Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

17 uren geleden, The Swede zei:

Ik moet zeggen dat ik de W222 nu al een klassieker vind. Modern maar nog steeds met een rustig en stijlvol interieur. 

De opvolger is mij te futuristisch, toch op 't eerste zicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand of de LED-strips in de voorlichten van een C kunnen bijgeregeld kunnen worden?
Er is eentje dat precies wat minder fel beginnen schijnen is. En dat stoort me nu natuurlijk wel. 
 

Volgens mij niet. Wij hebben ooit nog eens eentje gehad met een gelijkaardig probleem.
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/7/2020 om 10:10, benzfreak zei:


Volgens mij niet. Wij hebben ooit nog eens eentje gehad met een gelijkaardig probleem.

Maw... enige oplossing is een volledig nieuwe licht-unit steken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maw... enige oplossing is een volledig nieuwe licht-unit steken?
 

Het is al een tijdje geleden, maar ik dénk dat daar toen inderdaad een andere koplamp is ingegaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is wel op eoa manier aanpasbaar dacht ik, zelfs de kleur kan (gedeeltelijk) aangepast worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is wel op eoa manier aanpasbaar dacht ik, zelfs de kleur kan (gedeeltelijk) aangepast worden.

Bij de meesturende LED’s verandert de kleur van blauw naar fel wit bij het ontgrendelen van de auto.
In de VS is die gimmick uitgeschakeld
Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij de meesturende LED’s verandert de kleur van blauw naar fel wit bij het ontgrendelen van de auto.
In de VS is die gimmick uitgeschakeld

Hebben ze dat niet allemaal?
Link naar reactie
Delen op andere sites


Hebben ze dat niet allemaal?

Neen. Mijn vorige had niet de ILS, maar de High Performance LED’s, en die doen dat niet.
Geen idee hoe het met de Mopf’s zit
Link naar reactie
Delen op andere sites


Neen. Mijn vorige had niet de ILS, maar de High Performance LED’s, en die doen dat niet.
Geen idee hoe het met de Mopf’s zit

Mopf doet het zeker. Ook bij de A klasse enz doen ze het allemaal (indien LED).
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, ex-Mooseman zei:


Neen. Mijn vorige had niet de ILS, maar de High Performance LED’s, en die doen dat niet.
Geen idee hoe het met de Mopf’s zit

Ik heb geen ILS denk ik. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, gTa zei:

Is wel op eoa manier aanpasbaar dacht ik, zelfs de kleur kan (gedeeltelijk) aangepast worden.

Hoe? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Maxime S zei:

Ik heb geen ILS denk ik. 

 

Herken je aan de blauwe schijn bij het ontgrendelen.  Het staat ook in de lichtblokken.  Je kan het ook zien als je je mistlampen aanlegt, dan verandert het lichtbeeld vooraan nogal drastisch.

En ze sturen mee, natuurlijk (als dat niet is uitgeschakeld), via de instellingen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Maxime S zei:

Hoe? 

Dunno, anders had ik dat wel neergeschreven uiteraard.

Heb daar ooit wel eens ergens een topic over gevonden, of toch iets over gelezen. 

Ik vermoed wel dat het gefoefel nodig heeft, as in coderen. Gaat niet via gewone menu's.

@William Blake

@Carlito

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn - dacht ik - peten die hun karakterverlichting van kleur veranderen. Die lichtkleur is ook "maar" een setting. Helderheid idem. Maar je moet aan die settings geraken natuurlijk. 

Ze moeten zeker benaderbaar zijn want ze worden door de OEM gebruikt om landspecifieke afstellingen te doen. 

Zou er eens naar moeten zoeken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, gTa zei:

Er zijn - dacht ik - peten die hun karakterverlichting van kleur veranderen. Die lichtkleur is ook "maar" een setting. Helderheid idem. Maar je moet aan die settings geraken natuurlijk. 

Ze moeten zeker benaderbaar zijn want ze worden door de OEM gebruikt om landspecifieke afstellingen te doen. 

Zou er eens naar moeten zoeken. 

Ja... dat wordt dus nen hoop gefoefel en gezever vrees ik...? 

ik had gehoop dat dat simpel op te lossen was.
Indien te veel geloop, laat ik het gewoon zo. Tempis! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Maxime S said:

Indien te veel geloop, laat ik het gewoon zo. Tempis! 

Zoals bij de snuit van de nieuwe 4: als je in de auto zit zie je dat toch niet!

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe underpowered zou dit aanvoelen? @gTa @William Blake

Net een filmpje gezien, precies niks van te vinden. Van 120 naar 140-150 km/h. Niet zo wauw.

https://www.mercedes-benz.de/passengercars/mercedes-benz-cars/vehicle-search.html#/u/used-vehicles/d/sl-280-roadster/786db65f835d9deff138325f79624c69

SL280 2009  - 28k euro -  80.500 km253874125_ScreenShot2020-07-21at14_24_42.thumb.png.517d3c48366a4edc93a913a9515cac14.png

image.thumb.png.d40f61340efad6a4b5a3e8b330f47210.png

image.thumb.png.3fd61169908aad201dd7dc7c362905b8.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er met die voorbumper? Ik zie SL55 AMGs zonder en met die vinnen. Dacht dat ze enkel op de SL65 AMG zaten. Of was dit een optie? Er ontbreken precies wel lipjes binnenin?

https://www.mercedes-benz.de/passengercars/mercedes-benz-cars/vehicle-search.html#/u/used-vehicles/d/sl-55-amg-roadster/95558f1209eec78c42e61454dc9b5f06

image.thumb.png.75f06fe8213902ceb15dc21f246b4a47.png

 

2880-1800-crop-mercedes-benz-sl-55-amg-r

 

en geen

6.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op die SL: performance pack, optie code 030.

Die CLS SB neem ik zo mee. Fantastisch interieur. 

SL280 lijkt me ok te zijn,'t is een zescilinder! Genieterskar om te cruisen, natuurlijk. Helaas wel al de lelijke facelift. 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, gTa said:

Op die SL: performance pack, optie code 030.

Die CLS SB neem ik zo mee. Fantastisch interieur. 

SL280 lijkt me ok te zijn,'t is een zescilinder! Genieterskar om te cruisen, natuurlijk. Helaas wel al de lelijke facelift. 

Ik vind deze leuk voor hun geld, zitten rond de 32k. 

Laatst nog een nieuwe CLS gezien, die is nog mooier. 

image.thumb.png.130b168d38d44888bc864f10d9ef8fcd.png.image.thumb.png.f5f97387aa5aaffd27a0e20fdf7f4d97.png

image.thumb.png.9b71e35ff22e8bf70220214bde9cb89f.png

image.thumb.png.af898c9af63b1429d30fe1b3000bc7e0.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid