Ga naar inhoud

Dakar


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

zeer knappe prestatie! Profiteert maximaal van de pech van Loeb.

Jammer dat het titanengevecht er niet gekomen is. Knappe overwinning van de oude Matador toch! 

Zijn het mijn gedachten of zijn er dit jaar veel meer lekke banden geweest dan anders? Loeb heeft eergisteren 5 lekke banden gehad op 1 special!? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vond ook wel dat er veel lekke banden waren in deze Dakar. Ligt het aan het gewicht/kwaliteit of aan het terein.
Toyota precies wel minder last van platte banden. Weet nu niet of ze met andere bandenmerk reden.

En idd het werd redelijk spannend maar dan besliste er 1 steen toch anders over. Het ging zoiezo moeilijk zijn om het tegen 3 Audi's op te nemen. 
Had idd tof geweest had hij nog tot de laatste dag kunnen vechten. Nu had ik het hun beide wel gegund, op 61 jaar toch knap van Sainz. 

Voorlaatste dag heeft in ieder geval nog serieus wat veranderd in de stand. Plots Toyota 2 en 3. De Mevius mag trots zijn op wat hij bereikt heeft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid