Ga naar inhoud

Oldtimer (mercedes 350 SE '80) gezocht voor filmopnamen DE INFILTRANT


jelleclaeys

Aanbevolen berichten

On 1/11/2017 at 8:20 PM, C_X said:

Ik wil wel tijd maken voor zo iets :)

Blauw/zwarte W126 300se van 1991 (model gemaakt van 79 tot 91) dus het model dat je zoekt.

1hcnzc.jpg&key=121b9619101e5d6381ffebef5


Indien geinteresseerd -> matthiasvanbeeck@gmail.com

(over ellebogen in het leder hebben we het in het contract wel @RRD @The Swede @Carlito:D

zalig dat de CX het ziet zitten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • 2 weken later...
  • 1 jaar later...
On 2/7/2018 at 5:36 PM, Vanni said:

Hoe is dit nu afgelopen?

Ze hadden contact met de Matthias maar blijkbaar moest je te pas en te onpas helemaal beschikbaar zijn etc. Als je werkt dus niet te doen. De kostenvergoeding dekt ook nauwelijks je eigen kost.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kostenvergoeding bij zoiets is idd echt om van te huilen.

 

Destijds (zomer 2011) eens met een hoopje oldtimerlievende mensen van Autoforum (de C&B'ers) gefigureerd in de film Tot Altijd. Opnames duurden een hele dag (was pas 's nachts terug thuis), en per auto (ik had m'n toenmalige auto's; E30 316 en Jetta Mk1 mee) kreeg je €25. De auto's dienden wel als achtergrond decor (werd niet mee gereden dus).

 

Dan het moment supreme toen we de film met die specifieke scene die ze hadden opgenomen voor het eerst zagen; geen enkele auto was te zien in beeld. Mijn E30 kwam heel blurry een stukje in beeld in een shot tussen 2 babbelende personen (indien je het niet weet, ga je het nooit zien). Er was daar ook iemand met een rode Golf Mk1 cabrio met van die lelijke 3-spaaks velgen, en die natuurlijk wel uitvoerig in beeld kwam. De vriend van één de vrouwelijke hoofdpersonages reed (zogezegd) met die auto. Die 'vriend' was m'n pa die eigenlijk niet de intentie had om mee te figureren, maar Nic Balthazar vond m'n pa blijkbaar beter geschikt dan de persoon (type hemdje met pulletje over de schouders) die ze normaal gingen gebruiken daarvoor. [emoji38] Dus m'n auto's kwamen niet in beeld maar m'n pa uiteindelijk wel, met tekst zelfs (waarvan ie dacht dat dat nooit luid genoeg ging kunnen zijn om opgenomen te worden) en een (film)muilsessie met Lotte Pinoy. [emoji38] Ik kom ook nog in een scène in beeld (naar het einde toe van de film) in het café. We moesten allemaal serieus en triestig naar de tv staren (er werd zogezegd triestig nieuws vertoond), maar ik kon m'n lach amper inhouden (gelukkig ook blurry in beeld lol).

 

Voor de Gentenaars, die scènes van die draaidag werden opgenomen in een café, waar nu 'Bavet' zit.

 

 

 

Maar, al bij al nog eens leuk om mee te maken. default_biggrin.gif

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha ha.

ik heb nog eens gefigureerd in een film. best wel interessant om dat eens te zien. waren opnames in de bouwval van het wintercircus in Gent. ganse dag opnames, was vlakbij, je kreeg eten en drank. 50 euro cash, was de moeite. meestal zijn die dingen minder de moeite waard, of moet je het al voor je eigen plezier doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd, het was leuk omdat er andere (bekende) oldtimerliefhebbers waren, dus was een soort meeting. :D Maar toen het al nacht was begon het lastig te worden (de hele tijd wachten). En moest de dag erna werken. Gelukkig pas 's namiddags, want werkte toen in ploegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, 50 euro. samen met eten/drank komt dit ongeveer uit op 1 dag werken aan het minimumloon. leuk dat je daar zo neerbuigend over moet doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, teus_ zei:

ja, 50 euro. samen met eten/drank komt dit ongeveer uit op 1 dag werken aan het minimumloon. leuk dat je daar zo neerbuigend over moet doen. 

50€ is een halve dag normaal werk, ik ga niet voor 50€ tot daar rijden en de hele dag zitten wachten hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, teus_ zei:

bende kinders. hopelijk zijn jullie wat sympathieker tegen de kuisvrouw en de mensen achter de kassa. 

Alle respect voor beide! Zolang ze maar werken, begrijp best dat niet iedereen capabel is voor alle werk. Maar zelfs die verdienen meer dan 50€ per dag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, teus_ said:

ja, 50 euro. samen met eten/drank komt dit ongeveer uit op 1 dag werken aan het minimumloon. leuk dat je daar zo neerbuigend over moet doen. 

Niemand deed neerbuigend.

Alles komt neer op wat de klant verwacht en wat hij d'r wil voor betalen. Als een klant, ic die mannen van die TV serie, verwachten dat ze oltimers kunnen gebruiken EN dat de eigenaars hier bijzijn en de logistiek verzorgen... dan moeten ze ook weten dat daar een ander prijskaartje aan riskeert vast te hangen, dan indien je aan iemand zegt "u mag hem hier op maandagochtend afzetten en op vrijdag afhalen en wij dragen er wel zorg voor".

Neem een simpel voorbeeld: gisteren heb ik nog een project afgewezen omdat de geboden prijs te laag was. Ik heb aan de klant gezegd dat hij voor die prijs eerder iemand met 5-7 jaar ervaring mocht verwachten, niet iemand met meer dan 20 jaar. Ben ik daarom neerbuigend?
Je kan zeggen "wie het kleine niet begeert,..." . Alleen heb ik klanten die twee keer zoveel betalen voor mijn tijd. Dus ik verkies daar mijn uren aan te spenderen. 
Tegen degene die belde, kan ik enkel eerlijk zijn en hem verwittigen dat hij voor die prijs niet riskeert te krijgen wat hij hoopte. Zo verliest hij daar zijn tijd ook niet aan.

Idem met de 50 euro hier. Als iemand echter meer verdient, dan is de opportuniteitskost te hoog om die tijd aan de filmset te geven. En waarschijnlijk verdienen de mensen die zich 1 of meer classics kunnen permitteren vaak meer dan 50 euro per dag. (of 25 in het geval van de topicstarter)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid