Ga naar inhoud

Bugatti Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Atlantique en Royale :inlove:

Fernand :o Da ge bovenstaande durft vergeten !!!

Brescia, Type 30, Tank of Type 59 vind ik ook érg cool.

Al de rest wat minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat als ik 1 oldie/classic ooit zou mogen/willen bezitten dat het een T35/37 variant zou zijn.

Inderdaad, staat hoog op het verlanglijstje.

Heeft een pak race-pedigree, vooroorlogs, ben je mee welkom op een concours net als een classic race, één van dé highlights uit de loopbaan van een toch wel bijzonder merk, en op de koop toe zien de dingen er nog eens erg knap uit. En dan vergeet ik ongetwijfeld nog een heel pak positieve punten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor mij de Royale Kellner coupé aub :grin::inlove:

Dan ga ik voor de 57 Atala...

Of deze gebaseerd op een 57,

Bugatti57.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks, was precies wel nog de moeite?

Ik ben wel blij dat ik geweest ben uiteindelijk. Het mooie aan het evenement was dat de "museumstukken" gelijk bovenstaande Bugatti's ook daadwerkelijk eens deden waarvoor ze gemaakt werden i.t.t. in een museum stof te vangen.

De auto's waren ook "bereikbaar", je kon er eens rondwandelen, of er langs staan wanneer ze gestart werden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel blij dat ik geweest ben uiteindelijk. Het mooie aan het evenement was dat de "museumstukken" gelijk bovenstaande Bugatti's ook daadwerkelijk eens deden waarvoor ze gemaakt werden i.t.t. in een museum stof te vangen.

De auto's waren ook "bereikbaar", je kon er eens rondwandelen, of er langs staan wanneer ze gestart werden.

ja das idd 't leuke aan die evenementen, daarom heb ik 't ook niet zo voor musea. Vooral bij evenementen als de Mille Miglia is dat echt fantastisch, die dingen worden echt soms op de limiet gereden maar zijn voor iedereen zeer toegankelijk :) spijtig dat ik er dit jaar niet kon bijzijn, hopelijk volgend jaar wel terug... want dat is en blijft wat mij betreft hét allerbeste evenement

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
En is die kar nu van porselein ofzo? Of van waar die naam? :oops:

Is gemaakt in samenwerking met Königliche Porzellan-Manufaktur heeft een aantal porseleinen elementen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid