duizend euro. Serieuze bom duiten, maar dan is het interieurgevoel weldegelijk van een andere categorie.

En de pianozwarte plastic die je verfoeit in een X5 bestaat bij Benz in identiek dezelfde uitvoering.

Euh jawel, full nappa en alcantara dakhemel kunnen perfect!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, William Blake zei:

Euh jawel, full nappa en alcantara dakhemel kunnen perfect!

 

Er rijdt in Zele een jonge gast rond met een witte AMG GTR, ik vermoed een klant van u?

Die gebruikt hem als daily 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Luv4DLM zei:

Er rijdt in Zele een jonge gast rond met een witte AMG GTR, ik vermoed een klant van u?

Die gebruikt hem als daily 😁

Jup is klant

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, William Blake zei:

Euh jawel, full nappa en alcantara dakhemel kunnen perfect!

Aha, dat zat er aan te komen, kon bijna niet anders. Je bedoelt dan toch een compleetlederen interieur, waarbij de door cards b.v. van helemaal bovenaan tot helemaal onderaan met leder bekleed zijn, dashboard boven- en onderaan, de gehele middenconsole, enz.? (Bij een X5 kan dat ook niet integraal, enkel op de X7 kan je ook de volledige deurbekleding in nappa krijgen afaik). Was tot voor kort (of nog altijd?) in de configurators niet zo. Benieuwd naar de prijs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

Aha, dat zat er aan te komen, kon bijna niet anders. Je bedoelt dan toch een compleetlederen interieur, waarbij de door cards b.v. van helemaal bovenaan tot helemaal onderaan met leder bekleed zijn, dashboard boven- en onderaan, de gehele middenconsole, enz.? (Bij een X5 kan dat ook niet integraal, enkel op de X7 kan je ook de volledige deurbekleding in nappa krijgen afaik). Was tot voor kort (of nog altijd?) in de configurators niet zo. Benieuwd naar de prijs...

enkel het onderste stukje is nog kunststof, de rest leder (ook onderkant dashboard)

GLS idem, tenzij bij Maybach denk ik

cq5dam.web.1280.1280.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, William Blake zei:

Zijn geruchten van 6 maand geleden die nu worden opgepikt.

Die motor komt sowieso in de nieuwe C AMG, ja, maar nog onzeker in welke versie

Zal voor de 45 versie zijn, niet voor de 63 gok ik.. (of hoop ik beter gezegd.. ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, William Blake zei:

enkel het onderste stukje is nog kunststof, de rest leder (ook onderkant dashboard)

GLS idem, tenzij bij Maybach denk ik

cq5dam.web.1280.1280.jpg

 

Vreemd, nog nooit gezien.
Tot nu toe waren alleen maar die "Rough"-ledersoorten en één gewone ledersoort (beige) beschikbaar, denk ik?
En de bovenkant van dashboard en deuren waren enkel in dat namaakleder te krijgen, tot nu toe.
Ook op alle motorisaties beschikbaar of enkel op deze 53 AMG hier?

Daarnet nog even gekeken in de op internet beschikbare prijslijsten en car configurators en wat je vermeldt, vind ik niet terug.
Kan je mij eea doorsturen (GLS dan)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt die motor ook niet in de E klasse?

Zag wel dat die in de AMG GT lag en slikte bijna mijnen tutterfrut in wanneer ik de prijs zag... duurder dan een S560 ? 😂😂

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die weet of je op een Comandsysteem van 2017 meer info kan zien van de radiozender? 
Ik heb het dan over programma, titel en uitvoerder etc... Ik vind da gelijk niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Maxime S said:

Iemand die weet of je op een Comandsysteem van 2017 meer info kan zien van de radiozender? 
Ik heb het dan over programma, titel en uitvoerder etc... Ik vind da gelijk niet. 

Werk automatisch op de mijne. (is wel 2019)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die weet of je op een Comandsysteem van 2017 meer info kan zien van de radiozender? 
Ik heb het dan over programma, titel en uitvoerder etc... Ik vind da gelijk niet. 


Ja - radiozender selecteren, (niet de roterende lijst) en dan drukken op de ronde controller, dan krijg je afhankelijk van de zender, ofwel een albumcover, weerbericht, logo van de zender, afbeelding specifiek van de zender,... of alles in een soort slideshow.
Disclaimer: is wel in combinatie met DAB.
Kan nu geen fotos sturen, gezien de C een paar dagen vervangen wordt door een Cactus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, ex-Mooseman zei:

 


Ja - radiozender selecteren, (niet de roterende lijst) en dan drukken op de ronde controller, dan krijg je afhankelijk van de zender, ofwel een albumcover, weerbericht, logo van de zender, afbeelding specifiek van de zender,... of alles in een soort slideshow.
Disclaimer: is wel in combinatie met DAB.
Kan nu geen fotos sturen, gezien de C een paar dagen vervangen wordt door een Cactus.

 

"Niet in de roterende lijst" 🧐
 

Hoe dan wel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt de roterende lijst, maar je kan ook een scherm hebben waar alleen de gekozen zender staat.
Je gaat daar via ‘info’ ofzo, naar toe (onderaan het display)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid