Ga naar inhoud

Bugatti Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

25 minutes ago, Lefty said:

De houding van VW/Porsche en dat ze het merendeel van de aandelen willen van Rimac klinkt iets te opportunistisch. Sowieso die 49 procent die ze ambiëren. Ik kan mij niet inbeelden dat de eigenaar met 51 procent iets van zijn aandelen gaat verkopen omdat hij controle wilt houden en dat de andere huidige kleinere investeerders hun aandelen al zouden verkopen. Lijkt mij dat zij gewoon gaan afwachten op een (mogelijke?) IPO. Plus, ik ga er van uit dat het niet een korte termijn strategie/belegging  is om te cashen en ze gewoon mee willen doen in dit bedrijf en alles wat volgt.

En wat zijn de kosten van het overnemen van Bugatti stel dat hij 25 procent van zijn aandelen wisselt voor alles van Bugatti. Dat lijkt mij heel prijzig te zijn. Kun je beter afwachten tot Bugatti er mee stopt en de waarde 0 is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ja en dit. 

Quote

Seat (to be repositioned by merging with Cupra which is due to become the lead marque),

Dus je hebt Seat, je had een model Seat Cupra (?), Cupra wordt een eigen reeks van auto's die sportief zijn en nu gaan ze mergen?! en Cupra wordt dan de #1? Is Cupra uberhaupt bekend of populair, heb die move nooit gesnapt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Timo zei:

De houding van VW/Porsche en dat ze het merendeel van de aandelen willen van Rimac klinkt iets te opportunistisch. Sowieso die 49 procent die ze ambiëren. Ik kan mij niet inbeelden dat de eigenaar met 51 procent iets van zijn aandelen gaat verkopen omdat hij controle wilt houden en dat de andere huidige kleinere investeerders hun aandelen al zouden verkopen. Lijkt mij dat zij gewoon gaan afwachten op een (mogelijke?) IPO. Plus, ik ga er van uit dat het niet een korte termijn strategie/belegging  is om te cashen en ze gewoon mee willen doen in dit bedrijf en alles wat volgt.

En wat zijn de kosten van het overnemen van Bugatti stel dat hij 25 procent van zijn aandelen wisselt voor alles van Bugatti. Dat lijkt mij heel prijzig te zijn. Kun je beter afwachten tot Bugatti er mee stopt en de waarde 0 is.

 

Het zal hier wellicht gaan om het uitgeven van nieuwe aandelen (die naar Porsche gaan) in ruil voor de inbreng van Bugatti. ;)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Fernand said:

Het zal hier wellicht gaan om het uitgeven van nieuwe aandelen (die naar Porsche gaan) in ruil voor de inbreng van Bugatti. ;)

Ik krijg wel een gevoel hoe Rimac hier beschreven wordt (ik kende ze nog niet) dat dat er wel wat bedrijven interesse hebben om alles over te nemen als de technologie zo belangrijk en vooruitstrevend is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Timo zei:

Ik krijg wel een gevoel hoe Rimac hier beschreven wordt (ik kende ze nog niet) dat dat er wel wat bedrijven interesse hebben om alles over te nemen als de technologie zo belangrijk en vooruitstrevend is. 

Was met Tesla ook zo, daar hebben Lotus, Toyota en Daimler ook relatief grote cooperaties en stakes opgebouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Bouncing Bullet said:

Was met Tesla ook zo, daar hebben Lotus, Toyota en Daimler ook relatief grote cooperaties en stakes opgebouwd.

Daimler heeft zelfs de richtingaanwijzerstakes geleverd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
  • 9 maanden later...
  • 7 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

Jaren '50, krellen van 12-17 jaar oud. Fuck de waarde...

1st April 1951 - „Circuit International de Vitesse pour Voitures Particulieres de Serie", Nice.

Registration: 6942 BA9C

Colour: blue 

Owner/driver: Robert Verkerke

FB_IMG_1672758866924.jpg.6b6b668c6789bfa553a0d65b5154f7c6.jpg

Autocross,

6356 AP 13: type 49 #49349 achetée aux domaines en 1953 par Jean Labourel, mécanicien à Le Canet (13). 

FB_IMG_1672758854470.jpg.a075d7c6fd38b027b1f111e6f90ee7a0.jpg

T44

FB_IMG_1672758859079.jpg.ea0de3e17aee5318966c014d62d1657c.jpg

FB_IMG_1672759209756.jpg.d5fe160302b6a4565791982a2dee011a.jpg

 

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

1993-bugatti-eb112.jpg

Bugatti EB112

De Bugatti EB112 werd voorgesteld op het autosalon van Genève in 1993. Zijn ronde lijnen, getekend door Giorgetto Giugiaro, stonden in schril contrast met het veel meer rechtlijnige silhouet van de EB110. De Italiaanse designer haalde zijn inspiratie bij de modellen uit de jaren 1930 om deze vierdeurs fastback te tekenen. Met een lengte van meer dan 5 m en een breedte van 1,96 m viel de berline in ieder geval op. En hetzelfde geldt voor zijn motorisatie, met een 6.000 cc grote V12 uit de EB110 die 456 pk en 649 Nm leverde! Daarmee kon de zware limousine in amper 4,3 seconden van 0 tot 100 km/u optrekken, voor een topsnelheid van 300 km/u.

https://www.vroom.be/nl/nieuws/bugatti-eb112-25294/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid