Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

6 minutes ago, RRD said:

Ik kan me zelfs niet echt voorstellen hoe dat rijdt. Zou dat chassis wegkomen met zo'n zware motor en zo veel vermogen?

Ik zou niet denken dat dat een probleem zou moeten zijn. 

Destijds een paar keer met de E50 AMG en E55 AMG gereden en ik vond die erg homogeen. Meer pk zou niet echt een groot probleem moeten zijn, vooral omdat Brabus toch de wagen ook de wagens aanpaste.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, The Swede zei:

Ik zou niet denken dat dat een probleem zou moeten zijn. 

Destijds een paar keer met de E50 AMG en E55 AMG gereden en ik vond die erg homogeen. Meer pk zou niet echt een groot probleem moeten zijn, vooral omdat Brabus toch de wagen ook de wagens aanpaste.

 

Een E55 heeft uit mijn hoofd 367pk? Een Brabus V12 582pk. Dat is zo maar even 215pk meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, RRD said:

Een E55 heeft uit mijn hoofd 367pk? Een Brabus V12 582pk. Dat is zo maar even 215pk meer...

Good point. Ik dacht dat we rond de 400 en een beke pk's zat. 200pk is een redelijk verschil.

Anderzijds vond altijd dat de W210 een erg goed en direct / strak rijden. Strakker dan de W211 bvb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, gTa said:

Ja zeg, toen kon dat nog. V12 zelfs in de E ook, right? Booooy :inlove: 
(En neen dan heb ik het niet over de W212 met die vreselijke wielafdekkingen, maar de W211 nog.)

Zietadaf :inlove: 

247.jpg

Hiersie maat. Van op een Brabus-voor-op-de-toekomst-digitale-catalogus-cd-rom:

 

146BE534-7B07-4665-8266-FB6AD741C152.jpeg

C5E6C02C-C355-4413-8402-00B74F9AFEDD.jpeg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, RRD zei:

Ik kan me zelfs niet echt voorstellen hoe dat rijdt. Zou dat chassis wegkomen met zo'n zware motor en zo veel vermogen?

Lijkt me van niet als je 't hebt over "zwijnen" en alles er uit halen. Zelfs in de krachtigste AMG-versies was die al redelijk overmand door die power, als je daar "like a dick" mee aan de slag ging.

't Is een E, dus dat is geen kar waarmee je DTM-rijgedrag wil gaan kopiëren. Ik zou denken dat, als je daar oordeelkundig mee rijdt en al die power vooral op de Autobahn rechtdoor eens helemaal los laat ... dat perfect moet rijden, ja. ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

collega van mij [emoji4]
dat interieur heb ik ook paar keer verkocht, maar 't is mooier in designo spec met titiaanrood imho
 

Volgens mij is die bij ons gekocht..
Klopt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zalig, dat geluid alleen al. Moet heerlijk zijn om met zo'n ding gewoon in een hoge versnelling vanuit de Drehzahlkeller door te sleuren tot kruissnelheid...
Qua looks nog iets liever met performance pack, en de velgen die ook op de 65 lagen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mercedes-Benz C 111: The supercar that wasn’t

p02r8hx7.jpg


qfjDWvNS.jpg

p02r8hwn.jpg

Mercedes revealed the C 111 concept car at the 1969 Frankfurt motor show, backing its slippery, Bruno Sacco-penned lines with sizzling orange paint (officially, rosé wine), glass-fibre bodywork, roof-hinged gullwing doors and a 280-horsepower three-rotor Wankel engine.

p02r8hvj.jpg

http://www.bbc.com/autos/story/20150512-mercedes-benz-c-111-the-supercar-that-wasnt

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 19/10/2020 om 19:31, gTa zei:

Ja zeg, toen kon dat nog. V12 zelfs in de E ook, right? Booooy :inlove: 
(En neen dan heb ik het niet over de W212 met die vreselijke wielafdekkingen, maar de W211 nog.)

Zietadaf :inlove: 

247.jpg

Dit is wel de s210🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, d_s zei:

Dit is wel de s210🤔

Die nummerkes bij Benz, ik mis daar soms nog in, zne. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een '84er 2.3-16V die geraced heeft in de promotiekoers voorafgaand aan de opening en GP vd vernieuwde NB-Ring, die gewonnen werd door Senna. Voor de eerste keer in al die jaren een paar fotos van zulke auto... ik merk de sportstoelen op en de rolkooi.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=308724782&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelDescription=16V&makeModelVariant1.modelId=126&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=DESCENDING&searchId=44a2db17-0388-72f8-ac73-45ec65a5b71a

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Mich said:

Een '84er 2.3-16V die geraced heeft in de promotiekoers voorafgaand aan de opening en GP vd vernieuwde NB-Ring, die gewonnen werd door Senna. Voor de eerste keer in al die jaren een paar fotos van zulke auto... ik merk de sportstoelen op en de rolkooi.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=308724782&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelDescription=16V&makeModelVariant1.modelId=126&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=DESCENDING&searchId=44a2db17-0388-72f8-ac73-45ec65a5b71a

200k Euro voor een 190 met 216000km? Sommige mensen verdien het gewoon die covid plaag. :fp: 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid