Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

7 uren geleden, Stancke zei:

Dat is à point emoji7.png

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk
 

Full custom designo is mega duur. Reken 10k ex btw minimum.

@gTa iets voor u

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn nen ouwe peet noemen, makker?

:D 

Gezien. Ik knap op die auto volledig af alleen al door die vreselijke velgen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, gTa zei:

Mijn nen ouwe peet noemen, makker?

:D 

Gezien. Ik knap op die auto volledig af alleen al door die vreselijke velgen.
 

't gaat over de interieurafwerking!

velgen zijn mottig idd

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, William Blake zei:

't gaat over de interieurafwerking!

Fantastisch, idd.

That said: dit weekend voor 't eerst in een GLE gezeten en dat is inderdaad a looong way off van wat je in een compleetnappaleder-X7 krijgt, tbh.
Tenzij jij dus weet hebt van een full lederen interieur in GLE/GLS (dat nog niet op de configurators te zien is of in de prijslijsten staat)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, gTa zei:

Fantastisch, idd.

That said: dit weekend voor 't eerst in een GLE gezeten en dat is inderdaad a looong way off van wat je in een compleetnappaleder-X7 krijgt, tbh.
Tenzij jij dus weet hebt van een full lederen interieur in GLE/GLS (dat nog niet op de configurators te zien is of in de prijslijsten staat)?

GLE moet je veel leder op speccen, anders is het niet zo wauw idd

Vorige week een GLE 53 verkocht met full nappa op deuren, dashboard, alcantara hemel, carbon, diamond stitching op zetels, .... zal foto's nemen als hij binnenkomt volgend jaar

u09 is code voor kunstleder, u38 full nappa, beiden voor dashboard/deuren/…

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het niet, op de gewone motorversies. Beige leder is altijd met kunstleder afwerking, tenzij ik ergens verkeerd kijk?

Heb dus dat laatste gezien en gevoeld, gisteren. Niet dat dat brol is, maar als je enkele duizenden euro veil hebt voor een hoogwaardig interieur in je GLS/X7 dan kom je daar toch behoorlijk bekaaid mee af, vergeleken met het (toegegeven: dure) compleetlederen nappa-interieur dat je in een X7 wel kan krijgen (en dan nog in 4 verschillende kleurencombinaties).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Configgers noch prijslijsten. Of ik moet er over kijken.

Nu, 't kalf is verdronken, vrees ik. De bounce-ability (zeker niet tegen die prijs) :D woog niet op tegen de full nappalederbekleding binnenin, dus 't zal definitief nen X7 worden.

Gek dat ik, nu ik zelf meer en meer richting Benz tendeer, bij een concrete aankoop een decennialange Benz-rijder richting BMW moet wijzen. :D  (Al moet ik toegeven: de X7 kan mij ook enorm bekoren.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gewoon ik zei:

Je vergelijkt een gle met een x7? Niet slecht gedaan van mercedes dan denk ik

Enkel maar om de interieurafwerking te vergelijken: dan gaat dat, omdat een GLE en een GLS binnenin identiek zijn. (Wat wel wat kritiek oplevert voor de GLS, op de belangrijkste autoreviewbron genaamd Tjoeptjoep.)

Het ging weldegelijk om GLS vs X7 (vs Range).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag voor de kenners, heb m'n  firmaslet Audi A3 ingeruild voor een Mercedes A.

Hoe kan ik op een simpele manier een snelkeuzetoets installeren om bv als ik op 1 druk ik kan bellen naar een welbepaald nummer?

Zit toch veel ingewikkelder in elkaar dan bij BMW zulle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, gTa zei:

Configgers noch prijslijsten. Of ik moet er over kijken.

Nu, 't kalf is verdronken, vrees ik. De bounce-ability (zeker niet tegen die prijs) :D woog niet op tegen de full nappalederbekleding binnenin, dus 't zal definitief nen X7 worden.

Gek dat ik, nu ik zelf meer en meer richting Benz tendeer, bij een concrete aankoop een decennialange Benz-rijder richting BMW moet wijzen. :D  (Al moet ik toegeven: de X7 kan mij ook enorm bekoren.)

X7 is echt lelijk, sorry. Dan veel liever een GLS.

Interieur is wel ferm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, William Blake zei:

X7 is echt lelijk, sorry. Dan veel liever een GLS.

Interieur is wel ferm.

X7 vind ik ferm. In vergelijking met de '7 zijn de nieren duidelijk beter in proportie met de neus, en de GLS doet qua roostergrootte niet onder.

't Is 't enige model dat ik bij BMW zou shoppen in plaats van bij Benz. Voor de rest (zeker GLC, GLE en E, dingen die bij mij 'realistisch' zijn en/of (zouden) passen) niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Niet in de roterende lijst" [emoji3166]
 
Hoe dan wel? 

De auto is terug thuis, dus wat foto’s voor je gemaakt.
De roterende lijst:
568ba255f15140011219d66855497fff.jpg
Controler naar onder schuiven en dan kan je ‘informatie’ selecteren:

2d686b986c648686dc13ea282f13c96d.jpg
Controler indrukken, en dan krijg je dit scherm:
0441cc6d200b2331e78dcd6619c18544.jpg
Heb je DAB, dan kan je nog een keertje drukken, en dan heb je nog een toemaatje:
ebfd58561ded9b41b1a8fc7aa79ec3a9.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

#Daimler CEO Källenius: ”There will be a zero-emission #EV version of the #MercedesBenz G-Class. In the past there were discussions whether we should eliminate the model, the way I see things now I'd say the last Mercedes to be built will be a G-Class" #AMWKongress #eMobility

https://www.motor1.com/news/381120/mercedes-g-class-electric-confirmed/

https://twitter.com/sascha_p

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje voor de kenners hier, mijn vrouw heeft een A250 4matic die op originele 19” wielen staat (P zero).

Het probleem dat we hebben is dat als we vertrekken met een koude wagen en het stuur volledig afdraaien dat de wielen/banden precies een kloppend schurend geluid maken, ik heb dit reeds proberen filmen maar lukt niet goed.

De wagen is nieuw aangekocht geweest en had dit al bij het begin, deze heeft nu iets van een 12.000km en naar mijn gevoel is dit erger aan het worden.

Heb dit reeds gevraagd aan de garage en ze zeggen dat dit komt door de koude banden?

Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn en of dit normaal is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid