Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Ik ben dat lui oog van mijn Benz toch wat beu aan het geraken.

Begint mij te irriteren. 

Dus enig optie om dat opgelost te hebben, is een andere unit steken? @William Blake  @Carlito
En in welke mate ben ik dan zeker dat de nieuwe niet feller zal zijn dan de huidige? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand hier iets van? Ik had ergens gehoord dat Mercedes Carplay zou retrofitten op modellen vanaf 2016? Is toch wel iets dat me nog interessant kan lijken moest ik beslissen om de mijne niet in te ruilen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Maxime S zei:

Ik ben dat lui oog van mijn Benz toch wat beu aan het geraken.

Begint mij te irriteren. 

Dus enig optie om dat opgelost te hebben, is een andere unit steken? @William Blake  @Carlito
En in welke mate ben ik dan zeker dat de nieuwe niet feller zal zijn dan de huidige? 

Kan natuurlijk ook in 1 van de stuurdozen zitten. En normaal zouden die even fel moeten zijn ook

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, dragonfly zei:

@William Blake komt Mercedes nog met een tegenpool van de BMW x45e of blijft voor hybrid alles 4-cyl?

Ik dacht het niet, er zou een 6-cyl onderweg zijn of minstens een benzine versie voor de GLE.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben iig een 6-cilinder hybride aandrijflijn, de "580e". Lag al in vorige S-klasse, komt ook in de nieuwe.
Zal vermoedelijk wel in de GLE passen en als Benz brood ziet daarin (de 45e lijkt dat wel te bewijzen) zal die wel komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, gTa zei:

Ze hebben iig een 6-cilinder hybride aandrijflijn, de "580e". Lag al in vorige S-klasse, komt ook in de nieuwe.
Zal vermoedelijk wel in de GLE passen en als Benz brood ziet daarin (de 45e lijkt dat wel te bewijzen) zal die wel komen.

560e was M276-V6

580e is M256-R6 en komt in de volgende S sowieso, +/- 500 pk

misschien ook in andere modellen

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje:

Heb een nieuwe firmawagen ( c break) en rij het liefst in stand individual ofwel sportstand.

Als ik de wagen start komt deze telkens in confortstand, is het mogelijk deze in te stellen dat deze automatisch in individualstand staat als je de wagen start?

Thx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel BMW als Mercedes hebben dat probleem dat ze telkens naar de comfortstand gaan eens je herstart. Bij Audi is dat niet zo. Blijf het ook irritant vinden. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/9/2020 om 08:33, The Swede zei:

Zowel BMW als Mercedes hebben dat probleem dat ze telkens naar de comfortstand gaan eens je herstart. Bij Audi is dat niet zo. Blijf het ook irritant vinden. 

de mijne blijft in de gekozen stand bij herstart na een korte pauze. Dus ook in individual. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang het minder dan 4 uur is, blijft dat staan.
Staat trouwens altijd in comfort bij mij. In den beginne verzette ik dat wel eens, nu ben ik daar te tam voor.
Sport+ is me te bruut, eco werkt de airco maar half, is de auto te lui en aarzelt de automaat veel te lang.
Individual, geen idee wat ik zou willen personaliseren, eigenlijk. En volledig ‘manueel’ rijden: waarom heb ik dan zoveel meer uitgegeven voor een automaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid